Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kormányt is már 3. hete vadászom..
Egyfelől lassan készítik/jük másfelöl GTK-ból élesztettük újra. Elcsaptak anno, mer 2 balkeze volt a vezetőnek..
A közös szerelőnk, Dani szerezte, asszem 7e forintért.
Na még 1x a link:

ZZRmánia
Program:

Péntek: Ingyenes motorozás a Hringen. Részletek: ZZRmánián
Bazz, tényleg: pénteken Ring lesz! De jó hogy mondtad - szerintem oda én is megyek...
Én pénteken Kawa Hringezek, és vasárnap megy SzuCsaMoTázom. Oda max egy túra erejéig mennék.
Sziasztok! PROGRAM!
Újszilvási motors tali a hétvégén
Jelentkezzen aki jönne sátoros ott alvással
http://devilsmc.hu/usr_site.ph...
Valami giliszta előbújt a fűcsomó közül.
És mit csináltak a mociddal, hogy már hónapok óta készülget?
Lehet h akkor nem is a junction box a hibás?
Peeter, hol vettél önindítórelét, és mifildkoszta volt?
az bezony, csak nekem takarékos egyoldalas változat van
Ha sebességbe rakod akkor fullad le.
Ezt még nem néztem. Holnap kipróbálom.
De nem hiszem, hogy ez lenne. Párszor már indítottam oldaltámaszon.
Tudtommal kitámasztott gépet el lehet idítani, csak elindulásnál lefullad.
Az előző tulaj valami ilyesmit regélt.
Hali!
Nekem is volt ilyen gondom, és a önindító relé csere volt a megoldás. Azóta nem pródukálta ezt a hibát.
Esetleg a kitámasztó? mert abban is van valami érzékelő. Probáld ki h felcsukod, és úgy indítod
Kuplunggal is próbáltam.
Na mind1. Következő héten megy szerelőhöz. Ott ezt is megemlítem.

Kösz Jaku.
Baloldali kettő az tartalék, Géza mondta nekem is . Húzd be a kuplungot, így indít egyből? Nekem az szokott lenni, inditozni akarok, kattog kattog, aztán indit, de behuzott kuplungal egyből indít
Spare = Tartalék
Turn = Irányjelző
Horn = Duda
Ig = Gyújtás (Igniton gondolom)
ACC = Hmm AC pumpa?
Tail = Hátsó világítás
Fan = Venti
Head = Elülső világítás
Startlap szótárral már párat lefordítottam.

Hubazze.
A "tail" szóra érdekes fordítást kaptam.
http://startlap.dicfor.com/szo...
A bal oldali lenne a tarcsi?
Pár napja van nálam a moci, de a Junction box probléma már nálam is jelentkezett.
Indításra csak kattog az ülés alatt. Aztán egyszer csak beindul.
Lefényképeztem.
Egy kérdés: Az normális, hogy a két baloldali helyen hiányzik a bizti?
Egyébként melyik mit jelent? A fedélen rajta van, de nem teljesen értem.
Sajnos rossz hírem van : nagy valószínüséggel akksi ÉS fesz-szabályzó csere. Én már jártam ugyanígy, a 400 -assal.

Lemerült az akksim anno, teljesen - utána nem vette a töltés ez miatt, és a plusz voltok kinyírták a fesz.szabályzómat. 30.000.- lett a ceh vége...

tel.: 30-97ötvennyolc-hathétnyolc.
hallod kutya, autoakksiroll elindult de utána nemsokkal meg is áll, nagyon ugy néz ki h nincs töltése a motornak de ezt visszajelző hiányában csak az mutatja h ráteszed a lámpát leáll vagy 1,5 perc járás után leáll, meg h folyamat esik az akksi feszültsége.
ha küldenél egy telszámot, vagvy megcsörgetsz felhívlak, hátha okosabbak leszünk
enyém rajt van adatlapomon
Próbáld másik akksival, akár autóéról is kábellel.
A fekete színű, teljesen zárt akksik, ha már elmúltak 1 évesek, és 0-ra lemerülnek, akkor már nem tölthetőek fel újra.
Ha csak a gyújtás maradt rajta (nem fényszóró stb.) és az lemerítette, akkor már amúgy is gatya volt - így is, úgy is cserélned kellett volna hamarosan.

Sajnos az akksi árak erősen elmentek az utóbbi egy évben: az akkor még 7-8ezerbe kerülő 12-bs jelű gyári akksija a gépnek, most 16 körül van a boltokban... JA: és a magasabb áramfelvétel miatt, csak a teljesen zárt változat szerelhető a gépbe. (a régi fehér színű nem.)