Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szepen koszonom a gyors választ!
Szia! Minden eredeti Akrapovic cuccban van egy speciális kód (szám és betű is lehet). Legegyszerűbb, ha megnézed az akrapovic.com oldalon. Én a biztonság kedvéért ennek ellenére boltban vásároltam, mert hallottam olyanról,hogy be volt ütve a kód, és az első kövér gázadás után egyszerűen szétesett a cső darabjaira...
Azt szeretnem megkerdezni az Uraktól, hogy lehet megallapitani egy Akrapovic kipuf.rendszerrol, hogy az valóban eredeti (a dob, a leomlok...)?
Fingom sincs, mert már így vettem. de ha lenne is különbség max a dizájn miatt érdekel.. úgy is rengeteg uccára az a 110 ló amiből megvan még vagy hatvan
és szerinted mennyivel "szarabb"az eredeti karbon héjjtól a saválló?mondjuk 10dekával nehezebb,de 10 szer jobban bírja mint a karbon. mert itt lejjebb azt mondták,h. jobb a karbon..............
eladó 2t hangtompító! 50,-250 ccm ig.alu,és vas héjjal.
LEhet! mert nem volt rajta semmi jel, és még csak a helyét se látni.
szerintem ez saválló,és már nem eredeti,de megtartom a tévedés lehetőségét,így láttatlanba!
Hát elhiszem, ez biztos így van , csak az jutott eszembe, hogy nekem van egy régebbi kiegyenlítő tengely nélküli LC4-esem, és azon sem tört el.. csak minden szétpereg.. persze ha valami tuning vagy slipon lenne rajta az lehet eltörik de a mostani hokkendáré még bírja. Ha ezt a CBR-ét rátennem, valószínűleg eltörne elég hamar. a KTM-hez képest a CBR- olyan mintha mágnesvasúton ülnék
az 1,a 2 a 3 és a 4 hengeresek is rezegnek,csak nem egyformán.vázak is törni szokta rezgés,és feszültség miatt,akkor a dob sem kivétel,főleg mert az egyik rezgés a motortól,és plusz a gázoktól lesz,másik meg az út apró ,és nagyobb rezgéseitől,és a kettő a bilincseknél és a füleknél találkozik!
Shark DSS:. az volt karbonba meg nem karbonba ( nemtudom miből van az enyém ) tehát azért mondtam hogy ilyen de mégsem ilyen
ha ugyanilyen,de mégsem ilyen,akkor milyen végülis?
mégis mikor? a rezgés lehet azért mert egy egyhengeresen van vagy mittudom én. de ez a dob egyenlőre hibátlan. nemrég tömtem, és láttam belülről is ha 5 év mulva eltörik azt leszarom. ez pár éves komplett rendszer
de most nem is arról van szó,ami nem repedt el...............amúgy majd elfog!hi hi
gyári akra,titánium palást.rezgésből adódó,fáradásos törés
ugyan ilyenem van csak nem karbon. és az nem repedt el
gyári shark karbon dob,hosszanti repedések!
persze köcsög,és faszfej is lehetek,csak akkor azt nem értem,minek szóltál hozzám?már kiraktam mikor születtem.....
Ezt kifejtenéd? Érdekelne ez az eljárás.
csak sejtem. idukciós térbe teszik,ott ahol egyenletes szinezést akarnak.amúgy nem hiszem,h. túl bonyolult dolog lenne
úgy látom nem értettél,akkor elmondom lassan! itt arrol volt szó,mivel kell kitömni a dobot,h. ne fújja ki.és még arról is,mivel célszerű kicserélni,egy gyárilag karbon dob palástját.elmondom neked,hiába,akra,vagy józsi ura,a titánból,és karbonból készült palástok szarok!mert a titán reped,szakad,nem bírja a rezonanciát,a karbon meg kiszakad a szegecseknél,és az is reped.teszek mindjárt képet ezekről a fosokról.persze a versenymotorokon jó,mert megkapják szponzorálásból,de ott ha szétmegy,szarják le.de utcára,tartós fogyasztásra nemjó,ezt bizonyítja is a kijavtott dobok sokasága.persze sok "hozzánemértő"azt hiszi,ami rossi motorján van,azt veszi meg ő is.ezért is csinálják így,nehogy örök életű legyen,mert akkor nem lesz munkájuk az ilyen cégeknek.ez olyan mint a régebbi autók,azokat nem 5 évre tervezték.a mostaniak meg,ráfúj a szél,és viheted a számítógépre,h. kiüssék a nemlétező hibát 20 ezerért.
Eszembe is jutott valami, amiben kérdeznélek.
Szted milyen eljárással színezik így el a leömlőket és dobokat?
Valami hőkezeléssel nem? Valami speckó anyagot használhatnak hozzá?
Jah, és bírom az MZ-seket is. A Bambi pl barátom.
Bocsi, már elvonási tüneteim vannak, h nem mehetek motorozni...