A nagy olajkörös verziónál a vázban is van olaj.ennél a rendszernél több olaj kering a rendszerben, olajszűrők a nagyobbik a blokk előtt van a vázba tekerve(erről lehet felismerni többek között) meg egy a blokkban.A kis olajkörös egy szűrő a blokkban és egy a henger mögött egy külső olajszűrő házban.Előny-hátrány szerintem nem igazán van, a nagykörösnél hosszab a csereintervallum ahogy linkaska is írta,de drágábbak is a szűrők.valamennyire így kompenzálva van a költségek,bár én mindíg idő előtt lecserélem.2004-től van nagy körös smc660.
Megnéztem a manualban neked.
Olajcseréknél van pont tehát kell cserélni
2003-asnál van pont első 1000-nél, minden 2500-nál és 5000-nél
2004-nél ugyanez
2005-ösnél már csak az első 1000-nél és minden 5000-nél van.
Ennyi áll benne.Pedig már a 04-es is nagy körös.Nem értem
A szivatón lehet állitani hogyha kihúzom mennyire szökjön fel a fordulat?
Mert bazira felmegy nekem és sajnálom a hideg motort úgy járatni.Jah és ha lehet akkor hogyan?
Keihin FCR41
Köszi
2.1 liter olaj megy bele 1.3 helyett, tehát sokkal jobban kitolódik az olajcsere.
A 2004-től mindegyik nagy olajkörös.Úgy tudod megkülönböztetni hogy a blokk előtt a váznál van egy kis takaró műanyag ami mögött olajszűrő van.
Talán a tirisztoros 250-en lehetett gyárilag, nem tudom pontosan. Amivel én kínlódtam, az egy quad-ba volt beleépítve. Nem tudtam rá alapjáratot varázsolni.
Félre ne érts, nem vagyok én rossz ember, csak szokni kell :)
Egész évben egy beállítás, hát ja. Nézd, tudod hogy van a japán motortulaj, ott mindig minden tökéletes, és sosem akadt. Csak néha megáll a szar francia ngk gyertya miatt ,de utána nem sokkal indul. bezzeg ha eredeti japán lenne.
Az a fajta van az ETZ-n is, de azt a megoldást inkább hanyagoljuk. Az egy hulladék. ÉS akkor ittvannak még a motorfűrész karbik, alacsony és magas fordulati keverékkel. Vagy szintén kétütemű karbik, ahol a hidegindító gombját kitekerve szabályozza az alapjárati keveréket.
a 200-as tetszik a legjobban még mindig! :)
de a 250-esen is gondolkozom! :)
a kerettől függ, hogy mikor és mennyi gyűlik össze.
De asszem a 200-as bőségesen elég lesz..:)
Olajcseréknél van pont tehát kell cserélni
2003-asnál van pont első 1000-nél, minden 2500-nál és 5000-nél
2004-nél ugyanez
2005-ösnél már csak az első 1000-nél és minden 5000-nél van.
Ennyi áll benne.Pedig már a 04-es is nagy körös.Nem értem
Mert bazira felmegy nekem és sajnálom a hideg motort úgy járatni.Jah és ha lehet akkor hogyan?
Keihin FCR41
Köszi
A 2004-től mindegyik nagy olajkörös.Úgy tudod megkülönböztetni hogy a blokk előtt a váznál van egy kis takaró műanyag ami mögött olajszűrő van.
Mi a különbség, jobb rosszabb?
http://www.kepesmotor.hu/kross...
http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Egész évben egy beállítás, hát ja. Nézd, tudod hogy van a japán motortulaj, ott mindig minden tökéletes, és sosem akadt. Csak néha megáll a szar francia ngk gyertya miatt ,de utána nem sokkal indul. bezzeg ha eredeti japán lenne.
Küldd már el légyszi ha van FCR 41-hez
linkaska@freemail.hu
Köszi