Sziasztok van egy 2004 es KTM 640 LC4 Supermoto motorrol való
komplett gyári kipufogó rendszer, hibátlan és 2004-be 1 szezont volt rajt lecseréltem egy másikra és azóta becsomagolva , kérésre küldök képeket (olyan mint az új ).
Ár : megegyezés kérdése
Érdeklődni:0620/911-2937
Úgy néz ki eladóvá válik a kipufogóm ezért ha valakit érdekel ne fogja vissza magát.
1 pár Mivv xcone,alig használtan,kivehető db killerrel,e szabványt igazoló kártyával megkímélten,3ekm futott állapotban eladó.
Nekem aprilia tuonon voltak.
Az új ára:200eft körűl van de akit érdekel komolyan azzal biztos megtudunk majd állapodni.
Mail:balu88@mailbox.hu
Tel:30/9089573
Nekem 2007-es DRZ 400SM-em van. Én most rendeltem a sasra egy csini kör alapú alu felpolírozott Martin dobot összekötővel. Remélem jövhéten megjön és felpattintom a szervízben + finomhangoljuk hozzá a búgatógépet :)
Majd beírok még ide, hogy milyen ;) Eddig összes haverom ilyet varratott magának... akármit mond akárki... rettentő jól szólnak, és egyikkel sincs még semmi baj (van amelyik már 4 éve használja). Jah és ne hidj annak, hogy tönkreteszi Martin bácsi műve a motorod... érti a dolgát és egyáltalán nem a technológia számít (hisz 1 gép sosem alkothat olyan minőségi munkát mint egy ember két hozzáértő keze). A szervízben is ezt mondta a csávó... és ha már a szervízben is bátorítanak egy Martin dobra... akkor tényleg nem lehet rossz ;)
Értem. Igazából nekem bejött a dolog. Lehet az nem mindegy, hogy az egységet melyik oldalával merre felé rakom a vázhoz viszonyítva, hogy érzékelje a dőlésszöget is. Ezt nem tudom, de érdeklődöm azért erre-arra felé
Riasztó témában nem igazán vagyok jártas, én még csak ott tartok hogy gondolkozok rakja e az enyémbe
De sztem valami olyan helyre, anyagra érdemes rakni ami jól továbbíttya a motort ért rezgéseket(vázelemek), de amúgy lövésem sincs
Hamár így tudunk értekezni
Szereltem be riasztót, de mozdításra nem, ütésre viszont jól reagál. Lenne tipped ehhez? Van szempont, hogy kell az egységet elhelyezni a mocin (mociban)?
Köszi MMexx!
Egyértelmű az egész. Annyit fűznék hozzá, hogy a csavaros végéből vágnék, nem a tábla felöliből, de ez nem sokmindenen válltoztat.Próbálok valahonnan szegecsbehúzót szerválni, bár sok ismeretségem nincs itt (Bp-en), aztán neki is esnék.
Köszi az infót, lementem a tájékoztatót
A gyertyára nem igazán van hatással, arra inkább a nem megfelelő szelephézag van hatással (kicsi szelephézag miatt túl hevülhet és elcseppenhet).
Kipufogó inkább a szelepekre van hatással (beégés), de ehhez már azért tényleg nagyon nyitott dolog kell, négy a semmibe rendszer .
Na akkor:1 Először is le kell fúrni a szegecseket mindkét végen, ez azért fontos mert a dob végéből akarsz vágni amerről a felirat van, de a perfor csőnek pont a másik leömlő felőli végéből kell ezért teljesen szét kell szedni a dobot.
2 Ha szétkaptad akkor vágj le a palástból annyit amennyit szeretnél.
3 A perfor cső rá von nyomva a csavaros részre és rá van pont hegesztve 4 helyen amit flekszel simán csak le kell csiszolni (nem baj ha a perfor cső megsérül úgyis le fogod vágni)
4 Ha szétválasztottad akkor pont ugyan annyit vágj le a perfor cső leömlő felöli részéből mint a palástból (ez fontos az illesztések miatt)
5 Most jön a neheze ! Keress egy olyan vascsövet ami pont bele megyen a perfor csőbe, ha ez megvan dugd bele a leömlő felőli végébe. És most jön a trükk, az első másfél, két centit kezd el kalapácsáll körbe kopogtatni (ennek hatására az anyag el kezd nyúlni) de csak akkora hosszan amekkora rácsúszik a csavaros részre. Folyamatosan próbálgasd míg egyszer !szorosan! rá nem megy a csavaros részre. (ezt a művelet csak akkor kell ha alapból nem csúszik rá a csav részre, kopogtatással alapból átmérőben ha egyenletesen körbe ütögeted 3-4-5 mm is tudsz nyújtani)
6 Most már csak össze kell rakni a dobot (a perfor csőre ne felejtsd el viszetenni a fém szövetet is (ha volt benne)!
Ami kell a műtéthez:fleksz, fúrógép, szegecs, szegecshúzó, vascső, kalapács, párdoboz sör, és türelem a kopácsolásnál, és jó ha van egy haver is segíteni.
DE EZ CSAK akkor kivitelezhető ha a csavaros résznél kúppal van illesztve, belenézel és látni fogod hogy van.
Remélem tuttam segíteni
Hali!
Az én véleményem szerint nincs rá hatással.A szelepeket szokták összefüggésbe hozni a kipuval, de azt is akkor ha kipufogó leömlő nélkül motorozik valaki.Ha dob nélkül is mész, nem lehet semmi baja a gépnek.Akkor a kiherélt dobtól sem. A sportdoboknak sincs túl nagy folytásuk....
Szerintetek abba van valami hogy ha tök üres a kipufogó(ki van belelve) akkor nem fut anyi sokat a gyujógyertya? Vagy hatással van e egyáltalán a kipuf a gyertyára? Irjatok!
Nem
Amit én csináltam az kúppal ment rá a csavaros részre!
Simán csak rácsúszik (eredetileg rá van pont hegesztve de az is rá van csúsztatva amit flekszel simán lecsiszolsz).
Este leszek még gépnél ha érdekel lépésről lépésre leírom hogyan tudod te is megcsinálni .
őőőőő, nem kell hegeszteni? a perfor cső az mintha egyben lenne a konzollal amit csavarozok a leömlőhöz.Le kell vágni a 4 csavaros talpat a perfor csőről, nem?
Helló!
Köszi, ez már infó. Bár nekem a 7 cm lehetne a limit.Jobban nem merülnék bele.Akkor működhet ez a verzió is.......köszi az infót, nekem is a hegesztés miatt okozna nagyobb gondot, ami iatt én hozzá sem tudok nyúlni.
(32cm-en jól szól.....hmm)
Hali.
Én már alakítottam át ugyan ilyet !
32cm-es lett ro......att jó hangja let mély, erőteljes és még a teljesítményben is volt némi javulás.
De elég babra munka, egy szűk délután rámegy, és nem is olyan könnyű mivel a perfor cső ami benne van kúppal illeszkedik a dob végekhez.
De egy szaki vagy valami ügyes ezermester is simán megcsinálja .
Ő már csinált hasonlót,fenn van az oldalon a Munkáim/Kawasaki/Zx10 menüben asszem!