Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1.3 a blokkba és 8 a vázba asszem..
Figyu, ez egy ilyen sport, ennyibe kerülnek az alkatrészek. Vegyél bele sima 8.8 M6 x 15 csavart, olcsón adják. Csak ne csodálkozz, ha leszakad majd a féktárcsa a helyéről...
helló nem tud valaki olcsón féktárcsa felfogató csavart KTM hez mert neten 4 ezer 6 darab!
Jó volt? Azt nem mondanám...
hát de jó volt, nem?

az a lényeg...
ez egy ilyen téma...
Te írtad, ne röhögj vazze...
Vájtszemű? Na az meg mi? A vájtfülüekről hallottam már, de erről még nem...
Szerintem 2,3 L kell összesen, és abból 7 dl megy a vázba. Ha le volt engedve mind, akkor kitekered a csavart felül, és pont 7 dl olajat tudsz oda beönteni, ha függőlegesen áll a váz. Persze, bárminek hívhatod, csak nehogy úgy járj, mint a kismacska a viccben, akit elvisz dugni a nagyobb kandúr. Mennek, mennek a háztetőkön, majd megcsúsznak, és megkapaszkodnak az ereszcsatornában. Lógnak már egy órája, mire a kisebbik megszólal: dugok még vagy 10 percet, aztán húzom haza a csíkot...
én anno ezt az infót kaptam, hogy ez az eljárás...és én szoktam (előre is elnézést a Zsiráf Úrhoz hasonló vájtszeműektől) "légteleníteni"...gondolom baja nem lesz tőle max "hamarabb feláll a rendszer"
én nem csavartam ki feltöltés után a csavart... működik így is
akkor hívd ahogy akarod...
Légteleníteni? Zárt rendszert azt lehet, de egy nyitottat hogyan légtelenítesz?
Szevasztok. Tudna nekem valaki segíteni hogy zalában ki csinál egyedi matricaszettet?
Igen azon már túl vagyunk
Asszem fél litert öntöttünk a vázba többit meg a blokkba
Deígy már minden világos
kösz szépen a segítséget
hát úgy van, hogy bele kell tenni a blokkba a megadott mennyiséget meg a vázba is beletölteni ott a váznyaknál lévő hatlapfejű csavar kitekerésével(elég szopó meg vagy vékony tölcsérrel, vagy átalakított dobozzal tudod feltölteni), de ha minden igaz ezen már túl vagytok
a légtelenítés csak annyi, hogy ugyanezt a csavart kitekered, beindítod a motort és alapjáraton addig járatod amíg ott meg nem jelenik az olaj...nekem elég hamar ki szokta köpni, szóval figyelni kell.aztán csavar vissza, blokkba nívot megnézni és korrigálni a szintet!
Nekem anno Petya mester mesélte el a tudományt, ezúton is hála neki!
A légtelenítést letudnád nekem írni naggyából?
Jobb oldalt a vázonk felül van egy csavar gondlom az az.
Kitekertük azt a csavart de mikor ment a motor ott olajat nem láttunk.Kellene ott olajnak lenni?
nekem is 2,2-2,4 mikor hogy sikerül...de azért ott vmi nem kóser, ha a 2,1 ből le kell szívni 3-4 decit...az csak 1,7-1,8...bár aztán lehet h a tiéd kis olajkörös, azokhoz meg pláne nem értek...
6dl a vázba és 1,5 a blokkba.nekem valójában 2,5l van összesen bent
Igen a vázból is leengedtük de nem imbuszos csavar volt
előzőleg a vázból is leengedtétek az olajat?(a fémházas szűrő alatt van egy kis imbusz onnét lejön kb annyi olaj amennyit írtál...) le lett légtelenítve a rendszer?
Hali
Megtudná mondani valaki hogy mennyi olaj kell egy 2000.évj lc4-be?
A Ktm be aztmondták hogy 2,1L kell.Bele is öntöttük de az olajnívónál meg joval a maximum felett volt.Ki vettünk 3-4 dl és most van a maximumon.Ha valaki tudna mondani egy pontos adatot azt megköszönném mer kicsit nyugtalanít hogy ktm be anniyt mondtak.
kösz előre is
üdv!

KTM-re gyári ventillátor felszerelésénél van valami extra? vagy csak a négy csavarral felfogat, hűtőgomba beteker, csatlakozó gombára, egyet össze, egyet pedig (gondolom 12v) a gyári csatira. más esetleg se?
Nem tudom mi volt vele, sosem láttam még így bepánikolni. Túl gyors volt neki a másik csapat tempója...
Azt hittem elájul vagy elhányja magát.
Szóval amikor már találkoztunk akkor már "jól volt".
Fasza kis motorbiciklizés volt!
Sziasztok, segítségetek kérném, hogy ha valakinek esetleg lenne ilyen porvédő gumija, mert az enyém sajnos elszakadt. Sajnos csak bowdennel együtt kapható. Esetleg valakinek cserénél megmaradt..
Köszönöm