Ezt még nem néztem. Holnap kipróbálom.
De nem hiszem, hogy ez lenne. Párszor már indítottam oldaltámaszon.
Tudtommal kitámasztott gépet el lehet idítani, csak elindulásnál lefullad.
Az előző tulaj valami ilyesmit regélt.
Baloldali kettő az tartalék, Géza mondta nekem is . Húzd be a kuplungot, így indít egyből? Nekem az szokott lenni, inditozni akarok, kattog kattog, aztán indit, de behuzott kuplungal egyből indít
Pár napja van nálam a moci, de a Junction box probléma már nálam is jelentkezett.
Indításra csak kattog az ülés alatt. Aztán egyszer csak beindul.
Lefényképeztem.
Egy kérdés: Az normális, hogy a két baloldali helyen hiányzik a bizti?
Egyébként melyik mit jelent? A fedélen rajta van, de nem teljesen értem.
hallod kutya, autoakksiroll elindult de utána nemsokkal meg is áll, nagyon ugy néz ki h nincs töltése a motornak de ezt visszajelző hiányában csak az mutatja h ráteszed a lámpát leáll vagy 1,5 perc járás után leáll, meg h folyamat esik az akksi feszültsége.
ha küldenél egy telszámot, vagvy megcsörgetsz felhívlak, hátha okosabbak leszünk
enyém rajt van adatlapomon
Próbáld másik akksival, akár autóéról is kábellel.
A fekete színű, teljesen zárt akksik, ha már elmúltak 1 évesek, és 0-ra lemerülnek, akkor már nem tölthetőek fel újra.
Ha csak a gyújtás maradt rajta (nem fényszóró stb.) és az lemerítette, akkor már amúgy is gatya volt - így is, úgy is cserélned kellett volna hamarosan.
Sajnos az akksi árak erősen elmentek az utóbbi egy évben: az akkor még 7-8ezerbe kerülő 12-bs jelű gyári akksija a gépnek, most 16 körül van a boltokban... JA: és a magasabb áramfelvétel miatt, csak a teljesen zárt változat szerelhető a gépbe. (a régi fehér színű nem.)
ZZRmánia
Péntek: Ingyenes motorozás a Hringen. Részletek: ZZRmánián
Újszilvási motors tali a hétvégén
Jelentkezzen aki jönne sátoros ott alvással
http://devilsmc.hu/usr_site.ph...
Peeter, hol vettél önindítórelét, és mifildkoszta volt?
De nem hiszem, hogy ez lenne. Párszor már indítottam oldaltámaszon.
Tudtommal kitámasztott gépet el lehet idítani, csak elindulásnál lefullad.
Az előző tulaj valami ilyesmit regélt.
Nekem is volt ilyen gondom, és a önindító relé csere volt a megoldás. Azóta nem pródukálta ezt a hibát.
Na mind1. Következő héten megy szerelőhöz. Ott ezt is megemlítem.
Kösz Jaku.
Turn = Irányjelző
Horn = Duda
Ig = Gyújtás (Igniton gondolom)
ACC = Hmm AC pumpa?
Tail = Hátsó világítás
Fan = Venti
Head = Elülső világítás
Hubazze.
A "tail" szóra érdekes fordítást kaptam.
http://startlap.dicfor.com/szo...
Indításra csak kattog az ülés alatt. Aztán egyszer csak beindul.
Lefényképeztem.
Egy kérdés: Az normális, hogy a két baloldali helyen hiányzik a bizti?
Egyébként melyik mit jelent? A fedélen rajta van, de nem teljesen értem.
Lemerült az akksim anno, teljesen - utána nem vette a töltés ez miatt, és a plusz voltok kinyírták a fesz.szabályzómat. 30.000.- lett a ceh vége...
tel.: 30-97ötvennyolc-hathétnyolc.
ha küldenél egy telszámot, vagvy megcsörgetsz felhívlak, hátha okosabbak leszünk
enyém rajt van adatlapomon
A fekete színű, teljesen zárt akksik, ha már elmúltak 1 évesek, és 0-ra lemerülnek, akkor már nem tölthetőek fel újra.
Ha csak a gyújtás maradt rajta (nem fényszóró stb.) és az lemerítette, akkor már amúgy is gatya volt - így is, úgy is cserélned kellett volna hamarosan.
Sajnos az akksi árak erősen elmentek az utóbbi egy évben: az akkor még 7-8ezerbe kerülő 12-bs jelű gyári akksija a gépnek, most 16 körül van a boltokban... JA: és a magasabb áramfelvétel miatt, csak a teljesen zárt változat szerelhető a gépbe. (a régi fehér színű nem.)