Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én senkit nem láttam 200-al előzni záróvonalon ....

lehet azéé , mert olyan kicsik voltak a pidzák , hogy nem láttam az éhségtűű...
na akkora váltás nem lesz
'motorozó nők ?!'

nah, többen panaszkodtak, hogy nincs itt dub-blog

gépemen fékfelújítás megtörtént, fog mint a vöcsök. karbifalújítás lesz rajta, egy index csere (2 hónappal ezelőtti csúszás következménye) és tavasszal eladósorba kerül, ezért nem is nagyon hasnyálom. utána átköltözöm egy másik topikba
Update:

Létszám (jelen állás szerint) 13/14 fő.

Indulás (most már fix) Érd, 6-os út OMV kút (a pest felé tartó oldalon) 15:00 -kor.
Találkozási pontok : M0 új szakasza Alacskai Pihenőhely, Mol kút (Ferihegy-M3 között) 15:30
Sahy határátkelő : 16:30

Érkezés Zdiarba a szállásra : 8:30 - 9:00 között (a megállások számától függően. Az útvonaltervező, 100-as utazó mellett 7:55 -ös érkezést jósol.)

Időjárás: Itthon 27 fokos, száraz, esőmentes idő lesz, néhol élénk széllel. Kint péntekre esőmentes, 20 fokos időt jósol, szombat - vasárnapra meleg, de helyi rövid záporokkal tarkított - 18-22 fokos időt ír.

Közlekedés: több helyről riogattak minket az idén kint (is) elszaporodott "pénzgyűjtő" rendőrökről. Ez jellemzően a városokban, vagy az országutak sebesség-korlátozó tábláinál kint álló Feliciákból, és félméteres radar-pisztolyokról észrevehetőek.

Ezért a városokban a sebesség határok tejes betartásával közlekedünk, kérek mindenkit hogy ezt tartsa is. (bár a csapatot ismerve ezt akár mondanom sem kell )

Megállók lesznek minden 100-150 km-enként, jellemzően tankolással egybekötve. Ha valakinek (bármilyen okból) előbb kell félreállnia, úgy megelőzi a csoportot és az első alkalmas helyen félreáll - rá fogunk érni ilyen plusz pihenőkre.

Bonus: Peeterék jelen állás szerint 2 fővel és egy kombi autóval fognak csatlakozni - nekik a határon szlovák autópálya matricát kell venni (!) ezt közvetlenül az átkelő után, a jobb oldalon lévő kis irodában meg tudjátok venni.
Tamás (Zx10) 5-ig dolgozik, így ő később indul utánunk, Miskolc érintésével fog kijönni, várhatóan 10 körül érkezik.
Coyoték helyzete ismert : velük majd sms-ben tartjuk a kapcsolatot - reméljük gyorsan beérnek minket, és együtt gurulhatunk tovább.

Valamint keresünk egy plusz embert a csapatból, aki legalább konyhanyelven nyomja a németet : ugyanis Tamás foglalta a szállás(oka)t német nyelven, ezért érkezéskor nem árt ha valaki a mutogatáson túl is szót ért a háziakkal...

Kb. ennyi. Jó készülődést mindenkinek - holnap találkozunk !

Élőkép Zdiarból:
Köszi !
Szerencsére elég hamar sikerült beszereznem egyet !
Ha valaki hasonló cipőbe kerül annak jelzem, hogy a '92-es évjáratú 400-as feszszabja nagyszerűen illeszthető a 94-es, vagy azutáni 600-asokhoz !
Azért kösz mindenkinek !
nagyon várom, köszönöm
Manualból jó a 600-asé is - a henger/hengerfej/karburátor -ban tér csak el a 400-astól.
Nekem csak a gyári, papír alapú gépkönyv van meg, de sztem lesznek itt többen is akik tudnak segíteni Neked a manual letöltésében.
Üdv. 1 hete megvettem életem első motorját. ZZR-400-as 96-os. Sajna nagyon nem vagyok otthon a dolgokban és nincs hozzá manuálom se. Aki tudna segiteni nekem egy magyar(gondolom kizárt) vagy angol nyelvű manuállal annak nagyon tudnék örülni. meg lenne egy kérdésem is hogy ez a 600 asnak a lebutitott változata lenne? szoval a 600-as manuálja is jólehetne nekem? előre is köszönöm a segítséget.
trnx@freemail.hu vagy info@roli.hu vagy roland.fotovideo@gmail.com az email cimeim. kinek melyik a szimpibb. de aki küld nekem az vendégem egy italra ha Debrecenben jár :D
92-esé van, de az 8 csatlakozós
hujje dedobgya ki...tegye a Hoddára...hátha erősebb lesz tőle...vagy jobban sztoppizik

Péntekre - lexebb farmer ki van készítve?
ha nem hát nem ...... regge viszik
nem hozott semmit ma délután a déelesposta

1 üres dobozt viszont igen köll az neked
vud bí nájsz:D
Tanácsolták..khmm...vegyük le... hogy túl jól látszik a rendszámotok...meg túl 200-al előztünk záróvonalon.

Ha kell, egy napra fel tudom rakni vmi megosztóra, és akkor le lehet tölteni.
kutya úúúúr, hova lett a videjóóóóóó?,
jol van már nya... bőven van min csiszolni a seat a hibás középpontban akart lenni...
Szép az a szeát...csak az a sok hülye motor eltakarja...legközelebb más szemszögből fényképezd ! Láccik van még mit tanulnod ebben a szakmában... (is )

Jájj hétfőn került levegőbe szóval útban van, és oda. Hogy rakna meg engem egy talicska aprómajom
JÓ UTAT a TÁTRÁBA !kalapos,szemüveges,bajszos sofőröktöl mentes utat!
Háááát....egyik szemem sír...a másikat meg a fal adja no majd legközelebb
wahuurrr Ur...asszem nekünk idén elmarad a Tátrázás, azért köszönöm a tájékoztatást
K & H - de ez a kezdő díjam volt csak.
Most már, hogy 5 éve balesetmentes a motor, lecsökkent 10.900.- / évre !

30 év feletti, vidéki nagyvárosban élő tulaj, 600cc, 72Kw motor.
Mondjuk hogy értem.