KEIHIN PWK38AG karbiban nem cserélhető a kehelycső. A tűszelepem meg tökéletes egészségnek örvend. Egyébként tényleg a kehelycsővel van a probléma (van aki tűszelep fészeknek hívja). Emiatt egyébként állandóan magas a benzinszint, és sokallhat a motor... fogyasztás, teljesítmény is változik miatta. Sajnos egyik sem a jó irányban.
De köszi a választ! ;)
A tűszelep az, amit az úszó mozgat, és az a dolga, hogy elzárja a benzin útját, ha megtelik az úszóház benzinnel. A Kehelycső meg az az alkatrész, amibe belemegy a tűszelep kúpos vége, és azt zárja el. Együtt lehet kapni, és 8.000,- körül van az ára.
ha sokat állt a géped, a benzinben szokott ilyen trutymó lenni, lehet az befészkelte magát valahova. érdemes kompresszorral is átfújni meg higítóval is átmosni az utolsó csavarig, az a tuti .
Helló!
Lenne egy kis problemám, sztem karburálni kell a gépet.
A karbi legalsó túlfolyójából ömlik a benya, és néha fulladozik a gép, aszem 48 az alapjárati fúvóka 180as pedig a fő, milehet a próblem?
Ha valaki valami jó tanácsot tudna adni, háááát hálás lennék
minek fúvókázza? kb ha 2-4 száddal kisebb fúvóka kellene bele. szerintem ő azért megy hogy élvezze a motorozást, nem azért hogy szereljen, ha versenyről lenne szó, azt megértem, hogy ott minden másodperc számít. én se fúvókáztam át sose, pedig mentem már 0 fokban meg 30 fokban is. sose dadogott vagy ilyesmi, max annyi volt hogy hideg időben kicsit jobban szedte a lábát .
az ilyen helyre mikor felmegy a motoros,nekem mindig az jut az eszembe,bazee ez a gyerek miért nem karburálja a gépet félúton,aztán a hegytetőn?.... mikor valaki idetéved egy ilyen kérdéssel,hogy dadog a motor lehet szegény a keverék,vagy fene tudja,bazz akkor azt a motort hol használták? a himaláján?hogy az el van karburálva? a videón lévő gyerek is igencsak ment vagy 1000métert legalább...mégsem állt meg levegőcsavart meg főfuvókát cserélni...
érdekse,de még én sem csavargattam se ősszel,se nyáron a levegőkeverék szabályzót,de még fúvókázni se fúvókáztam sose...még mostanában még magaslati levegőt is szív a motor pedig...
biztos az én motoromban van a hiba...
nektek könnyebb helyzetetek van... nem messze ott a határ...ausztria egy köpés(na jó bálint neked lehet nem annyi de akkor sem 500km mint nekem...) nem beszélve a holland motor árakról...veszett olcsók hollandban a KTM-ek...és nem egy magyarhoz hasonló nép a holland sztem...
De köszi a választ! ;)