Az enyémen az úgy müxik, hogy a gyujtásról nem balra forgatom a kulcsot, mint normál esetben, hanem lenyomva jobbra tovább, és akkor ugyanúgy gyújtás le, kormányzár plusz első hátsó helyzetjelző világít.
Sziasztok!
Kérdésemet kutyához intézném. A CBR600F topikból küldtek ide.
Fékbetét vásárlása előtt állok egy 2006-os 600 F-be.
Azt mondták keresselek téged. Milyen betétet, kitől, mennyiért?
Segítségeteket előre is köszönöm!
néztem, első gyanúm az volt, de nem, nem lóg a lánc. Az üzemanyag szűrőre gondoltam, viszont az meg csupa lánc spray , vhol kikopva kellene lennie neki is, de nem. Nah mind1, hívtam a doki bácsit azt mondta megnézi holnap reggel . Meg úgy is van akció, amennyi Celsius lesz annyi %.
Jó megoldás a sisaktartó, gondolkodtam rajta, hogy nekem is kéne valami pont az általad a blogon irtak miatt (elmegyek flangálni és vinni magammal, doboz nincs- miatt).
De igazából nekem nem is azzal van a bajom, hogy ellopják a sisakot, nekem elég gond lenne már az is ha beledobnak valamit belepisálnak, ráverik stb csak úgy hecc kedvéből..
Így egyelőre én még hordom magamnál...
Rövidebb megállásoknál viszont jó megoldás...:)
Nemtudom, hogy a zárt parkolóban ha ponyvát teszek rá és "eltakarja" akkor is jó lenne e nekem estére..
Mert én meg a panelből mindig fel-le hordom a sisakot..ami nem gond,d e ha még ezt se kellene nem lenne baj:)
hátul a helyzetjelző? sztem nem sokan tudják, hogy a zizinél (gondolom '93 után) a kormányzár után még egy picit elforgatod a kulcsot, akkor parkoló állásba kapcsol és hátul fennmarad a fény
Tegnap majdnem megadta magát az index relé a gépemen, de végülis sikerült működésre bírnom. Gyanítom nem lesz sokáig ilyen, meg tudjátok mondani, hogy mennyibe fáj egy új?
Volt még egy kellemetlen élményem, a motor leállítása után valahogy égve maradt hátul a helyzetjelző, ami délutánra szépen leszívta az akksit (nem maradt gyújtáson, a kulcs végig nálam volt). Este próbálgattam előidézni a jelenséget, de sehogy sem sikerült. Van tippetek, hogy hol kellene keresnem a hibát?
Jó volt, felfújható jakuzzimban sörözgettem, sütöttünk tyevapcsicsát . Szúnyog volt, de a böglyök az igazi "veszély", két napig megdagad a csípés (inkább harapás) helye, van viszont nagy baldachinos hálóm ágy és a medence fölé . Sajnos a Bega nagyon fent volt így nem tudtam kajakozni . Oda fele volt kétszer 2-3 perces eső, nem nagy , csak megnevettessen (kínomba ) , visszafele meg gyönyörű szép idő. Zizi mint mindig gyönyörűen viselkedett, egyedül furcsa kopást vettem észre a lánc külső-felső bal oldalán ha hátulról nézzük. Nem tudom mi(be) ér bele, holnap el is viszem szerelőhöz nézze meg.
Sajnos nem lesz, csak a 110 szemes szállítható jelenleg.
Annyit tudunk tenni, hogy a drágább, 110 szemes verziót eljuttatom Hozzád - természetesen a 106 tagos árában - és ki kell venni belőle, ugyanúgy mint a sima meghajtó láncokból, amikor hosszú a motorra.
Működés-ellenőrző - ahogy írod - van már 4-5 ezerért, a gugli kiadja simán, múltkor találtam az egyik embernek épp.
A víz nem lehet baj, viszont a ki-bedugásoknál le tud testelni, ütközésig kell benyomni h jól működjön.
Én sterimoval mostam, nem lett baja.
Jah és Kutya bá', visszajövet vasárnap össze vissza jelzett a blokkoló, de csak ha mindkettő be volt dugva. Moci mosás volt, de a fej egységet levettem előtte és ki volt húzva a töltő is. Ki-be vettem a dugókat, meg a töltőt, cserélgettem és akkor vhol Kecskemétnél abbahagyta, azóta nem jelzett. Na most vagy teljesen kampec vagy ... Működés ellenőrző kütyüt nem tud a srác adni? Mert így most azt sem tudom működik e.
Kérdésemet kutyához intézném. A CBR600F topikból küldtek ide.
Fékbetét vásárlása előtt állok egy 2006-os 600 F-be.
Azt mondták keresselek téged. Milyen betétet, kitől, mennyiért?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Vázszám kell!
Írok neki.
Gyáriban tudok segiteni 6500ft
De igazából nekem nem is azzal van a bajom, hogy ellopják a sisakot, nekem elég gond lenne már az is ha beledobnak valamit belepisálnak, ráverik stb csak úgy hecc kedvéből..
Így egyelőre én még hordom magamnál...
Rövidebb megállásoknál viszont jó megoldás...:)
Nemtudom, hogy a zárt parkolóban ha ponyvát teszek rá és "eltakarja" akkor is jó lenne e nekem estére..
Mert én meg a panelből mindig fel-le hordom a sisakot..ami nem gond,d e ha még ezt se kellene nem lenne baj:)
Akkor ez nem bug, hanem feature. Tegnap mutattam volna meg délután a mocit a kollégáknak, amiből az lett, hgoy megkértem őket, toljanak be...
Kösz a megfejtést!
Tegnap majdnem megadta magát az index relé a gépemen, de végülis sikerült működésre bírnom. Gyanítom nem lesz sokáig ilyen, meg tudjátok mondani, hogy mennyibe fáj egy új?
Volt még egy kellemetlen élményem, a motor leállítása után valahogy égve maradt hátul a helyzetjelző, ami délutánra szépen leszívta az akksit (nem maradt gyújtáson, a kulcs végig nálam volt). Este próbálgattam előidézni a jelenséget, de sehogy sem sikerült. Van tippetek, hogy hol kellene keresnem a hibát?
Kabát: Nem baj, a lényeg, hogy elment, sehogysem tudunk megoldást találni az anyagiakra, de köszönöm a lehetőséget!
Milyen volt otthon?
Annyit tudunk tenni, hogy a drágább, 110 szemes verziót eljuttatom Hozzád - természetesen a 106 tagos árában - és ki kell venni belőle, ugyanúgy mint a sima meghajtó láncokból, amikor hosszú a motorra.
A víz nem lehet baj, viszont a ki-bedugásoknál le tud testelni, ütközésig kell benyomni h jól működjön.
Én sterimoval mostam, nem lett baja.
ebay: 270564964305
A kabát elkelt, sajnálom, mindkettő! Főnök küldött vevőt rá, így ...
Meg sem ismertelek igy , azt hittem még egy őrült!