Egyik kis barátom úgy döntött ő is KTM-es lesz EXC-F 250-re fáj a foga max 6-700-ig, az lenne a kérdésem h bírják ezek a strapát, hány üzemóránként szokás felújjítani a blokkot?
igen, utána már puha lett. a felújító szettet én 12ezer körül vettem + a gumifedelet külön kellet venni asszem ,de nem biztos + az olaj bele egy-kétezer körül volt. nem volt olcsó azért . de ez csak akkor derül ki ha szétszedted már.
250 es blokk 300 as hengerrel új dugóval váltókarral Keihin PWK 36 S AG karbival gyujtáselektronikával elektronikával kompletten 220 ennyiért sehol nem kapsz!de ha komolyan érdekel megbeszéljük hivj fel 70 660 52 61
nekem olyan volt, hogy az első indulás előtt elég kemény volt, utána behúztam néhányszor, akkor puhább lett, de mindig ezt csinálta indulások előtt. aztán szét ledd szedve, az volt a baja, hogy rossz folyadék volt benne és emiatt a gumi megdagadt (majdnem kétszeresére ) benne. végül egy felújító szett és a belevaló olaj oldotta meg a problémát.
Sziasztok! Ti találkoztatok már olyan esettel hogy a kuplung elég kemény? Nem a megszokott puha hidraulikus hanem valamiért elég kemény. Vajon mi oldaná meg a problémát? Kérem a segítségeteket!
valamint egy KTM XC 250 (EXC 250)2T komplett blokk teljesen felújítva 300 as szettel karburátorral elektronikával kompletten beépíthető hibátlan állapotban!
!
Eladó KTM LC4 SM kerékszett+WP 48. teló!
És egy Rekluse KTM automata komplett kuplungszett!
Valami rezgéscsillapítós lenne?
jo az a kormány ami a KTM-en van nem is láttam még olyat...
Így még az esélye sincs meg,hogy tolnánk egy óvatos motorozást
Jo reggelt!
mi a zsír ?