Hello.
Én volnék a vevő,tehát az árat nem én szabom meg(sajnos).
Nyilván tudnék venni bontóban de annyit nem adok érte,inkább várok.
Ha van elképzelésed mit szeretnél érte írd meg,abból még nagy baj nem lehet.
Üdv.R.
Például. De bármi, ami zsíroldó. Ha a lakkréteg ép az sokmindent kibír, az alunak meg a savakon és lúgokon kívül semmi nem árt. Én mostam már gázolajjal, de előfordult már hogy benzinnel is.
Hát igen, a nagy zizi csak kb. 150-ig fogyaszt jól, azt is óra szerint. Én már 9 felett is itattam vele, bár igaz akkor sokat mentem és sokáig 250 felett. Az enyém is csal vagy 10-15-öt, legalábbis gps-hez viszonyítva. Ha gondolod keress tükör ügyben, ha kell ki is cserélem Neked. Amúgy a gyárihoz nem sok hasonló torzítású tükör van, nagy nehezen egyet találtam anno, de már nem emlékszem milyen autóé volt. Abból vágattam, de azt meg elcseszte az üveges, nagyon pontosan kell vágni az iveket különben belátni mellette, mivel csak kb fél milliméteren illeszkedik a horonyba. Arról nem is beszélve, hogy a különböző torzítású tükröket nézegetve nagyon fárasztó a szemnek - tehát szerencsésebb két egyforma gyári. Tudom, mert buszoztam és kamionoztam egy jó ideig, és ott csak a két oldalsó nagy tükör egyforma jó esetben, a többi mind másként kicsinyít - és hát azért négy-öt minimum akad egy normális járművön.
Köszi a tippeket. Csak most olvasgatom a fórumot, mert 1 órája estem haza a mátrából. Keresni foglak valszi.
Ez a "dög" issza a benzint tartós 180-200-nál mint állat. Plusz az óra csal minuszban 160-nál 10-et 180-nál 15-öt!
Émmeg azthittem, hogy gyorsan tudok menni, mikor az óra 260-70 között ficeg.... , közbe meg nem is.
Nekem kisebb a fejidom,az oldalidom a nagyobb,így többet takar.
A felnit nem tudom,nekem az előző tulaj lefestette a közepét feketére,a széleit ezüstre.
Szatunát már néztem én is,de nincs nekik az enyémre való túraplexi.
Veszek rá másikat, így nem fontos feltenni, csak kéne, a méret miatt. Majd lemegyek a szatunához, és oda akarom próbálni, mert nem tudom, hogy a sima, vagy a füst színű áll jobban, valamint az olyan mint volt, vagy a kicsit nagyobb, a túra változat kell.
Jó látom, hogy a tiednek nagyobb a fejidomja, s többet takar a blokkból?
Ja, meg a felnik elég csúnyák, de le fogom pucolni. Bár nem tudom, annak nem kéne olyan világos szürkének lennie, mint az oldalán?
Ja,igen a plexit nem raktam fel,mert azt mondta Attila hogy cserélni akarod,de ha kell rádobom a régit.
A doboz tetejét kell még festeni,illetve a km óra körül a burkolatot.
Asszem ennyi,plusz polírozás még.
Szal itt még csúnya a gép!
Fúú vazze, szóhoz se jutok, pedig ma már kicsit odaszóltam neki, hogy először egy hetet mondott, mejd két hét után még mindíg semmi, s most vagyunk 3 hétnél, de így képekről azt mondom, megérte várni
Ha még rajta lesz az új plexi, a festett doboz, s a felújított ülés....
ááá
ma én is kiakasztottam az órát!ennél többet nem hiszem hogy tud menni!doki holnap megnézi diagnózis.....!
remélem még gyorsabb lesz!ja és két személyel is 180meg van
köszönöm mindenkinek a segítséget, valószínűleg itt veszprémben lesz kigörgőztetve mindkét felni, meg szintereztetve is, csapágyboltokat is néztem már, csak gondolom sorrendben ugy lesz, hogy először megveszem a csapágyakat, aztán a görgőztetés, hogy tuti legyen...
Kutya! Áron számát megadnád ha kérhetem? Remélem ő tudja a csapágy méreteit, mert addig még elmászok a motorral, és csak utána kapom ki őket, különben megszűnik a mobilitásom
Én volnék a vevő,tehát az árat nem én szabom meg(sajnos).
Nyilván tudnék venni bontóban de annyit nem adok érte,inkább várok.
Ha van elképzelésed mit szeretnél érte írd meg,abból még nagy baj nem lehet.
Üdv.R.