Hali! Tud valaki segíteni hogy kell a tiltást zzr 400 órájából kiszedni. Kb.170-nél letilt. Érdekelne a zzr 600 gyári áttételezése is! Köszi minden infót.
Jelenleg még a nickemben is szerepló FZ750-es Yamahát hajtom, de szeretnék váltani ZZR 1100-ra. A kiszemelt darab '93-as. Tudtok esetleg olyan támpontokat adni a szokásos kötelező dolgokon kívül amikre érdemes odafigyelni? Alkatrészárakról mit lehet tudni? Tényleg csak 6-7 litert fogyaszt emberien hajtva? Köszi szépen a válaszokat előre is.
Megoldódni látszik az indításnál a kattogó probléma.
Tegnap kimértük, és nem jön ki áram az indító reléből.
Ha rövidre zártam akkor pedig pöcc röff-re indul
Tehát relécsere
Mindenkinek köszi a segítséget!
Széles utat
Holnapi romaira en is beneveznek , a 19:30 jol habgzik nekem is, ha csak nem kell mennem
egy reg megigert babalatogatasra . Inkabb en mashoz mint mas hozzam babalatogatasra
ja hát csak eleve egy ilyen öntött henger megy rá a telócsúcsra, onnan egy konzol és abból a cső.
na h aezt vki megcsinálja 10e.ből, jelezz lécci
ha a cső belemegy a konzolba, akkor csaknem...
esztergályos alu-ból? hát az egészet kimarni 14-ből biztos h nem jön ki ha megnézel egy ilyen darabot.
de max 10-et adok egy kormányért eleve.
a másik, hogy megvágjuk a csövet és hegesztetünk bele egy másikat a tartókonzolba, az lehetséges.
amúgy a szelepeimet nem adom, a bóvdenemet már így is lecsórták
tod mit? odaadom a kormányom, ha megkapom a szelepeid csak 8 kell, akkor még marad 2 hengerre való, annyival is el lehet közlekedni . magamnak meg csináltatok kormányt, sztem egy ügyes esztergályos ennyiért simán megcsinálja(14ezer) annyira nem bonyolult, vagy alakitsad át túrakormányossá
Sajnos nincs. Beszéltem velük a kormány véget. Azt a listát rég nem frissítették.
Egyébként most hoztak két 400-as Zizit japánból bontásra, de a kormány sérült volt.
az akksira télleg csak fél év garancia, és ezt ilyen eus faszságok miatt tudták megtenni, fél év -1 nap tönkrebaszom az akksit azt cseréljék
Akkor este RÓMAI
Jelenleg még a nickemben is szerepló FZ750-es Yamahát hajtom, de szeretnék váltani ZZR 1100-ra. A kiszemelt darab '93-as. Tudtok esetleg olyan támpontokat adni a szokásos kötelező dolgokon kívül amikre érdemes odafigyelni? Alkatrészárakról mit lehet tudni? Tényleg csak 6-7 litert fogyaszt emberien hajtva? Köszi szépen a válaszokat előre is.
Üdv, Balázs
Megoldódni látszik az indításnál a kattogó probléma.
Tegnap kimértük, és nem jön ki áram az indító reléből.
Ha rövidre zártam akkor pedig pöcc röff-re indul
Tehát relécsere
Mindenkinek köszi a segítséget!
Széles utat
Holnapi romaira en is beneveznek , a 19:30 jol habgzik nekem is, ha csak nem kell mennem
egy reg megigert babalatogatasra . Inkabb en mashoz mint mas hozzam babalatogatasra
na h aezt vki megcsinálja 10e.ből, jelezz lécci
ha a cső belemegy a konzolba, akkor csaknem...
de max 10-et adok egy kormányért eleve.
a másik, hogy megvágjuk a csövet és hegesztetünk bele egy másikat a tartókonzolba, az lehetséges.
amúgy a szelepeimet nem adom, a bóvdenemet már így is lecsórták
Egyébként most hoztak két 400-as Zizit japánból bontásra, de a kormány sérült volt.