Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja jó ...de maga a fékezéstől melegedés nem okozhat problémát..

csak kiváncsi vagyok neki mikor van abajság..
csak annyira melegedett nekem hogy világított a tárcsa, és mikor megfogtam a nyerget ráolvadt a kesztyű
na de ha jobban csuszkol mint kéne akkor túlmelegszik és ha az olaj is viseltes akkor elforr és befog a fék... nekem ez megtörtént párszor.. igen sokat szoptam vele, majd vettem egy új féknyerget.
na de a melegedéstől nem szabad befogni egy féknek semmiképpen se...

amúgy is azért van ,hogy melegedjen...vagyis így működik hogy a mozgási energiát hővé alakítjuk és a világegyetemet ingyen fűtjük vele...
ja igen , nekem is ez volt, mert keresztbe állt picit a nyereg a kopott önbeálló miatt és valahol mindig hozzá ért , majd melegedett sbefogot
sok probléma okozhatja.. berohadt önbeálló, vagy csak keresztbe kopott.

a legdurvább amivel találkoztam egy levált fékcsődarab csak egyik irányba engedte a fékolajat a másikba csak lassan.

szerintem kezd az önbeálló kitakaritásával, felpolírozod, bezsírozod, mozogjon faszául
miko rkezd el befogni ..mikor már pár percet mész vele?
Sziasztok !

Azért ide írom a kérdésemet mert az én márkámnak a fórumja az húú na :D. Szóval abban kérném segítségetek, hogy mi okozhatja azt, hogy a féknyeregben kint maradnak a dugók. Szétborítottam már teljesen, kipucoltam , dugók minden. Jók a tömítések is. Új fékolajjal feltöltöttem , lelégtelenítettem , de ennek ellenére is behúzom a féket kijönnek a dugók, beáll a féktárcsához. Jónak is tűnik , de befog , és menet közben sem megy vissza a helyére. Szorul végig. Ötlet ?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv. Almássy.
helló megkaptad a nyerget?
az én elcénégyembe meg vagy másfél liter megy
Szevasztok!
Tényleg vicces egy kicsit az LC4 olajcsere körüli misztifikálás. Szokás szerint túl sok a szakértő...no akkor itt van mégegy!
A fekete meg a szürke blokk között lófasz különbség nincs olajmennyiség szempontjából. Ha jól kiengeded a fáradt olajat és max nívóig töltöd (mert ugye erről senki nem beszélt), akkor a 2,2-2,3 lityi simán belemegy.
A váz feltöltő furata meg 2002-ig kicsi (~8mm-es) és 2003-tól volt annyi esze végre a KTM-nek, hogy felbővítette. Így már a Giraffe által említett pöcsös olajos flakonnal is fel lehetett tölteni. De 2002-ig csak vékony feltöltővel megy a buli.
NA!
mit kínlódtok lófasz elcénéggyel...fel kell dönteni az oldalára és a váz oldalán levő 16 os lukon ha jó a pilóta helikopterről belelöttyinted azt a 6 decit egy pillanat alatt...és kész...
A castrol doboz teteje teleszkóp szerű, és az a 6-os lik, is inkább 10-es, vagy 12-es...
Hát a vázba kb 6-os liiikon nehéz öntögetni a flakonnal.
A Castrolos flakonnal meg 30 másodperc. Egyébként bármelyik gyógyszertárban kapni fecskendőt. És a blokk oldalán van szintjelző ablak, így úgy is annyit kell bele tölteni, amennyit 'kíván'...
Szürke blokk 625;640 : 0.6 dl váz , 1.5 dl blokk = 2.1 liter
Fekete blokk 625;640 : 0.6 dl váz , 1.3 dl blokk = 1.9 liter
Váz 6dl , blokk 1.3 dl
És a blokkba mennyit szoktál önteni?
és a szürke blokkos sm be? mennyi kell és hova?
Ötlet az olaj cseréhez. Gyógyászati segédeszköz boltba lehet kapni 1dl-es fecskendőt. Ezzel 2 perc alatt betolom a 6dl olajat a vázba !
Fekete blokkos lc4: vázba 6dl, blokkba 1,3 dl olaj kell.
exc 125 eladó,2003-as műszakis,megbecsült kezdőmotor,érd-06706120331
Értem és köszi a válaszokat.
a magyar,az osztrák és a német sem tudott segíteni... elkeseredettségemben írtam angolul egy levelet az olasz brakingnek.. és jött a válasz http://www.braking.com/it/cata... csak időközben vettem még egy ilyen nyerget...de sebaj, lesz kettő
Dejó hogy gyorsan átdobtam az enduro kerekeket.Olyat mentem az erdőben hogy ihajj Még a zuhéé is elkapott.Jól szarrááztam de nagyon jó volt újra terepen menni