Most olvasom hogy a féket nem a klaszikus modon kell légteleniteni? gondolom azért ugy is meg lehet csinálni? de tudom arrol a pumpárol beszéltek ti. amugy nekem is mélyen fog a fék, gondoltam veszek rá fém fékcsövet. üdv Ádám
Ejj...ejjj,bácsi,az ajándék ottan maradt No ..De sebaj fogok én még magához menni ebben biztos lehet addig is pihengessen,és óriási türelemmel,és hittel gyógyuljon.....mi motorosbarátok mindíg maga mellett leszünk........
Mit csináltál még magaddal? Azt hittem "csak" alkatrészcsere lesz.
Voltam rendőrségi nyílt napon, ahol tanítottak motorozni hasznos.... És lehetett nyugodtan száguldani is néha egyet levezetésképp egy marha hosszú úton. Akkor szóltak csak rám amikor felmentem a repcsikifutóra
Nem motoroztam - a bal kezem műtötték, azzal most mást sem tudok szorítani, nemhogy kormányt...
Kenda nekem bevált: úgy tűnik tartós lesz, a Ringen meg inkább rajtam múlik a 2:30, mintsem a gumikon Gratulálok a mélyebb dőlésszögekhez, pont ráfért már azokra a középen kopottas gumákra, h a széléről is lemenjen a szőr
Motoroztál mostanában? Remélem nem, de csak az egészséged miatt . Fáj nekem is a vesém bazze, pedig nagy hidegekben idén nem is voltam kinn mocizni. Csak tavaly , meg előtte a jeges erdőn .
Milyenek a Kenda gumák? még mindig nem cseréltem le az Avont, de elkezdtem használni a szélét is .
Ha valakit érdekel: kb két liter fagyállót töltöttem a hűtőrendszerbe, meg némi desztilláltvizet. Le is kellett előtte engedni, mert csak desztvizzel volt feltöltve, legegyszerűbbnek a váltókar melletti cső lehúzását találtam.
- tele tank
- kerekek tehermentesítése
- akksi ki, 20 fokos helyre be, csepptöltőre feldobni
- ram-airt, kipuffokat ronggyal ledugózni
- láncot letisztítani, lefújni
- gumikat gumi-ápolózni ( tavasszal első kör előtt lemosni róla! )
És a legfontosabb: néha lemenni, megsimogatni hogy érezze: nem mellőzve van szegény, csak tél van kint...
hopp, tényleg? basszus, ezt nem is tudtam... akkor majd ezt jól megnézetem.
ha lerakom télre, mit érdemes rajta megcsinálni, feltölteni, beolajozni stb.?
Ezeket a fékeket nem úgy kell légteleníteni hogy.....pumpáld...nyomd be...engedem van egy légtelenítő szerkezet no azza kő...autószerelőknek van..ha van
Azt igen... de ha nagyon feszesre tekerem, akkor egy idő után - amikor nagyon felkeményedik - folyamatosan befog az első fék. ha meg nem akarom annyira feltekerni, hogy magától befogjon - márpedig persze, hogy nem akarom - akkor alapból nagyon mélyen fog - 22-es csapdája.
lecseréltük az egész munkahengert-fékkart, rátettük egy suzuki banditét, de semmi pozitív hatást nem értünk el. csak az lett a változás, hogy most már nem állandóan mélyen fog, hanem felkeményedik.
még nem sokat írtam ide, de szeretnék most már belefolyni a motoros életbe
szept. végén vettem egy zzr 400-ast, 1995-öset, az volt vele a baj, h az előző tulaj kicserélte a fékcsövet fémre, és utána mélyen fogott a fék. mondjuk lent fogott, de mélyen... újratöltöttük, lelégtelenítettük, de semmi változás. ugyanúgy mélyen fog, sőt, most már olyan mintha levegős lenne - felkeményedik - pedig már egy deka levegő nincs. megnéztem a fékpofákat is, azok szinte újak.
esetleg van ötletetek, h mi történhetett, v mit lehet tenni?
Én fékem is keményedik, meg puhul