Pénteken feljön velem Áron is ( Kawa szerviz ) szerintem ő már cserélt - vagy talán már evett is - ilyet.
Ha van fortély, amivel egyszerűen ki lehet cserélni, akkor hidd el: ő tudni fogja.
( Áront könnyen felismered majd: a motorja messziről Z750-nek néz ki, közelről zavarba ejtő alkatrészekből áll, a pályán meg kb. 70-nel kanyarodik gyorsabban mint mi )
( megoldás, amikor tavasszal viszed szervizre a gépet, cseréltesd mindig a szerelővel (szívjon ő vele) de akkor már Tungsram MPU izzóra lehetőleg. 55W-ot vesz fel, kb. 85W nak megfelelő fényerőt ad le, egészen jég-fehér spektrumban. Éjjel, vagy esőben sokat segít.
Jó találmány: még nem xenon, de már nem sima halogén. És ráadásul nem is drága. Viszont olyannyira eltér a fényereje a normáltól, hogy csak párban cserélhető ( és így is kapható persze ). 2500 / 2db.
Egyrészt én a vazelinra MINDIG lecsapok ( sose lehet tudni ) , másrészt pont nem az volt a lényege ( csak Neked is az tűnt fel elsőre ! )
Ha simán az ujjaddal érinted az üveget, akkor már értelmetlen is beraknod a helyére: nem fog sokáig működni.
Én nem erőltetném ily' módon: ha a kis vazelinos kezeddel csak hozzáérsz az izzó üvegéhez a nagy origamizás közben ( és bizony hozzáérsz! ), akkor kb. 2 nap múlva kezdheted elölről a műveletet a kiégett izzó miatt...
Esetleg ugyanez ( a hibát elkerülendő ) tiszta cérnakesztyűben, de az már csak mazochistáknak, és cérna-fetisisztáknak ajánlott
achtung achtung, szakértő (mint manuálisan jólfejlett )kérdez :
le kell kapni azt a kis alsó idomlapocskát a fej alján, amit 2 csavar tart és aztán jó vazelines kézzel
megpreparálni a témát miközben a zizi-TV lámpáján lesem mit csinál a jobbkéz?
Egyik haverommal arra gondoltunk, hogy ha az idojaras is kegyes lesz hozzank, meg nem jon kozbe semmi rendkivuli dolog, akkor vasarnap (aug. 24.) felmegyunk a Kekestetore.
(Tudjatok, az orszag legmagasabb pontya... )
Onnan meg talan atruccanunk Egerbe.
Komolyabb szervezest nem terveztunk, mert egyreszt elegge ad hoc jellegu a kirandulas, masreszt csak ketten megyunk, harmadreszt Debrecenbol.
De:
Esetleg nem-e jar akkortajt arrafele vki az itteni ZZR-es kollegak kozul? Jo lenne mar egy pofavizit, csak hogy szemelyesen is megismerjek par arcot ebbol a brigadbol.
A durva, hogy 1999 óta NEM KELLETT még cserélni, se a 4kilósban, sem ebben !
Ennyi az előnye a tartós H4-esnek - bár az is igaz, hogy ha H7 lenne, akkor már rég kszenonizáltam volna...
En kivancsi lennek ra, hogy mi az a modszer, amivel nem annyira bonyolult az izzocsere a ZZR 400 elso fenyszorojaban...
Mert ranezesre olyannak tunik, hogy elore kitepem az osszes maradek hajam.
A 600-as meg a 250-es lenne ? Küldj fényképet és kérek árajánlatot Anti barátunktól ( 35% ot kap nálam, remélem ez visszafelé is fog működni ) sztem jó lesz ez - a két komplett motor + az enyém az 10-15 elem, az úgy könnyen fog menni.
Konkrét találka nincsen a Ringezésre - mi fél 3 kor indulunk Kutyaújvárosból ( a három 'Z' ), negyed 4 kor Érden a "Jeti kúton" találkozunk valami Német hobbi-zenekarral kapunyitás pedig 4 kor lesz a Ringen !
Gyere el, én -így utólag- nagyon bánom hogy az eddigieket kihagytam.
Majd szép lassan rájönnek a fiatalok is,h ez az igazi márka