Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemááá!
Remélem csak a kiálló tartozékaidat akarják végre leszerelni, persze a mesterségesekre gondoltam.
Kutya.Back.Hospitel
Hali engem érdekelne nagyon sok minden épp most újitom fel a gépemet.
Sziasztok!

Új vagyok itt felétek, csak azért néztem be, mert vannak bontott alkatrészeim 1992-es ZZR 600-hoz. Jó állapotú láncszett, fékbetétek, légszűrő is megmaradtak, no meg szinte az egész motor. Ha valakit érdekelne valami, keressen nyugodtan a duke620@freemail.hu-n, vagy a 20/3508433-on.
köszi,
Petya
oké, régi áron odaadom a benyát
mondasz valamit...csak úgy van megcsinázva, hogy ott egy nagy rongy a tank alatt,
hogy ne karcolódjanak a dolgok és attól nem férek hozzá
Megköszönöm Inkább az ényémbe öntenéd a benyát Neked az ülés a tankal eggyütt jön le? Na jó csak vicc volt . Még ráérek mert még meg kell találnom hogy a vezetékek végén milyen kapcsolók vannak . Azzal elbibelödöm még pár napig
ha a benzincsapot cseréljük, akkor megbontom (azt a műanyagfedelet kell lekapni )
elég macerás a 3/4 teli tankot le-föl applikálni egyedül
Szóval rosszul irtam nekem folyamatosan világit ha ráadom a világitást persze indexelésnél a 21W izzó elnyomja az 5W-ot és látszik hogy irányjelzek Az üzem anyag szint jelzőm nekem csak két lámpa van ami nekem nem villog (nem mutatós még ) Csak az a baj ki volt kötve gondolom nem volt jó Úgy néz ki a jeladó jó, a rellével van egy kicsi baj sajnos cserélni kell majd Addig vizuális mérőórám lesz
Milyen ez az LS2 Bukósisak?
Köszi a képet Sajnos pont az akksi és a körülötte levő rész kellene De azért tényleg köszönöm
naigen javítok, 1be engedi, de ha tanulatlan zzr-esként el akarnál indulni, kuplungolásnál lefullasztja a motrot.

és a képek:
Első index nekem akkor égett folyamatosan, amikor fordítva kötöttem be őket . Lehet akkor is csak a jobb oldali. De nem ez a rendeltetésszerű használata
Szeva!

Az en ZZR-emnel igy mukodnek ezek a dolgok (2000-es 400-as):
1. Ha lenn van az oldaltamasz, attol meg beindul, ill. lehet 1-esbe rakni, de ha kiengedem a kuplungot, leall a motor. (En vasarlas utan 2 hettel vittem muszakira a gepet, es a vizsgaallomas elott 4-szer jatszottam el, hogy beindit/egyesbe rak/kuplung ki/lefullad/erosen karomkodik, mire leesett... )
2. Visszajelzo lampa nincs, mutatos szintjelzo van. Ha lemegy a piros mezo aljaig, akkor meg hatra van a tartalek (ami 4 l, tehat a mutato a "felso" 14 litert meri az osszes 18-bol).
3. Az elso indexekben nekem 2 szalas izzo van (21/5W), alapesetben az 5W-os folyamatosan vilagit helyzetjelzokent, ha indexelek/veszvillogozok, akkor az kikapcsol, es a 21W-os villog.
4. Kornyezetvedelmi felulvizsgalati zoldkartya nem kell, de sokan a nemzetkozi biztositasi igazolast is zoldkartyanak hivjak, ha kulfoldre mesz a geppel, akkor arra szukseg van.

Any more questions?
Nos egy kis infó az enyémről, mert az hasonló kiadás:
1. oldalsztender kapcsoló nekem engedi egybe rakni, de már előtte is valamit a gyújtáson variál mert nem engedi rendesen felpörgetni, meg csak hebeg habog
2. üzemanyag szintjelző nekem ha kevés a nafta villog mind a kettő ez kb még 20-40 km-re elegendő benzint jelent
3. Az indexbe nekem van két kis led az világít folyamatosan, ez tök jól néz ki este, de nem szabályos a vizsgára nekem is ki kelett kötni.
4. Csatlakozom az előttem szólóhoz nincs még zöldkártya.
Hali!
1: Beindítani enged; 1-be rakni is, viszont amint kiengednéd a kuplungot, rögtön leállít.
2: Üzemanyagszinthez nincs külön figyelmeztető lámpám (ZZR 400 '96), vagy nem is arra gondolsz?
3: Az indexek beköthetők úgy, hogy folyamatosan világítsanak, irányváltás jelzésénél pedig villantson. Ehhez egy erre alkalmas ízóra (nemtom hogy hívják, de tutira két szálas), illetve vmi bekötési trükkre van szükség.
4: Mocira nincs zöldkártya (,legalább is környezetvédelmi felülvizsgálatról szóló), ne is adj senkinek ötleteket, hogy hogyan adóztasson minket tovább . Arra viszont figyelj, hogy sokan összekeverik az ún. nemzetközi gépjármű-biztosítási kártyával, amit jobb esetben a biztosító küld, rosszabb esetben kérned kell, feltéve, ha külföldre mész. Ott azzal igazolod a kötelező biztosításod meglétét.
Én ép most szemezgetem valami olyat irhat hogy ha szint alá fogy a nafta akkor villognak . De nekem ki volt kötve. Most a rellét tesztelem.
Az oldalstender kapcsoló be volt ragadva. De most már jó . Akkor beindul csak egyesben leállitja a motort. Az jó
1 engedi, mer nem fogja meg a lábad, de jelzést küld ha 1be rúgod és leáll a motor
1. elindítani engedi, 1-esbe berakni nem engedi sztem.
2. fényesen
3. nem égnek, talán amerikai bekötés...?
4. nem kell!
Hali mindenkinek .Újra a segítségeteket kérném . Pár dolog felmerült benemm a kábel kötözgetés közben.
1.Az oldaltsztender kapcsolója miért van? Jelez valami? Esetleg nem hagyja beinditani a motort?
2.Az üzem anyagszint jelzője hogyan világit? (Két lámpám van csak 91 kiadás)
3 Az első indexek égnek nektek is? Szabályos ez?
4 A motorra kell zöldkártya Ez most azért kérdem mert a kocsié most jár le
Köszönöm előre is a választ
szeva! sajna karcsú a kamera a mobilomon, nem látszik szinte semmi esti "fényben", megpróbálok valami erősebb lámpát vagy holnap reggel vhogy lekapom sajna a benzincsapom miatt még nemtok kiállni vele a meredek kaptatón...
Téged is látni errefelé?
Hali dUB sikerült fotót készitened? Ne feledd . Kutyáról tud valaki megint eltünt innen
Akkor megkövetem magam én voltam a hülye.
Az 1100 az első keréken méri.
Akkor lehet én vagyok ennyire hülye, vagy máshogy van a motorjainkon, de amikor elszakadt a km spirálom, akkor nem tudtam mennyivel megyek. Kicseréltem. Mért újra. Fordulatszámot már tényleg nem spirálok mérik, az elektronikus
Rosszul tudod mert nem keréken méri a sebességet. Szerintem amugy egyetlen motor sem.