Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láttam benne valahol. mintha a karbik alatt lenne valahol a henger falán. Eladáskor ciki lehet ha eredetvizsgán nem megy át . Igaz megjegyezném nemtudom ott mit néznek, de nem kocáztatnék vele
Szerintem az nem a hengerfejbe van öntve - én még nem találkoztam olyan motorral, amin oda lett volna.
( Másrészt Neked eddig hány közúti ellenőrzésnél nézték meg a hengerfejet a ZiZi-n ? )
És a hengerfejjel mi van? Abba nincs beleöntve hogy 599 köbcenti?
Újabb adalék a ZZR400-600 építéshez:

Dunaújvárosban elkészült egy újabb vas - viszont a KPM teljes mellőzésével alakult át. A titok - A ZZR 400 blokkháza alkalmas a 600-as alkatrészeinek befogadására, ergo semmilyen papírmunkát nem igényel a dolog !

A Quick-Steel vállalja az építést, de "hozott anyagot" ( a 400-as motort, + a 600-as blokkot ) hoznia kell a páciensnek !
grrr... ez a fos nem támogatja a linket, na akkor majd így:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0
&command=keres&rendezes=1&data=YToyMTp7czo3OiJyZXN1bHRzI
jtzOjI6IjIwIjtzOjExOiJzY3JlZW53aWR0aCI7czo0OiIxMDI0IjtzO
jk6ImthdGVnb3JpYSI7czo1OiJtb3RvciI7czo0OiJrX2hhIjtpOjE7c
zo1OiJrX3N6YSI7aToxO3M6NToia19naGEiO3M6MToiMSI7czo2OiJle
HRyYTEiO047czo2OiJleHRyYTIiO047czo2OiJleHRyYTMiO047czo2O
iJleHRyYTQiO047czo2OiJleHRyYTUiO047czo2OiJleHRyYTYiO047c
zo2OiJleHRyYTciO047czo2OiJleHRyYTgiO047czo2OiJleHRyYTkiO
047czo3OiJleHRyYTEwIjtOO3M6MjoicTIiO3M6MzoienpyIjtzOjEwO
iJldmphcmF0bWF4IjtzOjQ6IjE5OTUiO3M6MTI6ImhlbmdlcnVydG1pb
iI7czozOiI4MDAiO3M6MTM6Im9yc3phZ19rZXJlc28iO3M6MToiSCI7c
zo2OiJ0ZWxqZXMiO047fQ==
hali
szerintetek mennyit érdemes adni egy 90-93-ig gyártott 1100-asért?
meg elég kevés van belőle motor.hu oldalon ha van vkinek egy jó tippje hogy hol nézzek akkor kérem írja le.
Köszi!
elég szomorú, hogy csak most néztél be
kellett vóna szóni, hogy berakhatunk, nem a királylányt hajkurászni állandóan!
:-((( ,most néztem be a zzr mania oldalra :-((((( és én sehol sem
szép estét
Hali kutya. Ma kaptam meg a betételet perfect. Köszi akkor hétvégén össze is rakom és próba
óóóó, zsír, thenx!

de gondolom, a 600-as és a 400-as között nagy felépítésbeli különbség nincs...
Hali!

Decemberben még tuti csinálunk. Remélem ott többet fogunk pókerezni, mint a mostanin.
Megpróbállak észben tartani, de időben ki lesz itt hirdetve.
Esetleg megkérem duB-ot, hogy dobja majd fel a ZZRmaniára is, hogy ne kelljen keresgélned.
Üdv.: Zizz
A 13as szerencsétlen szám inkább nem
Itt találsz manualokat, de csak 600-ashoz
link
oké, de ne itt beszéljük meg, hogy 12 zacsi x 200 = 2400 fronyesz!
25 van egy dobozban, ha akarod a 13.-at, hát legyen
majd pályázás előtt mindig betolunk egy adagot, hogy ne puhuljon a fék!
Király majd mond wiefiel!
Egyed a cuccod és keményedik a féked is
Egyébként a zzr-ekhez (enyém 95-ös, 400-as) létezik vmiféle kézikönyv, v bármi, amiben mindenféle dolgoknak utána lehetne nézni?
Hát itt mág a 90 évek közepén "kólás" üvegbe légtelenitették a fékolajat (ZZR manuál E series) Amugy én porszívóval szoktam vakumot előállitani Igaz én csak olajat cseréltem De bejött (nem a porzsákba kettös merülöcsöves tartály ) Szerintem is munka henger baja nem légtelenités De bármi lehet
Helló ZZ,

munkahengert is cseréltünk, igaz egy Suzuki Bandité került fel. De akkor valószínűleg egy új kawa kellene.

Esetleg, ha valaki tud, jelezze plíz!

thx

z
Hali mindenki :-) ha van valahól pókerparty szóljatok , szivesen csatlakoznék :-)
renben köszönöm akkor megnyugodtam Lassan már csk ezz hiányzik a motorrol és kész ja meg a burkolatok, tank festése De az csak tavasszal
Hali. Nekem is fém fékcsövem volt, de az igazi megoldást a munkahenger cseréje jelentette. Nem olcsó, de megéri.
Úgy látszik, hogy ez minden ZZR-nél előjön.
Rákérdeztem - úton van már a betéted, itt van előttem a postai papírja.
hallo,

nekem fém fékcső van fent, azzal is mély. de írták a srácok a légtelenítő eszközt, majd megnézem, azzal mit mutat.