Most egy érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok! (Giraffe most kivételesen nem hülyeség )
A motor berúgásával problémáim vannak.
A probléma a következő: hidegen alig tudom beinditani akár azzal a technikával ami a videómon is van hogy amikor elkezdi a szivás vagy a kipufogás ütemet a motor akkor rárúgok vagy hogy a felső holtponton rúgok rá.
Melegen az előbbi technikával 1.-re vagy 2.-ra be szokott indulni simán viszont hidegen eléggé zavaró.
Néztem pár videót amin geci egyszerűen rúgják sőt kézzel inditják be a gépet de nekem valahogy nem akar menni.
.VEGA. mondta hogy neki a motor amikor kézi dekó nélkül nyomja le kattan egyet az auto-dekompresszor aztán ott kell a kézit ráhúzni és az a felső holtpont és neki 1.-re beindul.
Nekem ez a kattanás nincsen.Az övé 03-as enyém 04-es nemtudom hogy ezért-e.
0:14-nél hallható a kattanás link
Kérdés ha van nekem is ilyen holt található hogy ellenőrizni tudjam?
Egyszerűen nem tudom mi lehet a probléma és nagyon zavar
Benzint kap mert szokott lőni a kipufogó amikor telemegy anyaggal.Gyertyán jó a hézag.A kondenzátor ami a tank és a hűtő közt van jobb oldalon az is jó szerintem.
Szerintetek mit kéne ellenőrizni?
Az alábbi videókon annyira megy hogy beszarás link link link
Légyszi tényleg épitő jellegű hozzászólást
Köszönöm a válaszotokat előre is
Pickup = induktív jeladótekercs
Egyik fele testen lesz. A másik fele meg a CDI gyújtásmodulhoz. Ezt elágaztatod és kapcsolóval lehúzod a testre.
De valszeg a gyújtáskapcsoló is ezt csinálja, kivéve ha egy gyakorlatice ugyanezen pont nincs kivezetve az elektronikából.
Hohó, ha csak az lenne. :) Dugócserét itt évekkel ezelött kellett volna elkövetni :)
Amúgy meg 30 perc alatt földi halandók nem keresik meg a dugó árát :) Nem BKV menágerek vagyunk vazzeg :)
0 forintról indulva bizony kell egy hét hozzá :)
Holnap délutánra egy találkozót szervezek, de a célszemély még nem tud róla, mégcsak nem is gondol rá. Informálódok, CIA.
Ördögi terveim vannak :)
Ha úgy alakul átlépek.
A motor berúgásával problémáim vannak.
A probléma a következő: hidegen alig tudom beinditani akár azzal a technikával ami a videómon is van hogy amikor elkezdi a szivás vagy a kipufogás ütemet a motor akkor rárúgok vagy hogy a felső holtponton rúgok rá.
Melegen az előbbi technikával 1.-re vagy 2.-ra be szokott indulni simán viszont hidegen eléggé zavaró.
Néztem pár videót amin geci egyszerűen rúgják sőt kézzel inditják be a gépet de nekem valahogy nem akar menni.
.VEGA. mondta hogy neki a motor amikor kézi dekó nélkül nyomja le kattan egyet az auto-dekompresszor aztán ott kell a kézit ráhúzni és az a felső holtpont és neki 1.-re beindul.
Nekem ez a kattanás nincsen.Az övé 03-as enyém 04-es nemtudom hogy ezért-e.
0:14-nél hallható a kattanás link
Kérdés ha van nekem is ilyen holt található hogy ellenőrizni tudjam?
Egyszerűen nem tudom mi lehet a probléma és nagyon zavar
Benzint kap mert szokott lőni a kipufogó amikor telemegy anyaggal.Gyertyán jó a hézag.A kondenzátor ami a tank és a hűtő közt van jobb oldalon az is jó szerintem.
Szerintetek mit kéne ellenőrizni?
Az alábbi videókon annyira megy hogy beszarás
link
link
link
Légyszi tényleg épitő jellegű hozzászólást
Köszönöm a válaszotokat előre is
keresek 2006-2007-es KTM 450 EXC-re idomokat, ventillátor, hűtővédőt
EXC 250 2004
EXC 300 2006 osokból bontásra minden cucc eladó
2tank
4hütö
2garnitura villabefogó
1 komplett hátsó lengóvilla
2garnitura Brembo fék
kipufogók stb
Egyik fele testen lesz. A másik fele meg a CDI gyújtásmodulhoz. Ezt elágaztatod és kapcsolóval lehúzod a testre.
De valszeg a gyújtáskapcsoló is ezt csinálja, kivéve ha egy gyakorlatice ugyanezen pont nincs kivezetve az elektronikából.
Zé, Giraffe, Ronis
adott egy 4t exc de le van csupaszítva minden elektronika róla ( amolyan suttyó paraszt sx) a leállító gombot mire kéne kötni?
Vigyázz, meg ne fázz!
Amúgy meg 30 perc alatt földi halandók nem keresik meg a dugó árát :) Nem BKV menágerek vagyunk vazzeg :)
0 forintról indulva bizony kell egy hét hozzá :)
Ördögi terveim vannak :)
Ha úgy alakul átlépek.