Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor megyek eladok egy kis szinesfímet
150-200 euro között
Nem tudja valaki mennyibe kerül egy dugó gyűrűstül mindenestül 620LC4 hez?
hát nem tudom...
a 200-as tetszik a legjobban még mindig! :)
de a 250-esen is gondolkozom! :)

a kerettől függ, hogy mikor és mennyi gyűlik össze.
De asszem a 200-as bőségesen elég lesz..:)
THX srácok!
Halió. Téli állásra cserélitek az olajat, vagy csak tavaszra frissel kezdeni a szezont?
A nagy olajkörös verziónál a vázban is van olaj.ennél a rendszernél több olaj kering a rendszerben, olajszűrők a nagyobbik a blokk előtt van a vázba tekerve(erről lehet felismerni többek között) meg egy a blokkban.A kis olajkörös egy szűrő a blokkban és egy a henger mögött egy külső olajszűrő házban.Előny-hátrány szerintem nem igazán van, a nagykörösnél hosszab a csereintervallum ahogy linkaska is írta,de drágábbak is a szűrők.valamennyire így kompenzálva van a költségek,bár én mindíg idő előtt lecserélem.2004-től van nagy körös smc660.
Megnéztem a manualban neked.
Olajcseréknél van pont tehát kell cserélni
2003-asnál van pont első 1000-nél, minden 2500-nál és 5000-nél
2004-nél ugyanez
2005-ösnél már csak az első 1000-nél és minden 5000-nél van.
Ennyi áll benne.Pedig már a 04-es is nagy körös.Nem értem
Azt nem tudom, de ha belegondolsz több olajjal nyilván többet elmegy
Hivatalosan tesz különbséget a KTM a két mennyiség alapján az olaj csere periódusokba?! Ha jól emlékszem többen is a 2500 km-t írták!
Mennyiért válnál meg tőle?
A szivatón lehet állitani hogyha kihúzom mennyire szökjön fel a fordulat?
Mert bazira felmegy nekem és sajnálom a hideg motort úgy járatni.Jah és ha lehet akkor hogyan?
Keihin FCR41
Köszi
2.1 liter olaj megy bele 1.3 helyett, tehát sokkal jobban kitolódik az olajcsere.
A 2004-től mindegyik nagy olajkörös.Úgy tudod megkülönböztetni hogy a blokk előtt a váznál van egy kis takaró műanyag ami mögött olajszűrő van.
Az kiderült hogy pontosan mit is takar az hogy nagy vagy kis olajkörös-e az smc!
Mi a különbség, jobb rosszabb?
és van egy csomo gyerek krossz cuccom elado amit a kinder kinőtt.

http://www.kepesmotor.hu/kross...
elado a motorom, és jelentem összes fékolaj ,válto olaj frissen cserélve...

http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Talán a tirisztoros 250-en lehetett gyárilag, nem tudom pontosan. Amivel én kínlódtam, az egy quad-ba volt beleépítve. Nem tudtam rá alapjáratot varázsolni.
Van egy kifogástalan állapotú műszerem, komplett. Ha esetleg valakinek kell...
A tiédbe valószínűleg azért nincs, mert 4 ütemű a motorod, és az kevésbé érzékeny az időjárásra....és GD pont egy 2T motorról beszélt...
Hát nemtudom hol láttál ilyet nekem megvan 625-660 meg 250-525 szervizkönyv de ilyet nem találtam benne
Nekem meg nincs ktm-em. Kb nekem is annyiból tart letölteni a service manualt, mint neked. Sorry. :)
Attól függ melyik ETZ-n, de az is BVF tény és való. :)
Félre ne érts, nem vagyok én rossz ember, csak szokni kell :)

Egész évben egy beállítás, hát ja. Nézd, tudod hogy van a japán motortulaj, ott mindig minden tökéletes, és sosem akadt. Csak néha megáll a szar francia ngk gyertya miatt ,de utána nem sokkal indul. bezzeg ha eredeti japán lenne.
Az enyémben nincsen semmi ilyesmi
Küldd már el légyszi ha van FCR 41-hez
linkaska@freemail.hu
Köszi
Az a fajta van az ETZ-n is, de azt a megoldást inkább hanyagoljuk. Az egy hulladék. ÉS akkor ittvannak még a motorfűrész karbik, alacsony és magas fordulati keverékkel. Vagy szintén kétütemű karbik, ahol a hidegindító gombját kitekerve szabályozza az alapjárati keveréket.