Köszönöm a segítségeteket!Megnézem az egyszerű dolgokat magam.ha nem boldogulok akkor legalább tudok kihez fordulni mert elég közel van!Majd jelzem mire jutottam!Mi volt a hiba oka!Üdv:mesi
túlmelegedéshez:
Nekem is volt (még mikor elromlott a gomba korábban), hogy járattam otthon alapjáraton és egyszercsak folyt valami.. Az általad említett hűtővíz volt.
Jelzem, azóta sincs semmi gond ami ennek tudható be.. (kivéve hogy az új gomba tól hamar kapcsol, be, feltehetőleg nem belevaló.. ezt korábban irtam is :(
3 hengerezéshez:
Nekem 2 eset fordult elő:
-Egyszer karbi volt eltömődve mert egész télen állt, és sajnos nem is indítottam nagyon be. (azóta télen is indítgatom persze 1-2 hetente)
-Másodszor meg a trafó vezeték a gyertya feé "szakadt meg".
Köszi,hasonlóra gondoltam,talán még a karbitisztítás,ezek merültek fel nálam.Ezeket megtudom oldani házilag is.Viszont karbiszinkronban segítségre lenne szükségem!Simontornyán lakom,közelben valaki esetleg?Üdv mesi
Eladó egy pár hibátlan állapotú ZZR-re való Tokico féknyereg (63mm luktáv, FA158-as betéthez). Ár 10eFt
Ha megtalálom, adom hozzá a kb félidős betéteket is.
Nekem is meg van olvadva egy kicsit az a csatlakozóm, de szerncsére nálam ilyen jellegű problémát nem okozott.
Sikerült mos kétszer túlmelegíteni a motorom, mert elromlott a hűtőgombám, és nem kapcsolt be a ventillátor, csak azt vettem észre, hogy elkezdett folyni a hűtővizem a túlfolyón. Leállítottam, és vártam, hogy lehűljön teljesen. Mit okozhat egy ilyen túlmelegedés? Remélem semmit, mert most lett kipofozva a blokk.
Jóestét!Érdekelne a véleményetek,háromhengerezik a 400-asom!Régebben olvastam,valakié hasonloan viselkedett,de hogy mit csináltak,hogy jó legen azt nem írta senki!Ötlet?Üdv mesi
Ma érdekes jelenséget tapasztaltam: Szivató, inditok, nem indul csak köszörül. Próbálkozom tovább, nem indul. Nagy nehezen beindul, leáll. Aztán csak beröfent.
Menet közben figyelem a töltést, hát elég kevés, 13,6 volt a max.
Hazaérvén elkezdem kideriteni a hiba okát. Fesszabályzóról nem csúszott le semmi vezeték. Következő lépés a csati a generátor felé - nem akar szétjönni. Hogy miért? mert a két műanyag darab némileg egybe olvadt. Valószinűleg érintkezési hiba miatt el kezdett melegedni a csatlakozó és megolvadt, illetve ez miatt nem, vagy csak részben töltött az egyik fázis - már ha helyes a következtetésem
Holnap csatlakozó vétel, majd valamikor a kábelek cseréje
A kép elég szar, sötétben fényképeztem
Sziasztok!
Van valakinek elfekvőben 600ashoz hátsó féktárcsa elfekvőben?
Kérdés: Nekem azt mondták a felnisek, hogy totál vizszintesnek kell lennie a tárcsának, és az enyémnek a felfogató azaz a középső része kidomborodik... Ezért esedékes a csere.
Nitro N311-V tipusú sisakhoz kellene, kicsit sötétített legyen (fontos, hogy UV szűrős is egyben, mivel a szemem műtötték, és fél évig napszemüveg kell)..
Nekem is volt (még mikor elromlott a gomba korábban), hogy járattam otthon alapjáraton és egyszercsak folyt valami.. Az általad említett hűtővíz volt.
Jelzem, azóta sincs semmi gond ami ennek tudható be.. (kivéve hogy az új gomba tól hamar kapcsol, be, feltehetőleg nem belevaló.. ezt korábban irtam is :(
Nekem 2 eset fordult elő:
-Egyszer karbi volt eltömődve mert egész télen állt, és sajnos nem is indítottam nagyon be. (azóta télen is indítgatom persze 1-2 hetente)
-Másodszor meg a trafó vezeték a gyertya feé "szakadt meg".
Eladó ZZR-hez új fékbetétek, bontatlan dobozban.
Előre: Ferodo FDB574ST 2db
Hátra: Ferodo FDB481P 1db
Együtt a három 12000Ft
Tel.: 20/995-5657
Üdv:
Szorf
A hibát a mai napon ki kell javítanom, hétfőn kakucs
Ezek szinte újak, viszont szabályozni kell őket. Válla nincs, kopása nincs, konkrét új kinézet.
Vidd el ingyen, ha gondolod, ha sikerül a szabályzás akkor 5 000 Ft a tárcsa, ha nem akkor nem.
06 20 371 73 81
Ha megtalálom, adom hozzá a kb félidős betéteket is.
Sikerült mos kétszer túlmelegíteni a motorom, mert elromlott a hűtőgombám, és nem kapcsolt be a ventillátor, csak azt vettem észre, hogy elkezdett folyni a hűtővizem a túlfolyón. Leállítottam, és vártam, hogy lehűljön teljesen. Mit okozhat egy ilyen túlmelegedés? Remélem semmit, mert most lett kipofozva a blokk.
Menet közben figyelem a töltést, hát elég kevés, 13,6 volt a max.
Hazaérvén elkezdem kideriteni a hiba okát. Fesszabályzóról nem csúszott le semmi vezeték. Következő lépés a csati a generátor felé - nem akar szétjönni. Hogy miért? mert a két műanyag darab némileg egybe olvadt. Valószinűleg érintkezési hiba miatt el kezdett melegedni a csatlakozó és megolvadt, illetve ez miatt nem, vagy csak részben töltött az egyik fázis - már ha helyes a következtetésem
Holnap csatlakozó vétel, majd valamikor a kábelek cseréje
A kép elég szar, sötétben fényképeztem
Nem lesz egyszerű,de megnézem mit tehetek!
Keddig elutazom,legkésőbb szerdán kereslek,mit tudunk erre a sisakra.
Van valakinek elfekvőben 600ashoz hátsó féktárcsa elfekvőben?
Kérdés: Nekem azt mondták a felnisek, hogy totál vizszintesnek kell lennie a tárcsának, és az enyémnek a felfogató azaz a középső része kidomborodik... Ezért esedékes a csere.