Ne füstöljön kéken-feketén. Ne legyen kormos a kipu belseje. Ha a kipu könyök kékes-lilás, akkor sokat használták magas fordulaton.
DID felni hajlamos repedezni a hátsó agy és a küllők tövénél. Drágán és csúnyán javítható. Láncszett állapota, de ez alap. Futómű szimeringnél ne legyen olajfolyás(egy első szett 8-9eFt).
Behúzott kuplungnál ne legyen motorhangja túlzottan még fordulaton sem. Nagyjából ennyi.
Az LC4 leömlők/rendszer miből készült?
Ha jól tudom rozsdamentes acélból, de lehet rosszul tudom.
Ez lett kipolirozva vagy króm réteg van rajta?
Azért kérdezem mert a leömlőimre ráfolyt a hűtőviz túlfolyóból a viz és ráégett mint állat és ki akarom polirozni hogy ismét fényes legyen.
(Nem a bekékülésre gondolok)
Köszi a választ/ válaszokat. Az a baj a motor 3 évet állt bele volt dzsuvásodva a benzin ki lett pucolva/fujatva és most vettem észre ezt a dolgot minden esetre szétszedem újra és átnézem. Nem ismeri valaki ott pest környékéről a gépet? Nem sok 540-es futkosik az országban régen sm volt. Amúgy a tűszelep milyen árban megy?
Nehogy súbert cserélj. Az úszóházban lévő tűszelep a ludas azt kell megnézni és ha a tisztítás nem segít akkor csere. Amúgy meg a benzin csapot nem szoktuk nyitva hagyni mert nem tesz jót a tűszelepnek, hogy állandóan nyomja a benzin súlya(hosszabb álláskor).
Én ugy tudom a schuber-tűnek nem sok köze van a benzinszinthez, annál inkább a tűszelepnek. Nekem is volt olyan hogy nyitva hagytam és folyt a benya a karbiból, aztán egyszer csak megszűnt ez a dolog(gondolom valami szennyeződés kitámasztott). Sztem tisztítsd ki a karbit és jó lesz .
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy mikor nyitva hagyom a gépen a benzin csapot a túlfolyón elfolyik a benzin. Na most én shuber tűre gondoltam hogy kopott. (más ötlet) van egy 450 exc-be való (fcr39) tűm, de a mostani paripán fcr41 van jó lehet bele a tű? Más alternativ megoldás? Esetleg honnan és milyen áron lehetne beszerezni? Várom a válaszokat! Üdv.
Ezeket megnézem vasárnap.
Ha ok akkor el is hozom.
Akkor komolyabb típushibája nincsen.
LC4-E Prestige-hez (2003) keresek új légszűrőt. Tudnátok nekem segíteni egy cikkszámmal vagy nincs valakinek eladó véletlenül?
Köszi előre is
DID felni hajlamos repedezni a hátsó agy és a küllők tövénél. Drágán és csúnyán javítható. Láncszett állapota, de ez alap. Futómű szimeringnél ne legyen olajfolyás(egy első szett 8-9eFt).
Behúzott kuplungnál ne legyen motorhangja túlzottan még fordulaton sem. Nagyjából ennyi.
Szeretném tovább gyarapítani a KTM-esek táborát
Kinéztem egy 2001-es 520 exc-t.
Mire figyeljek?
Mik a gyengék?
Köszönöm a válaszokat előre is
Azthittem hogy krómozva van és nem akartam leszedni róla a krómot de akkor megnyugodtam
Ha jól tudom rozsdamentes acélból, de lehet rosszul tudom.
Ez lett kipolirozva vagy króm réteg van rajta?
Azért kérdezem mert a leömlőimre ráfolyt a hűtőviz túlfolyóból a viz és ráégett mint állat és ki akarom polirozni hogy ismét fényes legyen.
(Nem a bekékülésre gondolok)
új fékbetétek
28 as TAG kormány
+FMF rezo
+KTM Kartellvédő
+gyári dob