sziasztok
szeretném a segítségeteket kérni.vásárolnék egy ktm exc 400 factoryt,már meg is van a kiszemelt áldozat 2006 os,de nem igazán tudok a márkáról semmit.kiv. lennék pl. olyanokra h mi az ami meghibásodik rajta sűrűn,elektronika kopó alkatrészek valami gyári rejtett hiba,esetleg mire figyeljek mit nézzek meg rajta.ja és az ára az 8 kiló.ez most arányos az évjáratal megéri ennyiért?
Sziasztok!Nincs valakinek egy keihin fcr 39-be való jó állapotú gyorsító pumpa membránja?Cikkszáma:59031057000.A rady to racés cégtől már több mint fél éve nem lehet rendelni,sőtt az emailekre is csak egy automatikus válszt küld!Komoly cég,átlagos minőségű alkatrészek aranyáron,már ha van.
Haveromnak 14/48 az sm áttétel és 14/50 a krossz. Nekem tetszett nagyon a 14/50 utcára csak kellett volna még 2 fokozat akkor 6 ban gázra bárhol gond nélkül föl tudtad cibálni az elejét
Kb olyan lehet a 14/48-as mint a 13/45-ös áttétel!De ha tudod mellőzni azért letesztelném.Az 50-es már túl brutál lenne Van Athena henger úgytudom már EXC-hez ha kuka lenne
Ha gondolod tudok adni 48-as lánckereket próbának van itthon, 45 és 48 is tartalékba.
Igazából azért gondoltam a 14/43-at a supermotora, hogy ne forogjon annyira, Pestre jártunk föl tekergni és a 6-oson míg beértünk 90-100-al eléggé forgott és sajnáltam.
Nem tudom mikor lesz kész, ma lekaptam a hengert 1 túlos gyári dugó volt benne, majd ráméretek a hengerre, bár én láttam benne olyan dolgot ami miatt lehet hogy kuka lesz
Nekem a Supermoto 14/45-ös áttétellen van.Majd kipróbálhatod milyen is az ha átgurulok Én meg a 14/50-es krossz áttételed ha kész a géped Ősszel 14/48-ra szerelem a cross kerekeket mert most a 14/45-ös van rajta.
Helló,én majdnem 1 éve használom az 525 EXC-met.
Elővigyázatosságból cseréltettem benne vezláncot,1 év múlva szívószelepet,mert akkor már kb 470 üzemóra lesz benne.
Ennyi.Én nagyon meg vagyok vele elégedve,de...ez versenymotor,
marha kényelmetlen,túrázni kínszenvedés vele(az összehasonlítási alap Yamaha TT/XT 600).
Ha nem akarsz versenyezni,akkor tegyél a DRZbe RMZ első futóművet,megvan kb 100-120ból és újjá fogja varázsolni a motorodat.
Sok szerencsét
olyat mitől csinálhat a motor, hogy húzom neki, szépen veszi az összes sebességet, forog is tiltásig, majd jön az ötös, és akadozik? ha alacsony fordulaton teszem be 5ösbe,akkor is szépen felpörög de mondjuk csak 5-6ezerig, szóval nem tiltásig. ötletek?
régebben a 400asom akkor csinált ilyet mielőtt eltörte volna a himbákat
szeretném a segítségeteket kérni.vásárolnék egy ktm exc 400 factoryt,már meg is van a kiszemelt áldozat 2006 os,de nem igazán tudok a márkáról semmit.kiv. lennék pl. olyanokra h mi az ami meghibásodik rajta sűrűn,elektronika kopó alkatrészek valami gyári rejtett hiba,esetleg mire figyeljek mit nézzek meg rajta.ja és az ára az 8 kiló.ez most arányos az évjáratal megéri ennyiért?