Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van márkád ? lehet kellenei fog lassan mert ez az euros buziság szerintem rövidebb lesz mint a kommunizmus volt ....már haldoklás van ...és csak pár éves az eu-s lázálom...
vagy az titkos
drivnya. de ha kell tudok olcsón német márkát !
de minek az ára kéne ?
583
És mennyi az ára?
de mivan ha nem ?
de
Sziasztok!

Nem tudja valaki mennyibe kerül egy gyári állórész?

Előre is köszi!
mintha így csináltuk volna
Üdv újra a klubban!
50 es.
képről én is így láttam, hogy fix a nyereg is és a tárcsa sem úszó.. hát ez érdekes... 50es gép ?
nem stiftes , fixen van. Kijön a dugó csak nem megy vissza, és van pedálholtjátok. Szóval akkor karmantyú nem ?
hát a stiftek amin csúszik a nyereg ....azon könnyen kell mennie...

valószinű meg vannak dagadva a karmantyúk már a fékolajtól ..és azért szorul nagyon a dugó..
kéne bele rakni frisset..


szóval ha csúszkál a nyereg faszán és van pedálholtjátékod meg kijön a dugó a főfékhengerből eléggé ahhoz hogy visszamenjen a fékolaj a tartályba akkor marad a karmantyúcsere....
ja csalóka volt
Akkor van a már a bajság mikor már összerakom , lelégtelenítem, és az első fékezésnél úgy marad. Először úgy kezdte hogy betettem az új fékbetéteket, aztán mentem használtam , fogott , jó volt , kicsit kopott aztán a baloldali dugo nem ment vissza és mindig a balos betétet leette. Meg nagyon nehezen járnak bent a dugók hiába van megpucolva. Amúgy milyen önbeállóra gondoltok ?
a váz nem sérült, láttam már eleget
hogyhogy mitől? lehet csalóka a kép..
oranzs kantri csopper
ez mitől ilyen csopper ?
jogos
pócson is megszopatott


van azbesztkesztyűm