amúgy egy nagy alátét ...és a csavar is eredetinek kéne legyen hozzá..mert van egy padka a csavarban hogy ne tudja elnyomni az alátétet...a külső átmérője meg mondjuk kb.50mm...
és domború az alátét...ezmiatt rugós....ennyi ..szóval anyaga is jónak kell legyen ne csak egy lemez legyen....
Gondolom arra gondolsz amit a csavar szorit ra a lanckerékre! Azt a csavart es az alátétet egyszer elhagytam ugyh nem gyari alátet van rajta hanem csak sima mezei alátét!
A lanckerék az nem egy zéger gyuruvel van felfogatva hanem csak egy alátét es egy csavarral. Még a gumigyurut kicserelem aztan meglátom. Az a hézagolós dolgot hova tetted?
Köszike!
Nekem ugyanez volt a problémám és én lesz.ptam magamat, mire valami jó megoldást sikerült találni. Kicseréltem mindent és tovább csinálta, ekkor már kezdtem bedurranni, aztán rájöttünk, hogy a zégergyűrű, ami ottartja a lánckereket, már megkoptatta a tengelyt. Asszem 4T-nél másképp van rögzítve. Végül, picivel vastagabb O-gyűrű+ két hézagolólemez és probléma megoldva .
De szerinted lehetséges más probléma is? A szimering és a gyűrű, távtartón kívül? Beljebb lehet valami még amitol jon az olaj? Attól nem lehetséges amugy h tul feszes a lánc?
Sziasztok! Lenne egy problémám 2003-as exc 450-es az első lánckeréknél fossa az olajat! Szimeringet cseréltem már és aztán is jon az olaj, van más szimering is ott?! Mi lehet meg mert mar jobban nem látok bele? Előre is köszi!
amúgy egy nagy alátét ...és a csavar is eredetinek kéne legyen hozzá..mert van egy padka a csavarban hogy ne tudja elnyomni az alátétet...a külső átmérője meg mondjuk kb.50mm...
és domború az alátét...ezmiatt rugós....ennyi ..szóval anyaga is jónak kell legyen ne csak egy lemez legyen....