Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nyáron jártam hasonlóan az aksival: 1hét állás után meg sem mozdította az önindítót, indexek villogtak ahogy kell, néztem egy nagyot hogy most mivagyhoogy, betolásra indult. Mentem vele, megálltam, indult. Másnap megint semmi. Feltöltöttem aksit, azóta jó. Tavasszal sem szoktam önindítózni, inkább tolom, mert mire kapna benzint, addigra lemerül :( Lehet h csereérett már pár éve?

Kérnék énis árajánlatot: CBTX7L-BS van benn, asszem kötött savas és csak 6AH
esetleg lenne zselés CTZ7S? //a szünetmentes-aksik olcsóbbak szoktak lenni, és mintha jobban bírnák a terhelést
Ezzel végülis nem tudok érdemben vitatkozni, nem igazán lennének érveim.
De, hogy anyámat is ismerik azt kétlem, esetleg emlegetik. Ez a matek az ő paramétereivel jött ki.
Kutya, mióta koriba vagy hellyel közzel, lehet kiújult a skizofréniád? Megint fura néven jelentkeztél be.
Én is tegnap voltam mocizni, csak gyenge volt az aksi. Tankoltam, még elindult, de már érezhetően nem pörgetett olyan gyorsan. Megálltam egy piros lámpánál, leállítottam a motort. Hiba volt. Nem tudtam elindítani újra Álltam a 200 kilóval a seggem alatt dombnak felfelé, még jó hogy nem volt mögöttem senki , megvártam az újbóli pirosat, megfordítottam, és begurultam vele, onnan kezdve szépen mendegéltünk tovább. Délután még feldobtam az aksit tölteni, remélem nem ment tönkre, de ha haldoklik, cseréljétek, mert kellemetlen tud lenni ha nem indul
Szevasztok!
Még én is élek, mielőtt teljesen eltűnnék a fóruméletből. Ma motoroztam egyet, megjárattam, tök jó volt. Már hiányzott...

Kutya, a segítséged kéne akkumulátor ügyben. Ugyebár YTX12-BS típusú akksi kell a vasunkba, ami a Pélacinak is van. Neten nézegettem, hogy 10.000 körüli az ára. Te mennyiért tudnál ilyet beszerezni?

Jó pihenést mindenkinek!
Jah kérem, magát ( és a vezetési stílusát - agresszív motoros az autóban ) ismerik a biztosítónál is, jó hogy félnek !
Kecskemét: 11 fok, szikrázó napsütés.
A hajam tökéletes, de a sisak nemsokára lalapítja...

Nem jön valaki gurulni itt a környéken?
Én megsasoltam, de amit nekem kidobott ilyen esetre a gép ott csak 4-5 ezer forint/év lenne a spórolás. Szerintem ez egyántalán nem éri meg.
Szia, igen mar akartam is kedezni mi van veled, de latom csak annyi, hogy te is pocakosodsz
A Wabard a Waberers-es szállítmányozó ember cége, nem kispályás.
De igen. Viszont ilyen különbségek mellett már egy év alatt megtérül.
Sziasztok , rég voltam de látom hogy itt minden ok :-))) de jó:-)))
Szerintem van, nemis figyeltem még ,de ha minden mögött van, akkor arra következtetek, hogy ott is.
Nem akkora munka ez, 16 csavar. 5-10 perc nyugis tempóban, és kint van a cucc.
Kosz, de akkor szval van ego a hutofolyadek homerseklet meroben is ? Jol lattam hogy kiegett?
Basszus fel motort szet kell szedni egy egoert? Meg jo hogy a szelepekt is nem kell kiszedni ahhoz h egot csereljunk
Holnap elviszem teli almara legvalszeg a mocit, legalabbis csak a szep napos hetvegekig, amikor el lehet "lopni" 2-3 ora gurulast
Fejidomot nem kell lekapni, leszeded a két oldalsó fekete takarót-a balon van a rázható rekesz hogy tudd melyikről van szó-, leszeded a plexit, vagy elég a négy középső csavart is, de esélyes hogy megkarcolhatod a plexit, utána a műszerek körüli takarót, és két db 10-es csavar fogja a műszeregységet. A vezetékeket széthúzód, és alul nézd meg hogy melyik vezeték megy a kiégett izzóhoz. Ennél tovább én nem bontottam még soha, innentől Rád bízom . Annyit tudok még, ha szét akarod kapni az egészet, akkor alul ki kell csavarni a csavarokat, és lehúzni a napi km számláló nullázóját, ez nekem nem akart szép szóval lejönni, ezért nem is feszegettem.
Remélem segítettem
Sziasztok, olyan jo ilyen huvosbe is mocizni es hiaba van mar hideg nehez lerakni .

Hazajovet viszont arra figyeltem fel, hogy a vizhomero alatt nem eg az ego, sotet, van-volt ott ego ? Nem emlekszem, most kiegett ? Ha van akkor a csere csak teljes fejidom bontas ? Milyen ego? A tank, sebesseg es fordulat alatt eg az ego, csak a vizhimero alatt nem
Azt a k...a!
Hogy is megy ez az üzembentartói? Nem kell ezt a forgalmiba is bejegyeztetni plusz lóvéért?
Na, ez a gondolat megbirizgálta az agyamat és utána néztem.
A két legkedvezőbb.
Allianz: 29.760.-/év
Wabard: 25.332.-/év - Erről a cégről tud valaki valamit?
Az rengeteg !

Valaki olyan nevére kell kötni a biztit ( a motort eleve az ő nevére kell íratni vételkor, vagy kell egy üzemben-tartási ) aki 30 év feletti, lehetőleg nő, és nincs (!) motor jogsija. Enikő díja is így lett 1/3 -a annak idején az eredetinek, az enyém B2-ben pedig 10 ropi / ÉV !
Én 8-9 között fizetek/ negyed év.
Csak én fizetek 10ezer alatt (!) a ZZR-re biztosításért ?
Nem is értem ezeket a 20-30 ezres értékeket ( és fizetni sem szeretném őket , épp elég drága a benzin . )
Uhhh.bazz. Azóta is a polcot nyomja, már utálhatnak érte a raktáros gyerekek...
Sziasztok. Kérdezem én. Kinek kell egy 1991-es kawasaki zzr 250es gépezet 150 ezerért. Van egy apró buktató, hogy a 8 szelephimbából 8 kettétört. Új ára a pécsi kawaski boltban 10.500/db. Meg a tank nem fekete-kék színű hanem bordó. arra van ismerősöm aki 7-10 ezerért lefújja. ja persze a moci fekete kék színű. A motorolaj most lett cserélve, láncok beolajozva. Amúgy szerettem a drágát még fénykorában. 1 személlyel a 180-at hasította. asszem ennyi.
Holnap bemegyek a boltba , biztosan ott van már! Küldd át légyszíves még egyszer emilben a címed-telefonszámod nekem ! Én pedig postázom !
Na eeez a f...a hozzá állás, egyébként kérj nyugodtan annyi érzéstelenítőt amennyit csak lehet, úgy is kiírják a TB -től.
De legalább javulsz.
Most hogy ilyen hamar sötétedik eszembe jutott újra az a xenyon kérdés, ééérted?
Igen, már le is szerelték kedden. Ma pedig kaptam helyette újakat

Doki marha poénos kedvében volt: " ...ööö...csak egy 2 x 2 centis lyukat fogok metszeni a szikével, azon ki fog férni a régi cső. Nem kér érzéstelenítőt hozzá, ugye ? "

Most 'kint' vagyok, és ha minden így alakul akkor maradok is, már csak egy-egy fél órás vizsgálatra kell visszamennem.