Garantálom, hogy a 20 lóerő diferenciát, kb. 60-70 lónak fogja érezni - tök mindegy hogy mi van a papírra írva, ha menet közben a nyomaték kiszakítja a karodat...
Ezeknek a vitaknak soha semmi ertelme. Teljesen mindegy hany tanud van, ha en magam is probaltam. En azt tapasztaltam, amit irok. ZZR 600 98LE, GSX 750F 100LE, Z750 111LE. A GSX valoban kozelebb van a ZZR-hez, mint a Z hez, csakogy a ZZR 600-as a GSX meg 750-es ami nem eppen mindegy. Ha valaki persze nagyon meg akar gyozni kolcson adhatja a ZZR-jet.
Ha ezek az igények, akkor egy régi Fazer 1ooo-et ( sic! egy zongora... ) próbálj ki.
A Kawa után kicsit kilúgozottnak tűnik, de a leguniverzálisabb túrasport motor. És amellett a leggyorsabb Mátrázós motor, még a Supermotot is lenyomta a mátraházi kanyargóson !
...de a GSX-F 750 kb. annyit tud, mint egy Z750...
Az csak úgy történhetett, hogy a Suzira raktak egy (két) nitro palackot
A Z750 még a ZZR600-nál is lényegesen erősebb, a kis ZiZi meg simán lelépi a GSX-F-et. ( Kb. 2 személlyel megy úgy, mint a Suzi egy emberrel. TANÚM IS VAN RÁ, VALAMI NÉMET ZENEKAR, AKINEK FÜSTÖS PLEXI VAN A MOTORJÁN ! )
Hali mindenki. összeraktam a gépet és már mentem is vele. Igaz első fék nélkül azt csak tegnap délután lett meg . Fém fékcső és kemény mint a fagyott kutya lába. Ezt már szeretem igy kell fogni a féknek
Z750-em volt. Az mar szepen megy, de dinamikus elozeshez annal is vissza kell lapatolni kettot. Kizartnak tartom, hogy a ZZR 600-nal ne kene. Ennek ellenere egy Z750 ereje mar eleg turazni, a Z750-el csak az a baj, hogy minden mas tekintetben anti-turagep. Szelvedelem nulla, kenyelem nulla es ugy rezeg pont az utazosabessegnel, hogy ember farka felall tole... Tudom, hogy van beole idomos, de az is csak egy silany atmenet a naked es a turagep kozott. Raadasul a Z750-nek a futomuve is kritikan aluli. A ZZR-t tobbre tartom, mert annak Ninja ver csorgedez az ereiben es az nagyon love!
hali!
azért a visszaváltogatással vitatkoznék, nálam nem kell visszatenni, 100 környékén, max 5.be, aztán olyan gyorsan előz hogy csak na, ha 6.ban mész 60nal akkor tényleg 3-t 4-t vissza kell gangolni!
Ha a 750 sem a te kategóriád, csak felette, akkor tényleg nem ezek kellenek neked mondjuk, akkor az is igaz, hogy Ön nem került be a Kawasaki vevőkörébe (ahogy mi sem) mivel nincs ilyen kategóriájú túra, vagy túrasport gépe. Mielőtt valaki a Versyst emlegetné, azt már endúrónak hívja a gyár és szerintem nem szép és 650 ccm .Én mentem már GSX F -fel és ZZR 600 -zal is, de különbséget nem nagyon éreztem.
ZZR600-t nem probaltam, de a GSX-F 750 kb. annyit tud, mint egy Z750. Probaltam mindkettot, egymas utan. 750ccm alatt az a baj, hogy mikor elozni kell, akkor 2-3-t vissza kell pattintani, ami kenyelmetlen (magyaran korantsem turamotoros, hanem sportos az erzes). 900-nal mar nem kell visszatenni, maz 6-bol 5-be.
Akkor te mégis csak egy ZZR 600 -at keresel , mivel súlyra kevesebb mint a GSX-F 750, a tejesítménye meg több, szélesebb hátsógumi, plusz a ZZR vízhűtéses, míg a szuzi lég-olajos (bár ez utóbbi nem feltétlenül szempont).
A ZZR 600 -as megjelenése idején teljesítményben inkább a 750 -es kategória volt.
Annak, aki elhiszi hogy a PUSZTA lóerő adatból ki lehet olvasni egy gép teljesítményét, annak ajánlom a következő próbát:
Menjen egy kört egy 100 lovas Aprilia Shiverrel , utána pedig ugyanazon a pályán egy-egy karikát a az alig 20 lóval erősebb KTM SuperDuke-kal, vagy a szintén 120 lovas 2008-as CBR 600-zal.
Garantálom, hogy a 20 lóerő diferenciát, kb. 60-70 lónak fogja érezni - tök mindegy hogy mi van a papírra írva, ha menet közben a nyomaték kiszakítja a karodat...
A Kawa után kicsit kilúgozottnak tűnik, de a leguniverzálisabb túrasport motor. És amellett a leggyorsabb Mátrázós motor, még a Supermotot is lenyomta a mátraházi kanyargóson !
Az csak úgy történhetett, hogy a Suzira raktak egy (két) nitro palackot
A Z750 még a ZZR600-nál is lényegesen erősebb, a kis ZiZi meg simán lelépi a GSX-F-et. ( Kb. 2 személlyel megy úgy, mint a Suzi egy emberrel. TANÚM IS VAN RÁ, VALAMI NÉMET ZENEKAR, AKINEK FÜSTÖS PLEXI VAN A MOTORJÁN ! )
azért a visszaváltogatással vitatkoznék, nálam nem kell visszatenni, 100 környékén, max 5.be, aztán olyan gyorsan előz hogy csak na, ha 6.ban mész 60nal akkor tényleg 3-t 4-t vissza kell gangolni!
Mondjuk ott van nagyobb is a választékban (900 -2000 ccm).
A ZZR 600 -as megjelenése idején teljesítményben inkább a 750 -es kategória volt.
Hogyhogy? Lesz helyette GTR 1400 ?
TEHAT!
750-900 CCM (kobcentis)! ZZR van letezik-e?
Nekem a 600-as tul gyenge az 1200-as meg tul nehez. Igazabol az erdekel van-e a VFR 750(800)-nak ill. a GSX-F 750-nek Kawa megfeleloje...?!
Ha türelmesen vársz, lehet h tavasszal lesz 1 milláért egy megkímélt 3 dobozos + MRA plexis, új gumikkal. 2002-es, már az új, fekete vázas.
Csak túrázásra volt használva + 15 kör a Ringen: remek gép, a gazdája sajnálja is erősen...
Az enyém eladó!
Alku nélkül 899 Ezer Ft.