Akkor egy sportlégszűrő (k&n), beolajozod, és a stock szűkítöt beteszed, ezel épp annyival több levegőt kapsz, amennyit kell, de a fuvókázoz nem kell hozzányúlni, nekem bevált. Ha esetleg érdekel a dolog, én KUTYÁnál rendeltem, egy tizessel volt olcsóbb mint itt szhelyen , számlával, mindennel. És azóta ujra szeretem (majdnem) a motorom ,bár egy hornetet elviselnék jobban
Hali! Van hozzá, de árat pontosan csak jövő hét végén tudok mondani. 26.-án jön vissza a beszállítóm szabadságról, és felelőtlenül nem ígérnék, mert az sem Neked, sem nekem nem volna jó.
Szia! Én még annyir szólnék hozzá (bár ez lehet típusfüggő), hogy a nyitott dob "megszívhatja" a karburátort, és esetleg 3 ezer alatt szinte belefullad a motor a benzinbe, ez akár herélt gyárinál is előfordulhat, jobban a 650-es lég-olajos banditnál hallottam de az enyémnél is jelentkezett, és kb 6, 6,5 litert evett , most egy k&n légszűrő van fennt de a stock bemeneti szűkítővel, így kicsit több levegőhöz jut, és tökéletes lett, újra öt liter, és nem fullad, nem rántgat, a gyertyakép is tökéletes
Csak gondoltam megosztom...
az egyik haver literes sövényvágóján az van, igaz nem ovál, de valami eszméletlenül jó hangja van, mély, öblös, szépen szól esetleg kérdezd meg tőle a szombathelymoto.atw.hu forumában, ő a V2Roland, itt nincs fent
Tanácsot kérnék. R6osomon rövidíteni akarom a LeoVince dobot, legalább 5 centivel. Ez kivitelezhető? Megéri? Hangja merre változik?
Íme róla kép:
Csak gondoltam megosztom...
Sztem tud segíteni. Ha mégsem, akkor tévedtem.
Ezzel szerintetek lehet valamit csinálni? Ki lehet ezt valahogy javítani, hogy olyan legyen mintha új lenne?