Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4-1 -et nem tennék rá, de sport dobokon erősen gondolkodom, valami szép mély hanggal.
Ha valaki (balga módon) 4-1 rendszert akarna tenni a ZiZire: Sportdobok akusztikus összehasonlítása.
Váltó télleg hangoskodik, meg még ez-az, de én szeretem, legalább nem steril a cucc.
Pontossághoz annyit, hogy mikor Ati barátom Sprint RS -ét először vezettem szólt, hogy itt nem csak imitálni kell a váltókar lenyomását mint a ZZR-nél, hanem határozottan használni.
Nekem semmi bajom vele. De egy CBR600, vagy Viffer750-800 azért sokkal halkabb/precízebb szerkezet, ezt el kell ismerni. Nem csak kevesebb erő kell hozzá, de pontosabb is.
Köszi a jókívánságot, gyógyulgatok!
Mi bajod a váltóval? Nekem még soha nem váltott mellé, igaz nem lehelgetni kell, hanem váltani .
Gyógyulj meg
Itthon, vagyok = nem kórházban. Egyelőre nekem ennyi elég az OK érzéshez, tehát OK !
Érvek a ZZR mellett:

- kinézet (nekem)
- 15 éves gépek általános állapota (a CBR-eket elég gyakran faragják/harcolják le)
- értékállóság ( CBR-ből 93 óta kijött - ha jól számolom - vagy 6 újabb változat. ZZR -ből csak egy, arról sem tud senki (2002) Tehát egy 40ezer km-t futott 1993-as motor, pont olyan jó vétel tud lenni ZZR-ből, mint egy 40ezret futott 2001-es. Nem kis dolog, a V-Maxon kívül azt hiszem mást nem gyártottak 14 évig ugyanabban a formában. )
- Beszerzési/fenntartási költség

CBR mellett:

- kisebb mechanikus zajok ( már annak, aki nem szereti a 'Kawa-Sound'-ot )
- és amit picit irigyelhetünk: pontosabb váltómű
- kényelmesebb hátsó lábtartó

Ha valaki egy lelketlen villanymotort akar, úgyis CBR-t vesz, a többi meg bazira boldog a Kawájával !


( Könyörgöm, valamelyik bátor tegye fel ezt a '94 CBR vs. ZZR kérdést a CBR fórumon is! Kíváncsi vagyok ott mi áll a pozitív/negatív oldalon majd! )
Értem vazze.
Amúgy OK vagy?
Itt a quad (még mindig!) és itt meg NEM ESIK, ééérrteeedd ?!
Esik a hó, érted?
whroooo! cool!
kiegyenlítőtartály
Just to promote
http://www.myspace.com/mysmall...
Kuplungdekli
Háát ezt lehet, hogy rossz helyen kérdezed, szerinted?
Mindegyik jó gép, de én a magam részéről több lestrapált, streetfighternek átépített CBR-t láttam, mint ZZR-t. Engem a többek által emlegetett arany árú Honda alkatrészek biztos elgondolkodtatnának (bár mivel nekem nem az van, összenézném a szokásos kopó, fogyó alkatrészek árait), az sem mindegy te mire szeretnéd használni.
na ezt most olvastam el,egész jó volt.kösz
és ha úgy kérdezem hogy cbr 600 f vagy zzr 600,mindegyik '93-95 körüli évjáratban,akkor mi szólna a zzr mellett?
Üdv ismét köztünk.
Most, hogy mondod, nekem is ismerősnek tűnik.
Jééé, az az alsó ZZR (valahonnan) bazira ismerős a linkben !
hi mindenkinek
igen rég jártam erre
és most hogy ilyen rossz az idő hát én is visszahúzodom a géphez
Elég általános, de mondjuk ez?
http://www.motorrevu.hu/leiras_motorteszt.php?id=86
(totalbike,boncterem és ilyesmi oldalak már megvoltak)
Helo!
akiknek 600as zzr van a 90es évekből,nem csinálnának a kedvemért egy pár soros tesztet?
hátha zzr-t hoz a jövő...
ami érdekelne:megbízhatóság-karbantartás,fenntartás(fo
gyasztás,gumi,lánc,de a kötelezők nem kellenek),kényelem,pakolhatóság,menettulajdonságok(e
rő,nyomaték,futómű stb)

p.s:akinek nincs de ért hozzá is írhat
Előre is kösz minden bátor önkéntesnek
sziasztok

htutik ezek a müszerfal hátterek, kinyomtatni öntapadósra és mehet is fel :) kitudja meddig birja. A szöszis gép az nagyon frankon néz ki meg a motor is :). úgy néz ki van egy hely ahol átalakítanák a mocimat 600-ra , tavaszig jó lenne megcsinálni csak hát ez a buzi receszio :( . Üdv mindenkinek.
Ez a szöszi tényleg tuning! Ugye-ugye? Az üreges alvázvédelem...
Hamár Tuning
Azééé az Ikarus lámpás Zizid sem volt semmi.
Ha má tunying, én is találtam a napokban némi okosságot, bár nem igazán az én ízlésem. Nekem speciel egy alu styl, jobban bejönne, de ehhez a típushoz az pont nincs.
http://cgi.ebay.at/Kawasaki-ZZ...