Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell neked X gyűrűs, elég az O gyűrűs is... DID-t tudok, ha kell.
Sziasztok hol érdemes KTM-re láncot venni és milyet?
nagyon erős kell, x vagy o gyűrűs és 520as.
Ötlet?
akkor azt még leellenőrzöm majd, kösz a segítséget!
De ha a gumibakok nem állnak párhuzamosan, feszülés mentesen, akkor görbe a csöved valahol...
egész jó az erdős szekció csak rövid...én még a nagy melegbe voltam ott és akkor még porosabb volt....kinti részeken csak egy kört tudtam menni....
Pedig elvileg annak kellene lennie, mert mikor beteszem a csonkba a rezót, utána felfogatom a két rugóval, az elvileg behúzza pont derékszögbe, nem? A csavarok utána már passzolnak a helyükbe . Ráadásul nemrég lett szakival megcsináltatva a repedés is, akkor mondták hogy volt benne egy kb 1 cm-es csavarodás, de azt is megcsinálták, szétvágták nyakban, majd motorhoz próbálva összehegesztették. Ettől többet már nem tudok csinálni, max próbálgatom a különböző tömítéseket, mert nemcsak egy bizonyos helyen van eldörzsölve, hanem szinte körbe.
Aha, jó kis pálya. Bár a sok púderpor úgy csúszott, de az erdő nagyon technikás volt.
esztergaltatsz al,v rezbol egy gyurut,mikor osszerakod kis szilikon paszta,de ha nem fekszik fel ugyis kifujja
látom nyergesen pirítottatok....jó volt ?
Akkor még mindig nem merőleges a kipufogód a kilépő csonkra...
Ha már minőség, nincs valakinek tippje, hogy mivel lehetne helyettesíteni a gyári rezótömítést, azt a két gyűrűt? Tököm kivan már vele, hogy motorozok kettőt és utána fossa az olajat (a fél rezóm olajos ), egyszerűen eldörzsölődik az a szar, pedig nem is olcsó annyira. Ja a rezó nem feszít sehol, és a kipufogócsonk is meg lett perselyezve, és 1:50-es keveréket használok. Én sima szilikongyűrűre gondoltam, esetleg valakinek más tipp?
Szerintem ez faszság...
nekem is eredeti ...nincs ilyen nagy baj vele...de meg kell húzni a csavart meg menetrögzíteni...erről jut eszembe


én eccer a csavart törtem bele enyémbe ..és nagyon a rajt előtt....

reggel kellett utazni ilyen kaland turnéra ..és este későn sikerült eme mutatvány ...nem volt eccerű köcsög kemény volt a csavar ..odaspanifereztem magam a motorvázhoz mellégugolva, hogy se a motort ne nyomjam el se magamat...és úgy nyomtam neki.....de megoldottam...
nekem nem volt ilyen gondom,de a minoseg sztem szar a narancsnal,es nem is torekszenek ,h minoseg legyen csreld ki,vegyel ujat ez a filozofia ez ertendo a csavarokra,mua,kpl motorra
Nem kell csavart venni. Nekem 8 évig jó volt, csak ha figyelmetlen vagy a lánckerék cserénél, akkor lesz cumi....
milyen erdekes,egy hondan sosem kellett ilyen szarsagokat venni...

tudja a gyar,h szart csinal,de vegyel hozza csavarokat ,stb. is ez a narancs filozofia sajnos
nézz rá a dealernetre ....most pont rendelni se lehet előbb pont néztem .....lehet a szett miatt azt vegyék...de azt még nem láttam..mindíg kitalálnak ezek is valamit ..olyanok mint a diegós fiuck
Jóestét.
Látom ti is szoptatok a lánckerék alátéttel.Én egy nagy krovafejjel és egy bazinagy csapágygolyóval oldottam meg a problémát.
Most pont nem a csavar a lényeg....
Excbe most vettünk ilyen csavart az 1wd-ben 860-ft volt.
Vazze, a KTM is felismerte már ezt a gyenge pontot, és árul szettben, csavart, rugós alátétet, szimmeringet, távtartó gyűrűt, egész jó áron. Nem érdemes szarakodni vele...
elég ha két crovafej közé fogod és megnyomatod satuban , hogy visszanyerje a domborúságát...
Egyszer, nálam egy SX-F450-en már volt efféle probléma. Az a nagy alátét, amit Girafe is említ, már kilapult és nem volt rugós. Új szimeringel és O-gyűrűvel is eresztette az olajat. Kicseréltük és megjavult.
Na akkor bizom benne h sikerul megcsinalni de a gumigyurut kicserelem azert es a szimeringet is megnezem h nem ment e ala mocsok! Kösz mindenkinek a segitseget! Ha megsem akkor felgyujtom (magam)
Az a nagy alátét elvileg egy rugó lenne...