Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vazze, kemény vagy...jó lesz, mert minden szerelési pont stimmel, csak túl jól fog fogni a földön, és sokszor fog blokkolni...
helló! az lenne a kérdésem hogy ktm lc4 640 adventure supermoto szettel van és átszeretném alakítani enduro kerekekkel és hogy lehet megoldani,hogy az első fék jó legyen az is 4 dugattyús féknyereggel van és 320 as tárcsával! tudtok tanácsokat adni? köszi
Nem tudja valaki , hogy árultak itt a forumon KTM-be való vizpupa lapátot házzal együtt de tuning verziot ami nagyobb mint a gyári jobb keringést csinál! az a kérdés, hogy az a 04 Bergbe jó? és hol lehet be szerezni?
a modellpaletta a falon aszongya hogy 450 SX
hatba nem volt 450sx-f
eladó
SXF 450 blokk 2006 os hibátlan
EXC 250 blokk 300 as hengerrel 2006 karbival elektronikával
SX -EXC 2T tankok
WP pds 525 gátló
2T hütök
gázkar komplett
525 komplett elsó fék
450 elsó fék
exc keréktengely komplett hátsó lengövilla
EXC váz stb...
bövebben tel
majd írj hogy mi volt a hézag
Szevasz. Még nem tudok semmit,tegnap vittük ki a szigetre és holnapra tud majd mondani valamit a srác.
10 vagy 15 sec ig nyomod a set meg a mod gombot egyszerre aztán elkezd villogni a17 es szám aztán asszem a set el váltod és a mod al OK ozod vagy fordítva vagy csak leveszed a gyújtást elfelejtettem.. :D
helló! valakinek van itt adventure 640-es? a digitális kijelzősön hogy kell átállítani a kerékméretet? mert nekem eddig sm szett volt benne és azt irta ki hogy 17ws és az gondolom az első kerék méret de most áttetem enduro szettre és az 21 es azt hogy kell beállítani rajta?
na mi van a motoroddal?
Rajta vagyunk a témán hidd el... De az MX pálya projektből jövőre lesz talán valami. Most még az enduro napot szervezzük, jelenleg úgy tűnik, a héten tűzzük ki a pontos dátumot. Meg közben a csacsit is generálozom, abból meg aug első két hetére lesz vmi...
Dolog van elég...
Szerintem meg tini,unatkozik és így üti el az időt.
Dobálózik itt a motorokkal(530,450,RXV,stb.) azt sem tudja miről beszél
Bocs,hogy bele vau csak csípi a szemem ez a sok baromság
ezt a választ GD ezen beszartam XD álmodj királylány XD ....
Nem azt semmikép.Ugyhogy jó lenne ha lassan kész lenne a pályátok
CR-rel mi lesz? Eladod?
Rétegmodell volt ez mindig is, utcainak túl enduro, enduronak túl utcai.
640-nel nem terepeztem, úgyhogy nem tudom. De az újabbaknak már acél a segédváza, nem alu, úgyhogy azok nehezebbek, innentől szerintem nincs is túl sok értelmük...
Neten ahogy nézegettem őket meg keresgéltem nem sokat találtam belőlük.Ennyire keveset gyártottak volna vayg senki sem akarja eladni?Ja és észrevehető az a kuis súlykülömség az lc4 és az sxc között? Amugy ez lenne amit meg akarok venni
Az inkább nagyobb endurozásokra (hosszabb távok, nem túl bonyolult terepen) való...minél keményebb a terep, annál durvább tudást és kondit igényel...utcára szódával elmegy, endurohoz képest elég haladós és egész sokat ki is bírnak...
Üdv
Valaki sxc 625-ről tudna mondani pár dolgot,ksebb endurozásokra és utcára is szeretném használni meg mennyire strababíró és szervíz igényes gépek ezek?
kösz előre is a válaszokat
vastankos drz 400 s supermoto ami a legtöbb általad felállított (majdnem lehetetlen) követelménynek nagyjából egyszerre tud megfelelni....

persze valami kipufogót ré kéne dobnod meg levágni róla ezt azt ....aztán elkirándulhacc vele vagy 40-50 ezret ...gondolom nem komolymotorozni kell különben nem így választanál motort...
Ja én is Használom Supermotoként az 525EXC-t de július-augusztus max!90%-ba terepen használom!Supermotora tényleg nem való és kár belerakni az üzemórát aszfalton ebbe a Kiváló Terep Motorba
Pedig igazuk van a többieknek!
Utcára versenyendúrót, vagy ebből átalakított supermotót nem szabad csakis megszállottaknak(esetleg pénzeszsákoknak...)
Különben beállsz abba a sorba akiknek volt pl. exc és egy év supermotózás után(feltéve ha találsz nem lelakott példányt ami ne mdől szét fél éven belül), rákölt egy csomót, eladja mert rájön hogy nem utcára való. Viszont elkezdi fikázni hogy ez így meg úgy szar!