Ha úgyis szét van szedve, és ki tudja, hogy mióta nem cseréltek csapágyat (ergo idősebb motor), akkor is megnézem az állapotukat, és ha kell, cserélem őket. Vagy ha nem extra költség, akkor miért ne. De azért nem ész nélkül...
Motorboltos / exversenyző mondta, h cseréljek ki benne minden csapágyat. Én nem szoktam feszegetni amúgy sem az üó határokat, mert nem várom meg, míg széthullik teljesen. Ha már egyszer szét van szedve, akkor legyen szépen rendbe rakva és akkor tudom, h megbízható a motor.
Azért köszi!
Nekem ez magas. Egyfelől megy a verseny, hogy ki meddig húzza az üzemóra határokat, aztán meg hallomásra 2 évente kiakarod cserélni a görgős csapágyakat...én ilyet még nem hallottam, bár ez nem azt jelenti, hogy nem így kellene tenni. Kinyitod a motorodhoz kapott információs füzetet, és a blokkhoz tartozó összes alkatrész cikkszáma benne van, és még előfordul, hogy a mérete is. De ha nem, akkor miután szétszedted, úgyis meglátod a számát, és le is tudod mérni...
Köszi! Csak mert úgy hallottam, h 2évente illik minden görgős csapágyak cserélni a blokkban... és ezeknek a számaira vagyok kíváncsi, hogy megrendelhessem őket.
Sziasztok!
Nem tudja valaki h a 2002es KTM SX-re, hogyan lehet rárakni a 2004es (egyberészes) farokidomot?
Láttam már képeket ahol sikerült ráeszkábálni a tulajnak.
Aki járatos ebben, vagy van ötlete ossza meg velem?
Előre is köszi.
Srácok!
Melyik görgős csapágyakat szokás cserélni full generálnál az EXC blokkjában?
Valamint a másik kérdés, EXC200 / 250 azonos évjárat mellett, a csapágyak számai megegyeznek vajon a blokkban?
Elvileg jó hozzá, habár szerintem túl keményen fog majd a fék nedvesebb talajon. De ez csak az én véleményem. Egyébként én most alakítottam át supermotonak az enyém és országútra jobb a 4 dugattyús fék.
Üdv
2003-as exc 525 motorrol mondanátok valamit egyik haveromnak van egy 2004es van valami külömbség köztük a hátsó idomon kívül?Meg nem elég sok 17000 km egy ilyen gépbe?
kösz előre is
és valami így általánosságba A 2003-rol?
ugyanaz a blokkja mint a 04-nek?