Vidd vissza ahol vetted: egy év garit KELL adni a műszaki termékekre, tavaly év elejétől. Olyan nincs hogy 6 hónap, max. sportszereknél, versenymotoroknál, stb.
hali!
probléma analizálva, cellazárlatos az akksi, ezért nem volt semmi töltés, mert elszívta és ugye egyből ment a levegőbe... ugy derült ki h kértem egyet kölcsön, aztán azal pöc röff, meg minden faszás...
jah, banner aksi volt két év garanciával, és egy honappal csusztam ki a hatáidőről, uj akkura meg mindössze fél év garancia!4 basszák meg
Már a fékezés közben vissza kell váltanod (elsőre nem biztos hogy eltalálod a megfleelő fokozatot) - ilyenkor a darabos-hangos váltást úgy tudod kiküszöbölni, hogy egy-egy gázfröccsöt adsz a visszaváltás közben.
Nekem is fura lesz újra pályázni: anno még a 400-as ZiZivel nyertem egy SSP400 futamot Kalocsán (meg aztán estem is egy irgalmatlan nagyot, a saját hülyeségemből), de ez már vagy 8-9 éve volt...
Semmi bajom ?
Te kamú dr, majd épp neked hiszek, nekem a hangok egész mást mondanak .
Én Újszilvást kihagyom, HR pedig esetleg jó móka kigurulni és nézni benneteket .
Ha sikerül kiszabadulnom a robotról akkor jönnék, majd vmi indulási időpontot és találka helyet dobjatok be.
Én már másnap kérdeztem, hogy merre jártál, de nem válaszoltál vissza!
Az asszonyt meg tiltsd le az oldalról, ha lenne! Lakat a bekapcsgombra és kééssz!
Nem kell nyilvános hajtóvadászat, sajnos, meg vagyok .
Peeter, te meg ilyen információkkal le fogsz valakit egyszer buktatni .
Mikor merre járok éjjelenként fórumba beírni, ccccccc .
Volna asszony és kiherélne ?
Én kinézek, de ha megyek is a pályán, azt nagyon lájtosan. Féltem egy kicsit bármitől is, a fényezés után. Lehet hogy ez szar duma, meg égő, de én nem érzem magam annyira pályára teremtve.
Aztán lehet hogy csak egyszer kéne mennem és belekostólni a jóba. Na majd pénteken meglátjuk.
Ha kanyarban váltasz vissza akkor nagy eséllyel betonmintát veszel. A kuplunggal ugye elveszi a nyomatékot a hátsó kerékről, és amikor a váltás után ujra rányomod hirtelen picit megáll és újra megkapaszkodik, beszitál a segge és te a kavicságyban vagy. A kanyar bejáratáig minden műveletet le kell zongorázni, fékezést, visszaváltást, és a kanyarban elviekben mást nem csinálni a dőlésen és a stabilizáló gázon kivül, aztán a kanyar kijárata felé közeledve fokozatosan ráengedni a ménest újra. Jah igen a kanyar elötti visszaváltásnál figyleni, mert ha hirtelen többet váltasz vissza akkor is rendesen becsóválja a seggét.
Nekem is van mikor indításkor rakoncátlankodik. Nekem meg se nyikkan, nem kattog az ülés alatt. Ha behúzom a kuplungot akkor mindig indul.
Pénteken én is készülök a Kawa-s napra. Hányan megyünk a fórumról? Csak találkozunk ott páran!
Pályázással kapcsolatban lenne kérdésem : Ha nagy sebességgel érkezek be egy kanyarba, ahol vissza kell váltani, már kanyar előtt a lassítási folyamat közben vissza kell váltani? Ilyenkor mintha nehezebb lenne váltanom, ill. egy kis mellék hangot is hallok, pedig a kuplungot teljesen behúzom. Mi a véleményetek?
Ilyen csak gyári újban, vagy bontva van. Nálam kizárólag utángyártottban elérhető alkatrészek vannak ( fék, kuplung, szűrők, gyertyák, villaszárak, láncszettek stb.)
Köszi Peeter!
Danit régen hallottun nincs smeg a száma esetleg?
És hol van az a relé amit irtál hogy kicserélted?
Kutya,te nem tudnál szerezni egy junction boxot zzr 400 98-ashoz?
Valami ilyen szám van ráragasztva"26021-1077" de ez gyanítom nem ehhez valo
Vagy mégis?
Na végre, hogy meg vagy!
A többit már megírtam... . .
Pusza.
probléma analizálva, cellazárlatos az akksi, ezért nem volt semmi töltés, mert elszívta és ugye egyből ment a levegőbe... ugy derült ki h kértem egyet kölcsön, aztán azal pöc röff, meg minden faszás...
jah, banner aksi volt két év garanciával, és egy honappal csusztam ki a hatáidőről, uj akkura meg mindössze fél év garancia!4 basszák meg
Nekem is fura lesz újra pályázni: anno még a 400-as ZiZivel nyertem egy SSP400 futamot Kalocsán (meg aztán estem is egy irgalmatlan nagyot, a saját hülyeségemből), de ez már vagy 8-9 éve volt...
Bringával megyek majd ! - sörözni lehet majd akkor
Te kamú dr, majd épp neked hiszek, nekem a hangok egész mást mondanak .
Én Újszilvást kihagyom, HR pedig esetleg jó móka kigurulni és nézni benneteket .
Ha sikerül kiszabadulnom a robotról akkor jönnék, majd vmi indulási időpontot és találka helyet dobjatok be.
Az asszonyt meg tiltsd le az oldalról, ha lenne! Lakat a bekapcsgombra és kééssz!
Peeter, te meg ilyen információkkal le fogsz valakit egyszer buktatni .
Mikor merre járok éjjelenként fórumba beírni, ccccccc .
Volna asszony és kiherélne ?
Én utoljára szombat éjjel láttam a Blahán motorral...
Tud valaki valamit Thunder~Misiről?
Ugye nincs baja?
Eltűnt, nem jelentkezik...? . . . . . .
Valaki?
Valamit?
Üdv Kill Bill.
Aztán lehet hogy csak egyszer kéne mennem és belekostólni a jóba. Na majd pénteken meglátjuk.
Pénteken én is készülök a Kawa-s napra. Hányan megyünk a fórumról? Csak találkozunk ott páran!
Pályázással kapcsolatban lenne kérdésem : Ha nagy sebességgel érkezek be egy kanyarba, ahol vissza kell váltani, már kanyar előtt a lassítási folyamat közben vissza kell váltani? Ilyenkor mintha nehezebb lenne váltanom, ill. egy kis mellék hangot is hallok, pedig a kuplungot teljesen behúzom. Mi a véleményetek?
A racsi-depóban fox találni bontottan ilyet.
Danit régen hallottun nincs smeg a száma esetleg?
És hol van az a relé amit irtál hogy kicserélted?
Kutya,te nem tudnál szerezni egy junction boxot zzr 400 98-ashoz?
Valami ilyen szám van ráragasztva"26021-1077" de ez gyanítom nem ehhez valo
Vagy mégis?