Leengedtem amennyire csak lehet, több már nem akart kifolyni, de az alján még egy-két deci lötyögött. Mérőedénnyel mértem, nem kúton
Összegyógyítottam a szétolvadt vezetékvégeket a generátornál, remélem nem lesz ilyen probléma vele mostanában
Jóestét!Megtörtént a karbitisztítás,kicsit még dadog,Kb 5 ezer körűl utána üveghang végefelé elfogy.Persze ez terhelésen,üresen szinte jó!Szerintem a háromhengerezés oka meglett!A karbiszinkron még biztos javítana a helyzeten!Áronka mennyit szokott kérni ilyenért kb?Nem akarok meglepődni,kevés pénzel odamenni,mert nem!Ja és köszi a tippeket!
Üdv:mesi
Én eddig 15,10-t tudtam tankolni max. Igaz, még löttyent az alján v.mennyi. Nem mertem tovább erőltetni, mert a mutató már a piros mező alatt állt.
Ínyenceknek:
Miskolc-Balaton (+ Bp. átkelés) pályán: 4,34l/100km
Balatonparti sétamotorozgatás (általában 2 személlyel):3,98l/100km.
Igaz, kíméletes üzemben.
köszi kutya!
Akkor ha jár arra valaki a környékről majd elhozatom vele, mert én mostanában nem tervezek arra fele menetelt. mondjuk aztán ki tudja...
nekem sem a vállasodás, vagy a kopás a gond, hanem h a közepe mármint a felfogató része magasabban van a tárcsátol, a szaki meg azt mondta h ennek teljesen síkban kell lennie
Sziasztok,
Hazafelé menet a váltókarom elkezdett figyegni.
Pontosabban a rugó nem húzza vissza se fel, se le és manuálsian kell középállásba raknom majd onnan szintén le (fel) stb :(
Mennyire macerás ezt megcsinálni.. kivülről nem látok semmit feltehetően meg kell bontani.. :(
Összegyógyítottam a szétolvadt vezetékvégeket a generátornál, remélem nem lesz ilyen probléma vele mostanában