Hát sokan riogatnak ezekkel a fék és kuplunk csövekkel, de egy srác akinek át van már építve a K6-os gépe, azt mondta, hogy minden kábel, bovden elég hosszú ezeken a modelleken, tehát nem kell meghosszabbítani semmit.
Szerinted adjak ki 50ezret a kész villahídért, vagy jó ha megfúrok egy k5-ös hidat?
Igazából Stuntoláshoz elég erős lenne a K5-híd?
Nemtom....
Hidd el, ez nem zsebbenyúlós... sőt - ehhez az 50-hez még vastagon hozzájön egy hasonló összeg ( bowdenek, fék/kuplungcsövek, olajak, plexi , szét-összerakás ) szóval sok ez így is, úgy is.
Nekem, így hogy minden használt/kézzel gyártott/ebayezett , is volt 50 -be a történet ennek a 2-3 szorosa, ha csak beszaladok valahova megvenni.
Konkrétan én is erre a megoldásra gondoltam....hogy veszek valahonnan bontottan egy GSXR1000K5 villahidat és azt fúrom meg, mert arra még acél tartó sem kell, mert meg kell csak fúrni és már lehet rácsavarozni az átalakítókat.
Csak még eddig nem találtam K5-ös villahidat. Ha esetleg tudsz valakitől akkor megköszönném, ha rámdobnál egy mailt.
Így néz ki a zsebbenyúlós módszer: http://www.motormann.hu/produc...
Ha nincs a villahídnak 1 centinél magasabbra kiálló része, akkor nem fog gondot okozni - nem kell besüllyeszteni.
A komplett hidak 4-500 eur-ért vannak, sztem gondold át ezt a megoldást...
Vagy menekülési útnak egy bontott eredeti villahíd, és arra acélból egy konzolt készíteni + egy 28 -as befogót venni hozzá. Nekem is ez volt az eredeti megoldás, működött.
Ezt a megoldást még nem láttam.....
Nekem mégis egybe kellene a villahíd....nem akarok mókolni a leültetéssel is......meg az egybe cucc szebben is mutatna......
Ha esetleg tudsz majd valhonnan akkor dobhatnál egy mailt:
karolypiros@freemail.hu
Előre is köszi!
Köszi a felhivást, de a segitségedet is megköszönném! Meg is találtam az oldalon amit szeretnék , csak nem tiszta a dolog. Hogy is bonyolitod ezt le ,miben segítesz? kinek fizetek? Meg kiválasztottam a dobot , de nem tudom kivenni belőle van e összekötő hozzá? SEGITS ! I-MAIL: hermeczlaszlo@citromail.hu
Én a ZZR-t alakítottam át - egy CBR 600 , LSL tartójával.
Igaz, a villahidat le kellett vinnem kb. 10 mm-rel, a rajta lévő kiemelkedések okán ( ha lett volna 'kéznél' ) marós, akkor 3 perc alatt megszűnt volna a problem.
Szereléssel, kormánnyal együtt megállt 16-ba a mutatvány.
Köszi freon!
Már felvettem Janoékkal a kapcsolatot és ők fogják legyártani az összekötő csövet.
Más:
Neked biztos vannak mindenfelé ismerőseid.....nem tudnál nekem valahonnan a Gixer K7-emre szerezni olyan villahidat, amire stunt kormányt tudok felszerelni? De valami emberi áron kellene, mert neten ilyen 40ropikat kérnek érte.
Néztem a gyári hidat, hogy meg lehetne-e fúrni, de egyrészt nem akarom összeba..ni, másrészt meg szerintem nincs hely az átalakító lyukaknak.
Vagy esetleg jó volna tudni, hogy milyen túragép, vagy cross géppel egyezik meg a méret. Már írtam a Mikeboy-nak, de elfoglalt gondolom ezért még nem válaszolt.
Nem sürgős nagyon, úgyhogy nem sürgetlek, de nagyon megköszönném ha tudnál érdeklődni ez ügyben.
Előre is köszi!
Piszok jól néz ki a 636-od !
Sziasztok!
2003-05 R6-hoz Termignoni karbon dob kitűnő állapotban (R46 Rossi replica gyári dobja) E betűs street legal, bilinccsel, összekötőcsővel együtt eladó. A termignoni matrica és a hangtompító furulya sajnos hiányzik. Nagyon szép hang! Részletek az apróban, irányár 39.900.
a palást 45cm h. 35cm az átmérő. 53mm a leömlőnél. és olyan könnyű a dob mint amilyen fényes. talán az összekötőcső is fontos lehet, mert 3 féle leömlő létezik.
Üdv! Olvastam itt,hogy a proexesek kibelezik a gyári csövet,érdemes az én esetemben foglalkozni vele,és a nagy titán trombitát megberhelni,vagy nyúljak inkább mélyen a zsebbe egy nevesebb darabért?
Szerinted adjak ki 50ezret a kész villahídért, vagy jó ha megfúrok egy k5-ös hidat?
Igazából Stuntoláshoz elég erős lenne a K5-híd?
Nemtom....