Szia! Minden eredeti Akrapovic cuccban van egy speciális kód (szám és betű is lehet). Legegyszerűbb, ha megnézed az akrapovic.com oldalon. Én a biztonság kedvéért ennek ellenére boltban vásároltam, mert hallottam olyanról,hogy be volt ütve a kód, és az első kövér gázadás után egyszerűen szétesett a cső darabjaira...
Fingom sincs, mert már így vettem. de ha lenne is különbség max a dizájn miatt érdekel.. úgy is rengeteg uccára az a 110 ló amiből megvan még vagy hatvan
és szerinted mennyivel "szarabb"az eredeti karbon héjjtól a saválló?mondjuk 10dekával nehezebb,de 10 szer jobban bírja mint a karbon. mert itt lejjebb azt mondták,h. jobb a karbon..............
Hát elhiszem, ez biztos így van , csak az jutott eszembe, hogy nekem van egy régebbi kiegyenlítő tengely nélküli LC4-esem, és azon sem tört el.. csak minden szétpereg.. persze ha valami tuning vagy slipon lenne rajta az lehet eltörik de a mostani hokkendáré még bírja. Ha ezt a CBR-ét rátennem, valószínűleg eltörne elég hamar. a KTM-hez képest a CBR- olyan mintha mágnesvasúton ülnék
az 1,a 2 a 3 és a 4 hengeresek is rezegnek,csak nem egyformán.vázak is törni szokta rezgés,és feszültség miatt,akkor a dob sem kivétel,főleg mert az egyik rezgés a motortól,és plusz a gázoktól lesz,másik meg az út apró ,és nagyobb rezgéseitől,és a kettő a bilincseknél és a füleknél találkozik!
mégis mikor? a rezgés lehet azért mert egy egyhengeresen van vagy mittudom én. de ez a dob egyenlőre hibátlan. nemrég tömtem, és láttam belülről is ha 5 év mulva eltörik azt leszarom. ez pár éves komplett rendszer
úgy látom nem értettél,akkor elmondom lassan! itt arrol volt szó,mivel kell kitömni a dobot,h. ne fújja ki.és még arról is,mivel célszerű kicserélni,egy gyárilag karbon dob palástját.elmondom neked,hiába,akra,vagy józsi ura,a titánból,és karbonból készült palástok szarok!mert a titán reped,szakad,nem bírja a rezonanciát,a karbon meg kiszakad a szegecseknél,és az is reped.teszek mindjárt képet ezekről a fosokról.persze a versenymotorokon jó,mert megkapják szponzorálásból,de ott ha szétmegy,szarják le.de utcára,tartós fogyasztásra nemjó,ezt bizonyítja is a kijavtott dobok sokasága.persze sok "hozzánemértő"azt hiszi,ami rossi motorján van,azt veszi meg ő is.ezért is csinálják így,nehogy örök életű legyen,mert akkor nem lesz munkájuk az ilyen cégeknek.ez olyan mint a régebbi autók,azokat nem 5 évre tervezték.a mostaniak meg,ráfúj a szél,és viheted a számítógépre,h. kiüssék a nemlétező hibát 20 ezerért.
Eszembe is jutott valami, amiben kérdeznélek.
Szted milyen eljárással színezik így el a leömlőket és dobokat?
Valami hőkezeléssel nem? Valami speckó anyagot használhatnak hozzá?
Szted milyen eljárással színezik így el a leömlőket és dobokat?
Valami hőkezeléssel nem? Valami speckó anyagot használhatnak hozzá?