Megnéztem a telóvédőt,de csak feketét találtam. Aztán tegnap mikor lementem a garázsba,észrevettem hogy sárga van a motoron. Ha kell hozd a feketét,aztán kicseréljük.
Kereken 560 óra van most az enyémben, és most jött el az a pillanat, hogy szét kell borítani mert nagyon szól a blokkja. Így, hogy volt vagy 4 tulaja a motornak, és vmért már volt szétszedve, így se rossz, hogy ennyit elment.
Most jön egy full generál és utána évekig megint rendben a motor. Bár én elég sokat szupermotyózok vele így nekem szaladnak az órák bele.
amugy csuklottam a hétvégén, de amiatt hogy elcsaltam jobarátomat a fiával ide az én kis hegyecskémre a saját pályámra, aztán folyamatosan azt mondták hogy nem vagyok nooormááális, meg ez nem embernek valo, és hasonlok, nem értem miért mondanak ilyet...
szia bálint ...nem csulottál hétvégén?...emlegettelek...
csináltunk egy új fain feljárót ...oda amit együtt csináltunk (rólad elnevezett) feljáró szomszédságába ... vigyázzá a halacskáscsoki team ha rólad elnevez valamit vazze..úgyhogy tudjak mi a pálya...
ja.. még szerencse h 1,3 l olaj kell a blokkba, és 0,6 l olaj kell a vázba ez ha összeadod majdnem 3 liter télleg.. XD édesistenem.. :D a castrol 10W50 ugyan olyan mint a motorex 10W50 csak éppen a KTM t most a motorex pénzeli.. és akkor most az kell bele mert tönkremegy.. 2 év után MOTUL fizet majd többet akkor az kell bele mert az a legjobb.. ez kb így működik.. 2300 Ft ér veszem én a bárdi autósoktól a 10W50 es olajat kell 2 liter bocsánat akkor nem 3500 hanem 4000 Ft az olaj ne haragudj
én kedélyeimet nem borzolgatod.... mikor még az 5300 ft motullal járó krosszosoknak is (akik 5 óránként lövik ki az olajat a szemétre ) mikor cserélem a még fasza motorjukba dugójukat fekete a hajtókarba a tűketrec...szóval lehet beszélni mindenről de a tények makacs dolgok...
azt a 2800as motult én nem is 20 óránál cseréltem,hanem 10-nél... ti írtátok pár sorral lentebb,hogy a motorexet 15-20 óránként cserélitek...akkor ha jól számolom én még rosszabul is jártam a 2800ft-os motullal,mert addigra én 2x cseréltem,míg ti csak egyszer...
nekem 5600ba került,neked csak 4-6000be
de lépjünk túl,nekem 2T-m van...csak borzoltam a kedélyeket
tudják ezt nem én mondanám nekik elsőre ne félj...nem egyedi eset itt a garázsomba is áll belőle 3 ilyen számokkal hasonló kondicióba..de ha csak kis városunkat nézem mintának még több van belőle...
ezt gondolod a 2800 forintos motulról...hogy mindent tud ...főleg a ktm bergbe ....
motulból ami esetleg ütné ezekbe a motorokba való szintet az drágább mint a motorex sajnos...és még nem is hűha ...
vigyázz hatvan egy dugó meg 110 egy hajtókar plusz még pár apróság.......és nem mindegy mikor veszed ki ...és akkor még szerencsés a helyzet ha te veszed ki mert ki is tud esni .. mert heti rendszerességgel látom az olajspórolókat 400 ezret költeni a motorjukra ....meglett férfiak sírnak a satupadnál hog yazthittem hogy kezdetű mondatot rebegve...
és a csak a berg sztori is olyan mint a pénz nem boldogít...azok találták ki akik...
hogy felkaptátok a vizet egy kis olaj témára...
vegyetek 2T-t.... 2300Ft a motul 10w30as váltóolaja,castrol 2T meg 2200Ft! bibibíííí
olajszűrőről nem is beszélve
Ha valakit érdekel hívjon, sürgős lett, biztosan megegyezünk...
0630 633 2254 Zoli