Úgy tudom a harmadik gyors csoportban elrepült valaki, de gyorsan visszaengedték a csoportot a pályára úgyhogy úgy gondolom a saját lábán jött le. A múlt évben mikor voltam akkor mindenkit egyszerre engedtek fel akkor voltunk annyian mint most egy csoportban, de most nem volt olyan rossz elég jól lehetett menni a múlt évben fönn voltak a zx kupások és egy kör alatt "3 x" mentek el melettem na az kicsit para volt ahogy nonstop eltépett melettem valaki.
1, Kenda K671 , 150/70 - 17 (a sajátom) 2.400km-t futott, 90%-os állapot. Túrára, utcai motorozásra hibátlan. ( A Ringen hamar elmelegszik, ill. itt van már az új, ezért a csere ) 6.000.- Ft
2, Dunlop D220 ST 160/60 - 17, Kb 70%-os ( 3-4 mm középen, szélén még több ) . 5.000.- Ft
Közülünk mindenki megúszta ép bőrrel .
Általánosságban ha jól tudom 3 perec volt összesen.
Összefutottunk még Gabenssel, és mintha egy „Királyfit” is láttunk volna.
Király volt a tegnapi pályaest Két fórumozóval találkoztam, akit esetleg a forgatagben nem ismertem fel attól elnézést kérek Nagyon sokan voltunk, de azért lehetett gyakorolni. Akinek vannak képei légyszi töltse fel hátha valamelyiken rajta vagyok én is.
Ja igen, és nem árt a töltést sem megmérni, 13,5 V alatt nem az igazi, 13,2-től kevesebb semmit nem ér, az ideális 13,8 V. 14,4-től több szintén halálos.
Nagyon eccerűen ki lehet tudni. Gyujtás le,minden lehetséges fogyasztó kikapcsolva, és leveszed az egyik sarut az aksiról, majd párszor hozzá érinted a vezetéket az akku kapcsához. Ha látsz szikrázást ( akár gyengét is) akkor valami szívja az aksit (pl. generátor egyenirányitó zárlatos, vagy szabályzó stb). Ha semmi ilyet nem tapasztalsz akkor cellazárlatos az akku, netán végelgyengült, javithatatlan. Esetleg időleges megoldás felszívódós bontható fedelű aksinál némi savat rakni a cellákba (kb 20ml) Nekem igy még elment gond nélkül 2 hónapot. De alapesetben fiatal, jó akkunál ez nem követendő megoldás, mert kivégzi.
Ja és a véleményem:
Gladius: Nekem igazán nem jött be, de azért városban rohangálni elmegy. Szerpentinen is biztos jó lenne.
Gsx F : Kellemes meglepetés. Jól megy, kényelmes, 170-nél még kellemes volt minden téren.
CB1000R : Vaddisznó. Nekem kicsit szeles volt. De nagy élmény.
VFR: Lehet hogy ma vele fogok álmodni. Nagyon tetszett. Én ilyen fékhatást még életemben nem éreztem. Kicsit hozzáérsz a fékpedálhoz és a motor lecövekel. Az első fékkarhoz hozzá sem értem. Állandóan csak tapostam. Fura volt, hogy erre az eleje is fékezett, de meg tudnám szokni.
Ma Kecskeméten is lehetett tesztelni.
Jó kis rendezvény volt a gokart pályán. Kb 15 mocit lehetett vinni 10-15 percre felvezetővel.
Kipróbáltam:
Suzuki Gladius - Suzuki gsx650F - Honda CB1000R - Honda VFR800 ABS
Sajnos a Kawások elég gyorsan összepakoltak így lemaradtunk a ZZR1400-ról és a GTR-ről.
Elég kevesen voltak, gyakorlatilag alig kellett várakozni a gépekre.
Szevasztok.Eladósorba került szeretett mocim.Új lánc,lánckerekek,gumik,túraplexi,bi xenon,friss olajcsere+szűrő,3db túradoboz tartóval.148le,bontatlan blokk.Mocskosul megy.Csere lehetséges,de csak Hayabusa,vagyZZR1400 értékeggyeztetéssel.
nem csak erről van szó, hanem hogy eladtad neki szezon eleji áron (illetve afölött) és csak szezon végén kapja meg, amikor a motorárak 20%-ot leugranak. azé családban szerintem ez nem helyes...ez az én véleményem.
Én ajánlottam neki egy árat, tudja milyen áron mennek a hasonló gépek, és belement. Innentől kezdve nem fogom neki olcsóbban adni, csak azért mert "nem ér annyit". Ha neki is megér ennyit, akkor az övé...
1, Kenda K671 , 150/70 - 17 (a sajátom) 2.400km-t futott, 90%-os állapot. Túrára, utcai motorozásra hibátlan. ( A Ringen hamar elmelegszik, ill. itt van már az új, ezért a csere ) 6.000.- Ft
2, Dunlop D220 ST 160/60 - 17, Kb 70%-os ( 3-4 mm középen, szélén még több ) . 5.000.- Ft
A kettő együtt 9.000.- Ft !
http://sportmotor.hu/motoros_k...
3szakaszban - fél percenként engedték fel a csoportot
bukásról félfüllel hallottam, egyiket sem láttam:
gyorsban célegyenes végén - kiintették őket
lassú 2esben valaki
Általánosságban ha jól tudom 3 perec volt összesen.
Összefutottunk még Gabenssel, és mintha egy „Királyfit” is láttunk volna.
Elhoztam délelőtt a nyálat, köszi!
Gladius: Nekem igazán nem jött be, de azért városban rohangálni elmegy. Szerpentinen is biztos jó lenne.
Gsx F : Kellemes meglepetés. Jól megy, kényelmes, 170-nél még kellemes volt minden téren.
CB1000R : Vaddisznó. Nekem kicsit szeles volt. De nagy élmény.
VFR: Lehet hogy ma vele fogok álmodni. Nagyon tetszett. Én ilyen fékhatást még életemben nem éreztem. Kicsit hozzáérsz a fékpedálhoz és a motor lecövekel. Az első fékkarhoz hozzá sem értem. Állandóan csak tapostam. Fura volt, hogy erre az eleje is fékezett, de meg tudnám szokni.
Jó kis rendezvény volt a gokart pályán. Kb 15 mocit lehetett vinni 10-15 percre felvezetővel.
Kipróbáltam:
Suzuki Gladius - Suzuki gsx650F - Honda CB1000R - Honda VFR800 ABS
Sajnos a Kawások elég gyorsan összepakoltak így lemaradtunk a ZZR1400-ról és a GTR-ről.
Elég kevesen voltak, gyakorlatilag alig kellett várakozni a gépekre.
veszprém környékiek vasárnap suzuki tesztnap + enduro nap? &rashhal beszéltük, mi megyünk, ő tudja a linket is
más vki?
thx
z
Vigyázok én rá, mint a szemem fényére, úgy ahogy eddig is.
akkor duplán átbaxtad mondjuk, baromira vigyázni kéne a gépre...