Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de lehet kapni a boltba ..nem lehet drága...

amúgy egy nagy alátét ...és a csavar is eredetinek kéne legyen hozzá..mert van egy padka a csavarban hogy ne tudja elnyomni az alátétet...a külső átmérője meg mondjuk kb.50mm...
és domború az alátét...ezmiatt rugós....ennyi ..szóval anyaga is jónak kell legyen ne csak egy lemez legyen....
Ez megvan nekem is de sajna nem látszik az h milyen is az az alátét!
Nemááááááááááá! Ez komoly? ha tenyleg csak ez a baj akkor en vok a nap hulyeje de ah gondolom tuti ez lesz a baj mert azóta folyik óóóóóóó ba..od
ezért folyik az olaj mert nincs ami nyomja a lánckereket befelé....
De neked a lanckerek mogott van tavtartó?
Gondolom arra gondolsz amit a csavar szorit ra a lanckerékre! Azt a csavart es az alátétet egyszer elhagytam ugyh nem gyari alátet van rajta hanem csak sima mezei alátét!
De amúgy ezt nem értem, hogy a 2T-knél miért csak egy zégergyűrűvel rögzítik a lánckereket?
A lánckerék és a futógyűrű közé.
egy nagy tányéralakú alátét van ott kívül és lehet kiegyenesedett és nem szorít....
gonolom érted mire gondolok....
Sziasztok!

640 Duke hoz valaki tud ilyen kutyacsontot?
A lanckerék az nem egy zéger gyuruvel van felfogatva hanem csak egy alátét es egy csavarral. Még a gumigyurut kicserelem aztan meglátom. Az a hézagolós dolgot hova tetted?
Köszike!
Nekem ugyanez volt a problémám és én lesz.ptam magamat, mire valami jó megoldást sikerült találni. Kicseréltem mindent és tovább csinálta, ekkor már kezdtem bedurranni, aztán rájöttünk, hogy a zégergyűrű, ami ottartja a lánckereket, már megkoptatta a tengelyt. Asszem 4T-nél másképp van rögzítve. Végül, picivel vastagabb O-gyűrű+ két hézagolólemez és probléma megoldva .
Hát előre is köszömöm a segitséget! Majd kiderül! Megnézem én magamnak azt a csapágy dolgot is!
Elvileg ott más nem tud ereszteni,csak ezek a szarok. Legalábbis én úgy tudom,de majd a nagyokosok megmondják.

Ha túl feszes a lánc,szerintem ereszthet,meg a mögötte lévő csapágyat is szétkúrja.
De szerinted lehetséges más probléma is? A szimering és a gyűrű, távtartón kívül? Beljebb lehet valami még amitol jon az olaj? Attól nem lehetséges amugy h tul feszes a lánc?
Én is inkább kiflit veszek mint szimeringet.

Nagyon bebaszott ez a virágválság!
Látod azt nem cseréltem mert épp nem volt a boltban de nem gondoltam h lényeges annyir a az a gyűrű! 60 ft nem volt rá pénzem
Van a szimering mögött egy távtartó gyűrű (vagy mi) és egy gumi gyűrű is. Lehet hogy azok is megvannak kopva.
Sziasztok! Lenne egy problémám 2003-as exc 450-es az első lánckeréknél fossa az olajat! Szimeringet cseréltem már és aztán is jon az olaj, van más szimering is ott?! Mi lehet meg mert mar jobban nem látok bele? Előre is köszi!
sziasztok! ktm sx250f-ről tudna valaki véleményt mondani? 2006os évjárat. típushibákra, ilyesmikre gondolok:) szelepek hogyan bírják.. szelephézag stb.
Ugyan, mi volt vicces ebben?
aya@index.hu
Melyik van még meg? ;)