A lényeg a lényeg, hogy minden gyártó más anyagból csinálja a láncát, és ha 2 anyagból csinálod, esetlegesen csak később lesz problémád amikor nyúlik a láncod, és lehet pl a patent szemed gyengébb, az nagyobbat nyúlik és stb.
Gondolom én. aztán lehet nem így van :D
Azért nem jó megoldás,mert a "zsír új" darab nem ahhoz a lánchoz való. 520-as lánchoz (mondjuk DID) az 520-as patentszem való,tökmindegy hogy nittelős vagy biztosítószemes.
Még mielőtt megkérdeznéd,miért nem mindegy milyen patentszemet raksz hozzá (amúgy nekem tök mindegy milyet teszel hozzá). Azért,mert egyszerűen az való hozzá amit adnak a dobozba.
Toldozgatás vagy bele toldás nem ugyan az a kettő egyik kókányul hangzik a másik már inkább egy fajta megoldásnak.
De nézzük csak miért is marhaság egy 520-as O gyűrűs láncot toldani amiben létezik nittelős és hagyományos patentszemes is.
A nittelős ugyebár egy később csak roncsolással oldható kötés a hagyományos viszont nem.
Én fogtam egy láncot amiből hiányzott a patent szem és rövid volt mivel pont egy szem híján nem tudtam feltenni így fogtam a zsír új 3 szemes darabot és kiszedtem közüle egyetlen szemet azután a gumigyűrűkkel együtt felrögzítettem a lánc egyik végére majd bele az egy szem toldást majd ismét egy patentszemet mind2 biztosítóját menetiránnyal ellentétes irányban felraktam és ennyi.
ugyan az mint ha csak a lánc két végét kötöd össze csak mivel nem ért össze ezért közbe iktattam egy szemet.
Ebben szerintem nincs semmi butaság.
Ennél csak rosszabb megoldás létezhet kalapáccsal összeütött szem meg hasonlók na ez nem olyan.
Konkrétan mire gondolsz? A motorra lehajtogattunk 1 bukókeretet körbe a lábamnál....rajtam meg van csizma sisak mellvért. Vagy te a régi videóimra gondolsz?
Azt meg tudnád mondani, hogy mik kellenek hozzá? Mert én régebben is akartam de úgy emlékszem, hogy pl áramtermeléshez nem elég csak exc állórész mert sx/exc lendkerék méretek sem egyeznek.
2009. augusztusban autóbalesetem volt. Háti 6-7 csigolyámnál eltört a gerincem...onnantól lefelé lebénultam, de amit lehet próbálok csinálni...szerencsére sokan segítenek nekem.
Sziasztok!
Szeva KKonrad!Nem szeretnék tapintatlan lenni de én nem értesültem a balesetedről..Megkérdezhetem hogy mi történt?Amúgy maximális tisztelet a tiéd hogy így is hajtod a vasat!
Teheted nyugodtan...majd nemsokára csinálunk videót is
Egyébként nem rossz a motorozás csak kéne 1 önindító mert elég rossz havernak rugdosni amikor én már rajta ülök. Ezért is akarom eladni/cserélni. Vagy esetleg valakinek nincsen 1 önindító szett?
Gondolom én. aztán lehet nem így van :D
Még mielőtt megkérdeznéd,miért nem mindegy milyen patentszemet raksz hozzá (amúgy nekem tök mindegy milyet teszel hozzá). Azért,mert egyszerűen az való hozzá amit adnak a dobozba.
Majd este bővebben most húzok melóba.
De nézzük csak miért is marhaság egy 520-as O gyűrűs láncot toldani amiben létezik nittelős és hagyományos patentszemes is.
A nittelős ugyebár egy később csak roncsolással oldható kötés a hagyományos viszont nem.
Én fogtam egy láncot amiből hiányzott a patent szem és rövid volt mivel pont egy szem híján nem tudtam feltenni így fogtam a zsír új 3 szemes darabot és kiszedtem közüle egyetlen szemet azután a gumigyűrűkkel együtt felrögzítettem a lánc egyik végére majd bele az egy szem toldást majd ismét egy patentszemet mind2 biztosítóját menetiránnyal ellentétes irányban felraktam és ennyi.
ugyan az mint ha csak a lánc két végét kötöd össze csak mivel nem ért össze ezért közbe iktattam egy szemet.
Ebben szerintem nincs semmi butaság.
Ennél csak rosszabb megoldás létezhet kalapáccsal összeütött szem meg hasonlók na ez nem olyan.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Szeva KKonrad!Nem szeretnék tapintatlan lenni de én nem értesültem a balesetedről..Megkérdezhetem hogy mi történt?Amúgy maximális tisztelet a tiéd hogy így is hajtod a vasat!
Egyébként nem rossz a motorozás csak kéne 1 önindító mert elég rossz havernak rugdosni amikor én már rajta ülök. Ezért is akarom eladni/cserélni. Vagy esetleg valakinek nincsen 1 önindító szett?
mi van veled amugy ?