Illetve még annyit kérdeznék hogy mennyire megbízható motor a duke 2, mennyire szervizigényes vannak e vele gázok stb stb minden információt szívesen várok. Köszi!
Az igaz... de ő sem írt évjáratot. De eddig amivel találkoztam mindbe az kellett. Mondjuk ilyen régi vackot még sosem láttam élőben... (mondjuk enyém is az..)
egy kis segítség kellene!
Magura olajos kuplung van a motoromon (Lc4) és ma néztem hogy elég kevés benne az olaj! csak azt nem tudom milyen olajjal kell utántölteni! valami spéci olaj kell bele vagy sima hidraulika olaj?
Esetleg valaki tudna mondani nekem használható infót arról, hogy mennyi a kuplunglamella megengedett kopása, mikortól cserés? SX 125-ről van szó. A kopó lamellája gyárilag 3mm a fém pedig 1,5mm.
Üdv. Nekem kézi dekompresszoros, deko behúz, átfordítom 1 szer akkor van felső holtponton, deko elenged picit lejjebb nyomom a berugókart a deko magától visszaugrik, berugókar felenged majd odarúgok neki, és indul...
Neharagudj de volt már motorod?De megmondom a frankót, ez nem kilóméterfüggő!
Üdv kishapsi!Szupermotósítottam az EXC-t úgyhogy mehetünk veretni
a tartály tetejére rá van irva hogy " mineral oil " ami gondolom azt jelenti hogy ásványi olaj
azért kösz az infókat!
holnap csöröghetek? vagy vasárnap úrnapja van és olyankor nem lehet
köszi
egy kis segítség kellene!
Magura olajos kuplung van a motoromon (Lc4) és ma néztem hogy elég kevés benne az olaj! csak azt nem tudom milyen olajjal kell utántölteni! valami spéci olaj kell bele vagy sima hidraulika olaj?
elöre is kösz!
Esetleg valaki tudna mondani nekem használható infót arról, hogy mennyi a kuplunglamella megengedett kopása, mikortól cserés? SX 125-ről van szó. A kopó lamellája gyárilag 3mm a fém pedig 1,5mm.
mint a linken: http://youtu.be/cHu8lNtwmeg