Eladó Bódis bob , teljesen karcmentes, mint az új 1000km -ert használt , motoreladás miatt eladó, az összekötő cső már nincs meg , kivehető hangtompitós, műszakin simán átmegy ha benne van ,e betűs
Ár :35ezer
Tel : 0630-651-56-32
Maximálisan köszönöm a segitséged!
Hétvégén nekiállok a Gixxer-nek a, videó álltal bemutatottak alapján ,és mindennképpen értesitelek,mi lett az eredmény!
Szia! Beszéltem egy "hivatásos" Suzukistával (Full Gas-nál volt szerelő), és ugyanazt mondta mint amit én. Kizárt szerinte is, hogy ha csak kizárólag a végdobot teszed rá, attól hibajel generálódik. Emlegetett még szoruló akadozó működtetőbowdeneket, mint hibaforrás (na de ilyen fiatal mocinál?), és még azt, hogy ha le vannak kötve a bowdnek, akkor nem fogja érzékelni a szervomotor a két végállást és ezt is hibaként értelmezi a vezérlőegység. Sztem a videoban bemutatott módszer megoldás lehet. A hibakód kiolvasás pedig ugye úgy néz ki, hogy szervízcsati megfelelő pontjait rövidre kell zárni, és a gyújtás ráadása után a műszerfalon megjelenik a hibakód. Ha nem boldogulsz üzenj, és összehozlak vele, hadd menjen normálisan az a vas...
hello!
koszonom a jotanacsokat es a segitseget. igerem azon leszek, hogy ne mindent egybol vegyek meg:$ bar amugy sem tudnam, mert nincs akkora anyagi keret:-D mindenesetre igy szepen sorjaba aprankent ossze lehet szedni ami kell...elso a kabat volt, most azon dillemmazom, hogy kesztyu legyen e vagy nadrag, mert nemtudom mi a fontosabb:-S (tapasztalatlansag hianya:$)
megvallom oszinten es lehet butan, a nadrag ala en tudok oltozni, legyen akar mackoalso, vagy jegeralso:-) tartja a meleget az is:-D
a kesztyu meg, ugye reggel is jarnek a motorral, meg este, illetve ha elkap az eso nem mindegy, mivel munkabajaras a fo cel. ugye meg eloszor a tavasz jon az evszakok kozott ezert lenne celszeru eldonteni mi legyen elsonek es majd aztan gyujtogetek....:-)
tovabbi kellemes napot es koszonom megegyszer:-)
Üdv! Annak idején én is ezekbe a dilemmákba estem bele, és nem azonnal a márkás, full protektoros cuccokat vettem meg, egyszerűen azért, mert nem volt rá pénzem. Aztán ahogy telt múlt az idő, egyre több ismerőst szereztem, akik adtak jó tanácsokat, és közben meg gyűjtöttem a pénzt is. A célom nekem is mindíg a jobb, biztonságosabb cuccok megvásárlása volt. Hidd el, ha jól csinálod a dolgokat, és eléggé elhivatott vagy, ha nem mindjárt azonnal szeretnél mindent elérni, akkor el fog érkezni az idő, amikor saját magad fogsz csodálkozni saját magadon... Sok sikert kívánok hozzá!
megtudnam venni a kesztyut, nem is arrol van szo, csak nemtudom, hogy megeri e:-S mert sok olyan elrettento peldat hallani, hogy megvette es par honap utan mar foltozni kellett mert megszakadt a varras es stb...
en anno olcson megusztam a balesetet egy koponya meg mellkas zuzodassal, es tenyleg azota nekem is az elso a biztonsag. eskuszom meggyoztel, hogy vegyem meg:-D de akkor motorosnadragra most nem fogja futni:-S:-(
sebaj, majd arra is gyujtok:-D
koszonom a segitokeszseget es turelmed!
