Én csináltam, egyedül téged ismertelek fel, mert gyorsan mentetek . Láttam még más ZZR-t is, volt egy asszem 250es, az mintha kipufogó nélkül ment volna-állat
A sok Honda XX megrévesztett uton-utfélen, meg a VFR-ek, hasonló az elejük mint a ZZR-nek, de amikor közelebb értek, láttam h nem méltók fényképezésre
Okoska! Köszönjük megint a fasza programot, szervezést a vitorlázását, a mágneses fenekezést, a fenékkotrást, valamint a GLUTTYOT! Megint jól sikerültek!
Utánanéztem, igazad volt , 500-1000 forint között van a szimering, véletlen idekevertem a szelepkorongot, ami viszont 1500 a 600ashoz, kitudja enyémbe mekkora kell. Végülis ha belessz csiszolva a szelep, akkor közelebb kerül a vezérműtengely és a korong, ami miatt lehet hogy a korongból még le is kell köszörűlni, ha nem lehet megfelelően összevariálni őket, és akkor azt nem kell vennem. Remélem ezek után a Zizi nem betegeskedik többet, már mocizni kellene
Szeva mindenkinek!Maradt rám egy pár zzr600 karbi alkatrész,komplett karbisor,közép állvány,rövid áttét hátsó lánckerék,és egyéb csecse becse!Érdekel valakit?
Én lennék a legboldogabb ha nem kellene arra is kiadni ennyi pénzt biker-worldon néztem, ott 1500ft-ot irtak darabjára még régebben. Akkor csapágyboltban kellene elvinni, és megnézni van-e hozzá szimmering
Sorry, én nem ilyen összegre emlékeztem - már csak azért sem, mert a legkeményebb 150-200ló+ autók teljes 16db-os sz.szár szimm. szettje sincs több 5000 Ft nál...
Lehet h érdemes lenne méret alapján megnézni ? ( Nekem a GS650-es Suzukiba, Golf II. szelepek voltak -akkor még lehetetlen volt gyári Suzukit venni-, és NEM KELLETT KÖSZÖRÜLNI/ALAKÍTANI hozzá a szelepen, csont 1-1 -be passzolt bele! )
Oksa, akkor azokat kidobáljuk, csak darabja 1500, ami 16nál 24000 . Összeszámoltam és alkatrészileg lesz csak egy százasban a dolog, a szerelő meg nemtom mennyiért csinálja, plusz hengerfejes... de ha már egyszer szétvan kapva, akkor legyen normálisan megcsinálva, inkább most költök rá, mint majd késöbb.
Túrás használatom eddig ritkán volt, de most összerakom, elmegyek a világ végére, kilóméterhiányom van
Nem akkora nagy pénz, szerintem a szimmeringeket mindenképp dobd ki belőle - ha nem 35E-nél, akkor 40-nél fog kelleni (főleg a szétszedés/állás után) ezért ne kelljen újra hozzányúlni.
Egyébként sz.sz. szimmeringtől az olajfogyasztás (túrás használat esetén) nem nő jelentősen: ha a szelepszár vezető/szimmering ereszt át, akkor az olajfogyasztás nem gyorsításkor (mint pl. gyűrűknél) hanem elvett gáznál, erős motorféknél jelentkezik jobban - ez pedig túrázás alatt nem jellemző.
megnéztem, egész szépnek néz ki, nekem is egyben kellene, de annyi kérdésem lenne, hogy szelepszárszimmeringeket kell-e cserélni, azaz ette-e az olajat, vagy füstölt-e. Árban szerintem megegyezünk.
Rendben, email címem az adatlapomon, meg itt: zzrash@freemail.hu
Véletlen nem Dunaújvárosban van? árat megbeszéljük majd, igazából ma vagy holnap tudja végre talán megmondani a hengerfejes meg a szerelő h hány szelep kell, és akkor utána dől el mit is veszek hozzá.
- németben nem fox találni (a mobile sem talál, egyet sem! érdekes...)
- a Redbaromról el ne hidd h tényleg 5E km-es (vagy ha igen, és ilyet keresel, azonnal vedd meg!)
- a Magyar kínálat meg Kb ennyi kis ZiZi ből
( ha rám hallgatsz, 4-5 kiló körül, amennyiért ezek mennek, sokkal inkább veszel egy 400-ast: az már valóban motor. A 250-es a város tábláig elég, a 400-assal meg bőven elképzelhető egy több-országos gurulás is... )
Sziasztok!
Nem tud valaki egy eladó bontásra itélt ZZR250-est? Lehetőleg 91-95évjáratu legyen..
Red Baronban van 1 szép állapotban de az 360ezer forint..igaz hogy 5ezer kilóméter van benne de akkor is drága..szerintem.
Esetleg németben találok?
Azért jó végre leülni itthon.
A sok Honda XX megrévesztett uton-utfélen, meg a VFR-ek, hasonló az elejük mint a ZZR-nek, de amikor közelebb értek, láttam h nem méltók fényképezésre
Köszi !
Jó volt a szombati guriga és felvonulás sajnálom hogy nem maradhattam vitorlázni majd legközelebb.
Lehet h érdemes lenne méret alapján megnézni ? ( Nekem a GS650-es Suzukiba, Golf II. szelepek voltak -akkor még lehetetlen volt gyári Suzukit venni-, és NEM KELLETT KÖSZÖRÜLNI/ALAKÍTANI hozzá a szelepen, csont 1-1 -be passzolt bele! )
Túrás használatom eddig ritkán volt, de most összerakom, elmegyek a világ végére, kilóméterhiányom van
Egyébként sz.sz. szimmeringtől az olajfogyasztás (túrás használat esetén) nem nő jelentősen: ha a szelepszár vezető/szimmering ereszt át, akkor az olajfogyasztás nem gyorsításkor (mint pl. gyűrűknél) hanem elvett gáznál, erős motorféknél jelentkezik jobban - ez pedig túrázás alatt nem jellemző.
Véletlen nem Dunaújvárosban van? árat megbeszéljük majd, igazából ma vagy holnap tudja végre talán megmondani a hengerfejes meg a szerelő h hány szelep kell, és akkor utána dől el mit is veszek hozzá.
Köszi.
Vizsgáztatásnál Kerker sportdobok miatt seggberúgják az embert?
ZZR 400-ról van szó.
Szeretném megvenni, de hamarosan lejár a műszaki.
- a Redbaromról el ne hidd h tényleg 5E km-es (vagy ha igen, és ilyet keresel, azonnal vedd meg!)
- a Magyar kínálat meg Kb ennyi kis ZiZi ből
( ha rám hallgatsz, 4-5 kiló körül, amennyiért ezek mennek, sokkal inkább veszel egy 400-ast: az már valóban motor. A 250-es a város tábláig elég, a 400-assal meg bőven elképzelhető egy több-országos gurulás is... )
Nem tud valaki egy eladó bontásra itélt ZZR250-est? Lehetőleg 91-95évjáratu legyen..
Red Baronban van 1 szép állapotban de az 360ezer forint..igaz hogy 5ezer kilóméter van benne de akkor is drága..szerintem.
Esetleg németben találok?
Az segítséget előre is köszönöm!
Széles utat!