Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KEIHIN PWK38AG karbiban nem cserélhető a kehelycső. A tűszelepem meg tökéletes egészségnek örvend. Egyébként tényleg a kehelycsővel van a probléma (van aki tűszelep fészeknek hívja). Emiatt egyébként állandóan magas a benzinszint, és sokallhat a motor... fogyasztás, teljesítmény is változik miatta. Sajnos egyik sem a jó irányban.
De köszi a választ! ;)
kösziii, már értem, épp azt nézegettem amikor szétszedtem
A tűszelep az, amit az úszó mozgat, és az a dolga, hogy elzárja a benzin útját, ha megtelik az úszóház benzinnel. A Kehelycső meg az az alkatrész, amibe belemegy a tűszelep kúpos vége, és azt zárja el. Együtt lehet kapni, és 8.000,- körül van az ára.
ja és varázslók sem
meik a tüszelep és meik a kehelycső?
nem léteznek sámámánok....
Tűszelepet kell cserélni, a kehelycsővel együtt...nem varázslókhoz, meg sámánokhoz imádkozni....
Szólj, ha neked sikerül. Nekem is az alsó túlfolyón jön a cucc. De ultrahangos mosó sem oldotta meg a problémát...
ááááhh kösziii
ha sokat állt a géped, a benzinben szokott ilyen trutymó lenni, lehet az befészkelte magát valahova. érdemes kompresszorral is átfújni meg higítóval is átmosni az utolsó csavarig, az a tuti .
Mert neked is van vagy mi?
20-ért érdekelhet a dolog.
Ha 30-ra gondoltál akkor nem érdekel, ennyiért újakat kapok...
már megvolt, de nekiállok még1x, mert ez így nem állapot!
az érdekes lenne, mert azt kézzel kell visszanyomni. sztem szedd szét és pucold ki a karbit, valszeg valami kosz lehet benne.
elképzelhetö lenne h a szivatója fennakadt?
Helló!
Lenne egy kis problemám, sztem karburálni kell a gépet.
A karbi legalsó túlfolyójából ömlik a benya, és néha fulladozik a gép, aszem 48 az alapjárati fúvóka 180as pedig a fő, milehet a próblem?
Ha valaki valami jó tanácsot tudna adni, háááát hálás lennék
Csúnya lenne azért az 1000 m-nek!

Biztos nálad van a hiba, mert én bizony igencsak észrevettem mikor szarul volt bekarbizva a gép, pedig nem gondolom magam különösebben jó motorosnak
minek fúvókázza? kb ha 2-4 száddal kisebb fúvóka kellene bele. szerintem ő azért megy hogy élvezze a motorozást, nem azért hogy szereljen, ha versenyről lenne szó, azt megértem, hogy ott minden másodperc számít. én se fúvókáztam át sose, pedig mentem már 0 fokban meg 30 fokban is. sose dadogott vagy ilyesmi, max annyi volt hogy hideg időben kicsit jobban szedte a lábát .
az ilyen helyre mikor felmegy a motoros,nekem mindig az jut az eszembe,bazee ez a gyerek miért nem karburálja a gépet félúton,aztán a hegytetőn?.... mikor valaki idetéved egy ilyen kérdéssel,hogy dadog a motor lehet szegény a keverék,vagy fene tudja,bazz akkor azt a motort hol használták? a himaláján?hogy az el van karburálva? a videón lévő gyerek is igencsak ment vagy 1000métert legalább...mégsem állt meg levegőcsavart meg főfuvókát cserélni...
érdekse,de még én sem csavargattam se ősszel,se nyáron a levegőkeverék szabályzót,de még fúvókázni se fúvókáztam sose...még mostanában még magaslati levegőt is szív a motor pedig...
biztos az én motoromban van a hiba...
Én is ekörül gondolkozok mivel nem után gyártott szirszar:D
most ha az áraktól el is tekintünk,de a választék sokkal nagyobb mint itthon...
ausztriában nem nagyon vannak olcso motor árak..felejtős

megsugom neked, szlovákiában gondolkodj inkább...

ez az info már 10 ezer.. és behajtom.
nektek könnyebb helyzetetek van... nem messze ott a határ...ausztria egy köpés(na jó bálint neked lehet nem annyi de akkor sem 500km mint nekem...) nem beszélve a holland motor árakról...veszett olcsók hollandban a KTM-ek...és nem egy magyarhoz hasonló nép a holland sztem...
Akkor harminc...