ezert jo ez a forum:-D nekem nincsenek motoros ismeroseim es engem ilyen teren meglehetne vezetni, hogy mi az ami jo es mi az ami nem...a motorosuha nem kerdes, csak a markak teren nem vagyok benne biztos:-) bent a boltba meg azt vennem meg ami tetszik xd nem a praktikussagot neznem:-S halam uldozzon benneteket...es remelem meg lesz a boltba abbol a kesztyubol:-D
Én is sajna az elmult 3 évben 2x is estem nagyot, és mind2 esetben full protektornak köszönhetem hogy mára csak béha sajgó hátamon kivül semmi bajom pedig az ucsó az augusztusban volt. Ruha az elsö
Üdv! Azt a ruhát, kesztyűt, csizmát vedd meg, amit biztosan ki is tudsz fizetni, és tetszik is. Így mindenképpen van rajtad valami védelem, és még jól is érzed magad benne. A lényeg, hogy legyen rajtad védőruha! Én is 3 réteg mackóalsóban kezdtem motorozni, de hamar rájöttem ,hogy ha elkezd recsegni a térdem, karom, akkor hamarosan rossz vége lesz a dolgoknak... Most ott tartok, hogy inkább nem írom le mennyit költöttem a motoros ruhámra, mert holnap szerintem megjelenne nálam az APEH, de egy percig sem gondolom hogy feleslegesen költöttem el ezt a pénzt, mert nekem az életem ennél sokkal többet ér! Sztem így gondolkozz te is, és hidd el ha majd később összegyűlik a pénzed (és az élet más területein is okosan sakkozol), akkor komolyabb dolgokra is befektethetsz.
hello:-)
a meglatasod tokeletes, hogy eloszor legyen ruha es a kipufogo raer...sajnos mar csusztam, de azota tanultam...:-D
kabatom mar van, egy olcsobb shox bergen kabat, most viszont egy kesztyun ragodom erosen...
feltunhetett neked, hogy nemvagyok egy motorzseni xd na a ruhakkal megjobban hadilabon allok:-)
szamomra a kesztyu eleg draga, de mikor meglattam, tudtam hogy kell nekem:-D
drifi drizzle:-D szerinted meger ennyit? vagy esetleg valami tapasztalatod is van rola? mert nem 1 szezonra vennem..es kora tavasztol keso oszig hordanam...
sajnos nemtudom , hogy megeri e az arat:$
errol lenne szo...nadragba is valami shoxos markan gondolkozom mert az fer bele majd a penztarcaba, de ez a kesztyuuu:-D elek halok erte xd
szerinted megeri? mar bocsi a sok amator kerdesert...
Üdv! Nem én akarom megmondani, hogy milyen kipufogót vegyél, de ha az enyém lenne a motor akkor olasz motorra olasz cső (Arrow, Gianelli). Ezekkel biztosan nem lősz mellé... Ilyenekkel mentek a versenyeken is, nem véletlenül. Az ár az egy más kérdés, szerintem először vedd meg a ruhát és a kesztyűt! Igaz, hogy nem fognak olyan jól szólni mint a kipufogó, de hidd el hogy a saját egészséged sokkal fontosabb és egyben előfeltétele a későbbi kipufogóvásárlásnak...
Üdv! Na, ez megoldás lehet, de nem vágom hogy ha mindent eredetiben hagyok, és csak a csappantyúnál szerelem le a bowdeneket, miért generálódik hibajel? Az én mocimon a bowdenek is benne maradtak, csak a szeleptestet "műtöttem" ki. Mindenképpen utánanézek a dolognak, és üzenek, hogy mire jutottam!
Sziasztok!
Eladnám SV1000S-emről a kipufogó rendszert. Gyári leömlő, 2db titánpalástos "E"-betűs Bódis dobbal, mély dübörgős hanggal. Esetleg 2-1-es Yoshimura rendszerre cserélném kis ráfizetéssel! http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Ezen kívül van egy 600-as mociról való GP jellegű dobom és egy SV650 gyári leömlőm ami sportdobhoz lett levágva! A leömlő 15e, a dob 20e, egyben olcsóbb. Képeket e-mailba tudok küldeni de az SV fórumra most tettem fel.
