Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha érdekel hivj fel!
Köszönöm!

Ezeket megnézem vasárnap.
Ha ok akkor el is hozom.

Akkor komolyabb típushibája nincsen.
Sziasztok!

LC4-E Prestige-hez (2003) keresek új légszűrőt. Tudnátok nekem segíteni egy cikkszámmal vagy nincs valakinek eladó véletlenül?

Köszi előre is
Ne füstöljön kéken-feketén. Ne legyen kormos a kipu belseje. Ha a kipu könyök kékes-lilás, akkor sokat használták magas fordulaton.
DID felni hajlamos repedezni a hátsó agy és a küllők tövénél. Drágán és csúnyán javítható. Láncszett állapota, de ez alap. Futómű szimeringnél ne legyen olajfolyás(egy első szett 8-9eFt).
Behúzott kuplungnál ne legyen motorhangja túlzottan még fordulaton sem. Nagyjából ennyi.
Sziasztok!

Szeretném tovább gyarapítani a KTM-esek táborát

Kinéztem egy 2001-es 520 exc-t.
Mire figyeljek?
Mik a gyengék?

Köszönöm a válaszokat előre is
Ez egy klasszikus volt. Nem tudtam kihagyni...bocsi...
az ára
Mi mennyi?
mi harminc
Harminc.
Mennyi?
hogyért van
Na akkor király!
Azthittem hogy krómozva van és nem akartam leszedni róla a krómot de akkor megnyugodtam
ki lehet polírozni rongykorongal meg pasztával mint az alut is.
Az LC4 leömlők/rendszer miből készült?
Ha jól tudom rozsdamentes acélból, de lehet rosszul tudom.
Ez lett kipolirozva vagy króm réteg van rajta?
Azért kérdezem mert a leömlőimre ráfolyt a hűtőviz túlfolyóból a viz és ráégett mint állat és ki akarom polirozni hogy ismét fényes legyen.
(Nem a bekékülésre gondolok)
Köszi a választ/ válaszokat. Az a baj a motor 3 évet állt bele volt dzsuvásodva a benzin ki lett pucolva/fujatva és most vettem észre ezt a dolgot minden esetre szétszedem újra és átnézem. Nem ismeri valaki ott pest környékéről a gépet? Nem sok 540-es futkosik az országban régen sm volt. Amúgy a tűszelep milyen árban megy?
Nehogy súbert cserélj. Az úszóházban lévő tűszelep a ludas azt kell megnézni és ha a tisztítás nem segít akkor csere. Amúgy meg a benzin csapot nem szoktuk nyitva hagyni mert nem tesz jót a tűszelepnek, hogy állandóan nyomja a benzin súlya(hosszabb álláskor).
Én ugy tudom a schuber-tűnek nem sok köze van a benzinszinthez, annál inkább a tűszelepnek. Nekem is volt olyan hogy nyitva hagytam és folyt a benya a karbiból, aztán egyszer csak megszűnt ez a dolog(gondolom valami szennyeződés kitámasztott). Sztem tisztítsd ki a karbit és jó lesz .
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy mikor nyitva hagyom a gépen a benzin csapot a túlfolyón elfolyik a benzin. Na most én shuber tűre gondoltam hogy kopott. (más ötlet) van egy 450 exc-be való (fcr39) tűm, de a mostani paripán fcr41 van jó lehet bele a tű? Más alternativ megoldás? Esetleg honnan és milyen áron lehetne beszerezni? Várom a válaszokat! Üdv.
Eladó 05 ös XC 250 300 as hengerrel BRUTAL
új fékbetétek
28 as TAG kormány
+FMF rezo
+KTM Kartellvédő
+gyári dob
Eladó cuccok
Ezek még jó elérhetőségek!