Vazze, ez egy KTM topic. Az aranyszínű EXCEL felnit, az Excel felniboltban keresd. Vagy a google-ban, és ott megmondják, hogy mennyi az annyi. Az ár függ egy csomó dologtól, honnan tudjuk, hogy mit akarsz?
Nincs szó vérszívásról Csak furcsa hogy magától nem jön rá az ember Én eleve úgy veszek vagy vennék motort hogy a légszűrőt megnézem mennyire van takarítva.Sokat elárúl a gazdájáról De minden pusztán jóindulatból
Ne szívd a vérét, benne legalább megvan a hajlam, hogy tisztítani akarja a légszűrőt. Ismerek olyan embert aki addig nem foglalkozik vele míg nem fullad a gép...
Jajj istenem ez is jó kérdés majdnem olyan mint előbb Na de mondok neked is egy frankót hogyan is kezd a nagy szerelést
Fogod a csavarhúzót meg a dugókulcsot meg mindent ami a kezedbe van és szépen visszateszed oda ahonnan elővetted vagy csupán csak a helyére Aztán fogod a két kis kezed és a légszűrő fedelet amin a 450SX felirat található a vázhoz eső részénél a két kis műanyag fület magadfelé meghúzod!Ezáltal kipattan a műanyag fedél.Neked már csak annyi a dolgod hogy a tank felé kifeszegesd óvatosan!Így lesz látható a légszűrő amit tart egy fém "drót" amit az alsó végén ki tudsz szabadítani Ennyi röviden!
Értem Köszi a választ! Így kellett volna kezdeni Esetleg van-e tapasztalatod vagy némi információd a duke-al illetve a benne lévő lc4-es blokkal kapcsolatban, hogy mennyire szervizigényes, megbízható? annyit tudok róla hogy nem üzemórás motorja van..Esetleg elő tudnak fordulni olyan dolgok hogy hirtelen mélyen zsebbe kell nyúlni egy szervizelést követően. Próbálok némi infót gyűjteni arról hogy milyen fenntartása van egy ilyen motornak..
Meg ne sértődj de nem bunkóságból írtam ezt.De egy láncszettet soha nem a kilóméterek alapján cserélünk.Vagyis én nem így tenném!Ránézel és látod hogy milyen állapotban van,mennyit nyúlt a lánc leméred.A lánckerék fogai mennyire vannak megkopva!Ezt kilóméterre nem lehet kiszámolni mert rengeteg tényező van ami befojásolja az állapotát!Pl milyen feszesen használtad,mennyit ápoltad láncsprével,esetleg használtad a porba sárba a motort meg hogy mekkora az áttételed meg hány kiló vagy hogy használtad a motort stb stb stb.......Érted a lényeget?
Volt már motorom de ilyen még nem, pont azért kérdezem, látod ezt sem tudtam hogy nem km-enként kell a duke-on láncot cserélni.. De te most meg mondtad a frankót..
Fogod a csavarhúzót meg a dugókulcsot meg mindent ami a kezedbe van és szépen visszateszed oda ahonnan elővetted vagy csupán csak a helyére Aztán fogod a két kis kezed és a légszűrő fedelet amin a 450SX felirat található a vázhoz eső részénél a két kis műanyag fület magadfelé meghúzod!Ezáltal kipattan a műanyag fedél.Neked már csak annyi a dolgod hogy a tank felé kifeszegesd óvatosan!Így lesz látható a légszűrő amit tart egy fém "drót" amit az alsó végén ki tudsz szabadítani Ennyi röviden!