Tehát összegzem, ha jól értem :D
a hangja király lesz:D kevesebb élettartam...
na de úgy látom te vágod a témát, esetleg valami ajánlatot tudsz mondani, hogy milyen legyen?
köszi előre is :D
mert ugye az ár sem mindegy :D na meg gyűjtök egy értelmes kesztyűre és nadrágra is :D
Szia Ezt találtam most! http://freevideos.mirchclub.co...
Beszltem 1 okos emberrel és azt mondta,hogy kikell kötni stekkerböl a vezérlö szálat és akkor nem küld hibajalet a müszerfalra!
Szia! Mérlegelned kell a következőket: ez az ötvenes az Apriliától egy sportos kihegyezett moci, de soha nem fogsz vele sebességrekordot futni attól, hogy rászerelsz egy sportdobot. Az 5-8% teljesítménytöbbletet (egyébként ideális motorállapot mellett) alig fogod észrevenni, de számolnod kell a motorélettartam csökkenésével (kétüteműnél pláne). Pozitívumként a javára írható, hogy mégiscsak erősebb lesz a moci, marha jól néz ki, és a hangja... a hangjától folyamatosan állni fog a cerkád... Rengeteg típus létezik hozzá, a digók is sokfajtát gyártottak rá, nézz körül akár itt a Képes Motoron!
Üdv! Akkor a végdob csere miatt megnövekedett a gázáramlás (csökkent az ellenállás a kipufogóban), és a lambdaszonda nem tudja kezelni a dolgokat. Megoldás a lambdaszonda kiiktató lehet (Ago Motors Webshop). Mindenesetre megérne egy próbát, visszatenni az eredeti dobot, hogy akkor mit csinál. (Bár meglehet, hogy a beírt hibakódot csak a gyári műszerrel lehet törölni...) Hibakód kiolvasás persze óriási segítség lenne. Mindegy, ne hagyjuk annyiban, ha nem boldogulsz üzenj, és komolyabban utánanézek a dolognak!
Szia.
Csak a gyári kipufógót vettem le! Semmi máshoz nem nyultam! Ráakasztottam a Yoshi triovalt,hogy meghallgassam a hangját! És rögtön jött a hibajel a müszerfalra!
Szia! Ha nem húztad le a csatit a szervómotorról, és a motor működőképes ( nem zárlatos vagy szakadt) akkor kizárt, hogy a hibajelet ez generálja, hiszen a csappantyú mozgásáról a kipufogóban nincs semmiféle visszacsatolás a vezérlőegység felé. Azóta köpi be a hibát, mióta leszerelted a bowdeneket? Esetleg a lambdaszondát (+ katalizátort) nem iktattad ki? Nem lett akkor véletlenül ráadva a gyújtás, amikor valamelyik csati szét volt húzva?
Ár :35ezer
Tel : 0630-651-56-32
Hétvégén nekiállok a Gixxer-nek a, videó álltal bemutatottak alapján ,és mindennképpen értesitelek,mi lett az eredmény!
Sikerült esetleg valami hasznos információt szerezned a Gixxer 1000 K6 ügyében?
koszonom a jotanacsokat es a segitseget. igerem azon leszek, hogy ne mindent egybol vegyek meg:$ bar amugy sem tudnam, mert nincs akkora anyagi keret:-D mindenesetre igy szepen sorjaba aprankent ossze lehet szedni ami kell...elso a kabat volt, most azon dillemmazom, hogy kesztyu legyen e vagy nadrag, mert nemtudom mi a fontosabb:-S (tapasztalatlansag hianya:$)
megvallom oszinten es lehet butan, a nadrag ala en tudok oltozni, legyen akar mackoalso, vagy jegeralso:-) tartja a meleget az is:-D
a kesztyu meg, ugye reggel is jarnek a motorral, meg este, illetve ha elkap az eso nem mindegy, mivel munkabajaras a fo cel. ugye meg eloszor a tavasz jon az evszakok kozott ezert lenne celszeru eldonteni mi legyen elsonek es majd aztan gyujtogetek....:-)
tovabbi kellemes napot es koszonom megegyszer:-)
Van egy Aprilia Pegaso 650-esem, (1994) érdeklődnék, hogy lehet-e hozzá szerezni vmi "sport" kipufogót?
