oda van írva,hogy csak a BerG! tehát abba jó a motul 5100 10w50 is amit 2800ért meg tudsz venni!0,95dl kell bele ,szűrő cserével 1,05Dl... igen,mindenki azt tesz a motorjába amit akar,azon spórol amin akar,de a BerGbe az pont elég az az olaj! én arról beszéltem....
525 be játszik a másfél lityi motorex 10 w 60 olaj ami a lehető legjobb bele az és egyetlen amit beleöntök a motoromba kb.6000 ha normális helyen veszed..két origi ktm szűrő nálunk 2200 ft.....ez összesen 8200 ft...ennyit ér hogy elmenjen 600 üzemórát egy blokk...akinek nem az öntsön bele vizet ....
így teszek új korától és tegnap lett benne pont 18000 kilométer 605 üzemórával....ja és még nem volt szétdöntve és hibátlan ,jó a hangja és megy mint a disznó nem füstöl...
annyi még hogy légszűrőt alkalmankét cserélek..volt kb...5-6 szor szelepállítva ...ennyi
ja és óvatosan járok vele templomba csak
ez sok lehet pl.olyannak aki aszfalton pörög iskolába jár vele és belekirándulja a kilométereket eszetlenül fáradtság nélkül...de aki komolyan motorozik és heti egy max két alkalommal beletesz száz százötven kilométert max. néha kéccázat nehéz terepen meg olyan helyeken ahol elfárad annak nem sok ...mert másfél kéthavonta cserél olajat ...
Ja amúgy 1.5liter olaj megy az 525-be.Érdemes 4literest venni az kijön kb 4000Ft/literre.Az olajszűrő meg 2500Ft a kettő.Szóval 6000Ft az olaj+2500Ft a szűrő=8500Ft-ra jön ki az olajcsere!
Ja egy liter oil neked 2800Ft De én Motorexen kívül nem töltök mást a gépbe Abból is a 10W-60-ast.Elég húzós ára van de belegondolok majdnem ez a tétel a legolcsóbb a motorozásban.Főleg hogy jó olaj van benne ez engem megnyugtat de mindenki azt tesz bele amit akar.Nekem olyan 6liter körül zabál de én terepen használom 90%-ba ott meg ritkán váltok 6-ba.Úgyhogy az a 7tank benzin nekem kb1000km.Zoozee,Jimmy525-t meg meg lehet kérdezni hogy mit kell cserélni 500üzemóránál
az lc4 embe 3500 ér szoktam Castrol Racing 10W50 s olajat, a kis olajszűrőt (MANN/Hiflofiltro) 700 Ft ér szoktam vásárolni a nagyot (MANN/Hiflofiltro) 1100 Ft ért.. akárhogy számolom ez benne van 5300 magyar forintba.. :D
Már én is kerestem. De nem találtam semmit.
A következőt tanácsolom:
-tölts le bármilyen felbontásban dekorszettet, rajzoltass belőle vektorgrafikus ábrát egy grafikussal, aztán mehet a nyomdába!
Valaki nem tud olyan oldalt ahonnan lehet letölteni nagy felbontásban dekor szetteket?
Hogy itthon a nyomdában kitudják nyomtatni jó minőségben ne pixeles silány szar legyen a végén Köszi
4ben nem hinném, h meg tudod állítani az 525öt...
De az olajcsere-km 1000-1250km szerintem reális. Szervízben anyaggal 12-15ezer az olajcsere, legalábbis Győrben Almáéknál...
Számoljunk: 8 literes a tank a motor kb 4litert ehet százon nem?
Akkor 200km egy tankkal el lehet kb menni vele.
7 tankolás után cserélsz olajat benne akkor az 1400km hozzávetőlegesen, durván 1500km után cserélni kell benne az olajat?
Gyakorlatilag olyan időközönként mint ha terepen használnád!15üzemóra az olajcsere bár jó és kellő mennyiségü olajjal kitolható 20óráig nyugodtan.Nekem még nem kellett a blokkot megbontani de ahogy itt tapasztalom a fórumon,először a vezérműlánc amit cserélnek a motoron.Az is olyan 500üzemóra körül.Ha ismert a motor előélete és hozzáértő emberé volt akkor el kell mennie gond nélkül ennyit.De ha meg akarod magad nyugtatni akkor nézesd át valamivel hamarabb
KTM EXC 525 SM utcai használat mellett érdekelne az olajcsere periódus és a főbb alkatrészek (csapágyak, hajtókar, főtengely, gyűrű, szelepek,) cseréje.
így teszek új korától és tegnap lett benne pont 18000 kilométer 605 üzemórával....ja és még nem volt szétdöntve és hibátlan ,jó a hangja és megy mint a disznó nem füstöl...
annyi még hogy légszűrőt alkalmankét cserélek..volt kb...5-6 szor szelepállítva ...ennyi
ja és óvatosan járok vele templomba csak
ez sok lehet pl.olyannak aki aszfalton pörög iskolába jár vele és belekirándulja a kilométereket eszetlenül fáradtság nélkül...de aki komolyan motorozik és heti egy max két alkalommal beletesz száz százötven kilométert max. néha kéccázat nehéz terepen meg olyan helyeken ahol elfárad annak nem sok ...mert másfél kéthavonta cserél olajat ...
Eladó egy KTM SX-450F Akrapovic tuning titán rendszer!
2003-tol!
1liter oil 2800+ 1 olajszűrő 1100 és az érzés,hogy magad is meg tudod csinálni,megfizethetetlen
sorry
meg is értem,ha valaki olajcseréért,nem szervízbe viszi a motorját...
A következőt tanácsolom:
-tölts le bármilyen felbontásban dekorszettet, rajzoltass belőle vektorgrafikus ábrát egy grafikussal, aztán mehet a nyomdába!
Hogy itthon a nyomdában kitudják nyomtatni jó minőségben ne pixeles silány szar legyen a végén Köszi
Jön vki innen Hántára versenyre 07.03.-án?
Mindenesetre nem tűnik annyira vészesnek a szervizelése.
De az olajcsere-km 1000-1250km szerintem reális. Szervízben anyaggal 12-15ezer az olajcsere, legalábbis Győrben Almáéknál...
Akkor 200km egy tankkal el lehet kb menni vele.
7 tankolás után cserélsz olajat benne akkor az 1400km hozzávetőlegesen, durván 1500km után cserélni kell benne az olajat?
És a 15 üzemóra kilométerben mennyinek felel meg?
Természetesen át lenne nézetve előtte jó szakemberrel.
KTM EXC 525 SM utcai használat mellett érdekelne az olajcsere periódus és a főbb alkatrészek (csapágyak, hajtókar, főtengely, gyűrű, szelepek,) cseréje.