Igen, ez határozott darab volt - már szériában bőven 300fps felett.
Egy időben az autóban is hordtam : ki tudja mikor kerül az ember konfliktusba...
( anno ezért akartam UZI-t. Azt csak felemelem az ablakig, és elindul a sportszelet a túloldalon - ha csak nincs odaát egy ugyanolyan, élesben... )
Én máshogy tartom a lábam (vagy nem 'tom, mindenesetre a lábfejem eleje lefelé mutat) és a hikomat bokám miatt a teljes váltóúton nem tudom felfele biccenteni a lábikóm! De azért még gyakorolok :)
A DPR-esek már tudják, mondták is. Azt hiszem május az első időpont, és aug. vége az utolsó.
( Nem kicsit fáj, hogy max. az utsóra tudok kimenni motorral pedig úgy kajálnék pár piskótát )
Én a Praktikerben vettem hőtükrös idomra ragasztós cuccot (hasidomhoz), de nem kaptam pont olyat, mint amilyen az eredeti. Hőtükrös polifom parketta alátét lett az áldozat.
Tapasztalat: kétoldalas ragasztóval nem lehet ezeket a polifom, szivacsos anyagokat megfelelően rögzíteni.
Még nem vettem én sem ilyet, de szerintem az építőiparban biztosan használnak hasonlót.
Legalább is úgy emléxem, találkoztam már ehhez nagyon hasonló anyaggal.
A váltó gondodat nem is értem: nekem alapból is szűken fér a 43-as csimma a kar alá, az alsó fokozatokban. Miért is jó, ha még lejjebb mutat a váltó karja ?
Van valami ötleted hol leheten az idomok belső oldalára olyan zajszigetelő szivacsszerűséget kapni ami alapból rajta szokott lenni? Jah meg szintén tőmitőszart a műszarfalburkolat köré.
Valamint kéne ötlet hogy lehetne megoldani hogy a váltókar lejjebb mutasson vagy rövidebb úton járjon.
Ha több mint 10E van a gyertyában, akkor az az első hogy lecseréled ( elég sima CR9E -re is, nem feltétlenül kell az EK ) .
Utána szinkronozás + benzinszintek, úszók , fúvókák ellenőrzése.
De ez nem otthoni meló a gyertyacserén túl már keress valakit, aki csinált már (pár) ilyet.
A 7-8 literes fogyasztás nem kevés, de annyira sem sok hogy a motor működését ennyire befolyásolja ( ha ez a fogyasztás 130 feletti utazónál, sok nyelezésnél jelentkezik persze. 90-es utazóhoz rengeteg ugyanez az érték. )
Azért fordulnék hozzátok, mert a haveromnak van egy ZZR 400-asa, amely azt a tünetet produkálja, hogy egyszerűen nem hajlandó 10e fölé pörögni. Nagyobb gáznál fekete füstfelhőket ereget. Üresben csutkázva, hatalmas fekete felhőt eregetve elforgott 13e-ig. Fogyasztása is 7-8l. Túl sokat ap? Vagy túl kevés levegőt? Vagy a gyertya nem jó?
az lenne az ideális, de ahhoz kéne színtelen búra... ezek a sárgák megmár újak és sötétítve lesznek... de ha fogod hátul és oldalra kitartod a villanókat, jó lesz
Egy időben az autóban is hordtam : ki tudja mikor kerül az ember konfliktusba...
( anno ezért akartam UZI-t. Azt csak felemelem az ablakig, és elindul a sportszelet a túloldalon - ha csak nincs odaát egy ugyanolyan, élesben... )