en anno olcson megusztam a balesetet egy koponya meg mellkas zuzodassal, es tenyleg azota nekem is az elso a biztonsag. eskuszom meggyoztel, hogy vegyem meg:-D de akkor motorosnadragra most nem fogja futni:-S:-(
sebaj, majd arra is gyujtok:-D
koszonom a segitokeszseget es turelmed!
ezert jo ez a forum:-D nekem nincsenek motoros ismeroseim es engem ilyen teren meglehetne vezetni, hogy mi az ami jo es mi az ami nem...a motorosuha nem kerdes, csak a markak teren nem vagyok benne biztos:-) bent a boltba meg azt vennem meg ami tetszik xd nem a praktikussagot neznem:-S halam uldozzon benneteket...es remelem meg lesz a boltba abbol a kesztyubol:-D
egory_id=41&product_id=154&option=com_virtuemart&Itemid=180&vmcchk=1&It
emid=180
a meglatasod tokeletes, hogy eloszor legyen ruha es a kipufogo raer...sajnos mar csusztam, de azota tanultam...:-D
kabatom mar van, egy olcsobb shox bergen kabat, most viszont egy kesztyun ragodom erosen...
feltunhetett neked, hogy nemvagyok egy motorzseni xd na a ruhakkal megjobban hadilabon allok:-)
szamomra a kesztyu eleg draga, de mikor meglattam, tudtam hogy kell nekem:-D
drifi drizzle:-D szerinted meger ennyit? vagy esetleg valami tapasztalatod is van rola? mert nem 1 szezonra vennem..es kora tavasztol keso oszig hordanam...
sajnos nemtudom , hogy megeri e az arat:$
showbike.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl
&category_id=41&product_id=154&option=com_virtuemart&Itemid=180&vmcchk=
1&Itemid=180
errol lenne szo...nadragba is valami shoxos markan gondolkozom mert az fer bele majd a penztarcaba, de ez a kesztyuuu:-D elek halok erte xd
szerinted megeri? mar bocsi a sok amator kerdesert...
Eladnám SV1000S-emről a kipufogó rendszert. Gyári leömlő, 2db titánpalástos "E"-betűs Bódis dobbal, mély dübörgős hanggal. Esetleg 2-1-es Yoshimura rendszerre cserélném kis ráfizetéssel!
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Ezen kívül van egy 600-as mociról való GP jellegű dobom és egy SV650 gyári leömlőm ami sportdobhoz lett levágva! A leömlő 15e, a dob 20e, egyben olcsóbb. Képeket e-mailba tudok küldeni de az SV fórumra most tettem fel.
a hangja király lesz:D kevesebb élettartam...
na de úgy látom te vágod a témát, esetleg valami ajánlatot tudsz mondani, hogy milyen legyen?
köszi előre is :D
mert ugye az ár sem mindegy :D na meg gyűjtök egy értelmes kesztyűre és nadrágra is :D
http://freevideos.mirchclub.co...
Beszltem 1 okos emberrel és azt mondta,hogy kikell kötni stekkerböl a vezérlö szálat és akkor nem küld hibajalet a müszerfalra!
az lenne a kérdésem, hogy szerintetek egy aprilia rs 50re van e értelme sportdobot szerezni és ha igen milyet?
Csak a gyári kipufógót vettem le! Semmi máshoz nem nyultam! Ráakasztottam a Yoshi triovalt,hogy meghallgassam a hangját! És rögtön jött a hibajel a müszerfalra!