Tessék, itt egy pár kép,a saját gyűjteményemből, nekem ami jobban tetszik a ZZR-en, az a fejidom, nem olyan élesen szabdalt, időtállóbbnak hat számomra, mármint megjelenésileg. az indexek megint csak jobban tetszenek rajta, illletve az egész gép gömbölyű idomokból áll. Sarkos dolgok nekem eddig csak a KTM-től jöttek be . erejét tekintve írkálnak össze-vissza, én 53lóerőt találtam gyári adatnak, de ne gondold hogy egy kipuffrendszerrel dobhatsz rajta, inkább csak a hanghatás , enyémen nyitottt LeoVince van, és hangosabb mint a gyárival szerelt, hallják ha jövök . Akét motor között az a 10 kg nemsok, ha 30 lenne a különbség, akkor érdemes lenne elgondlkodni, igy nem. Inkább nézz utána szervizkönyvekben az erejének, mert soxor hajlamosak túlozni a gazdák . pl a ZXR az erősebb, de az sportosabb. Amugy minél erősebb egy blokk, annál hegyesebb, és annál hamarabb meg tönkre. Élőben nézd meg mindkét vasat, Zizi nekem jobban tetszik valóságban mint képeken
Valószínüleg ugyis az fog dönteni, melyikből találsz előbb jó állapotút, de vásárlásnál hagyj magadnak egykis pénzt, mert van amit kikell cserélned úgyis, meg a ruha sem olcsó dolog(140körül lesz nekem ha megvettem a nadrágot, de ez csak egy középkategóriás ruházat )
Van 900-as Rf is, szerintem jó motor ez is az is én suzuki párti vagyok
kb ugyanazt tudja mindkettő. 400ast én egyikből se vennék(elnézést a többiektől előre is) japán beltenyészetes szarok mind és nem lehet csomó mindent beszerezni hozzájuk. nálam van egy rf400vr több mint fél éve nem találok hozzá gyujtáselektronikát
ilyen deklivédőm van nekem is,meg bármi esetleg ami kell karbonból megoldható
ZZR vagy Suzuki RF ? Mi alapjan donteni ?
Haaaat a ZZR az Kawasaki es ez a melette dontendo fo tenyezo .
Ilyet kerdezni egy ZZR forumba ?
Vicc ide, vagy oda anno en is nezegettem az RF-et, de a ZZR nekem szebb,
na most izlesek es pofonok. Nem lehet az sem rossz, marmint az RF, viszont
mintha kevesebb futna belolle igy alkatreszek is talan nehezebben beszerezhetoek,
tekintettel arra hogy ugye a ZIZI van 400 es 600-asban is es csak motorban kulonboznek.
Suzi 400 RF-nek van nagyobb ikertesoja ? Dani (te vagy az adatbazisunk )?
Latom kezditek dobalgatni a Ziziket mar megint ! Deklivedo ugyben okoska70-hez fordulhattok,
hazai gyartmanyuak, de ebay.de-en latom a srac folyamatosan arulja oket (tobb tipusu mocira is).
Köszi a választ, ez a törölközős dolog tetszik aszem nekem is elő kell szedetnem anyuval a varrógépét, a tanktáskánál nekem is a porral van a gond, akár hogy takarítom menet közben alá száll a por és az karcol, de talán ha az alá is varratok akkor két legyet üthetek egy csapásra mert a bőrruha is karcolja a tank oldalát. Asszem ez a táskás dolog lesz a tuti mert künnyű le föl szerelni és nem kell a tartó konzollal bajlódni.
Sziasztok,
Segítségeteket szeretném kérni!
400-as kategóriában gondolkodok, eddig 2 moci tetszik: Suzuki RF és a ZZR
Már sok mindent olvastam mind2 mociról, nektek mi a véleményetek összehasonlítva a 2 motort.
Előnyök, hátrányok, stb...
Mind2 nagyon tetszik, és nem tudom mi alapján kéne döntenem!
Köszönöm a segítséget!
Szegény Alkesz ma délután megnézett egy hátsó rendszámot közelebbről! Én már csak a végeredményt láttam, de ugyan úgy hasította le a fényezést a bal oldalán, mint én!
Csak hát neki nem volt deklivédője, és elment az olaja! De azért tudod hogy szeretlek Alkesz!
De hogy mit szenvedtünk és röhögtünk, mire felszenvedtük arra a kurva utánfutóra! Meg nem tudtunk utána leszedni a felhajtóját, és az meg függőleges állásban lett odapókozva a hátsó kapaszkodóhoz! Mondtam is, hogy én nem mennék mögöttük!
Na itt a kép a karcolásról!
Én is nyeregtáskát használok (+henger+tank).
A jobb minőségűekhez (párban kb. 30e-től) kapsz egy kemény, de jó anyagú betétet, amit a motor fényezése ill. a táska közé kell felragasztanod a táskára, egy erős öntapadó oldal segítségével. Ha a felhelyezésnél figyelsz arra, hogy ne legyen poros , akkor egyáltalán nem karcol.
Ellentétben a tanktáskával, főleg esőben. Sajnos már mutatkoznak a tankon a nyomai.
Nagyobb túráknál felrakom, egyébként meg nincs fent, és ezt mind "vas" konzol nélkül.
Utas kényelmesen felfér. Ekkor a pántokat nem az ülésre rakom, hanem az ülést leszedve a nyereg alá.
Táskával+utassal azonban vigyáznod kell! Én túlpakoltam a gépet, be is kellett szereznem egy új láncot.
A pakolása kényelmes, mivel több részből áll. Zipzárok segítségével akkorára alakítod, amekkorára éppen szükséged van. Ha mégsem elég a hely, gyári hevederek segítégével a külsejére is bátran rögzítheted a családi vasalót.
A 7végén lefényképezem és felrakom, ha gondolod...
Ilyen oldaltatyit használok én is szükség esetén. Elfér az utas tőle (bár 1100-ről beszélhetek) azonban én is teszek alá egy varratott plüss takarót, mert sajna az idommal közvetlen kontaktban van és nem igazán használ neki a rezgések keltette csuszkolódás. Az enyém hátsóját emiatt kellett fényeztetni, mert az előző tulaj valami hordozó eszközzel elég rendesen megkarcolta, koptatta mindkét oldalon ugyanazon ponton.
Boccs a helyesirásért, de még bejáratós a billentyüzetem , gumiból van, és kicsit nehezebb vele irni, mint a müanyaggal, de legalább ha leeszem valamivel,csak betolom a csap alá
Váltó az nagyott csattan nemkell megijedni tőle.
Alkesz, sztem itthon leszek akkor
120-körül eszik max 6 lityit, de nekem mindig 7 körül van. 150-160at hamar eléri, utána már eltart kis ideig, mire felmegy 200ra , de nemvészes, el lehet érni . amugy nemkell a halálba forgatni 4-5 ezres fordulaton nyugisan lehet közlekedni . előzgetéshez van elég ereje, bár akkor nemárt visszaváltani. ami negtivum, az a 200kg-os súly, de ha 65kilómmal megtartom, akkor szte másnak is megy. gyárilag dupl kipufogós ha egy van akkor nincs rajt közép álvány, ami lánckenésnél nemárt. nézd meg hogy elengedett kormánnyal egyenesen megy-e, ha huz valamerre, akkor vlami baj van. egy acélvonalzóval ellenőrizheted hogy a telószárak egyenesek-e, szimmeringeknél enged-e olajat. nyomkodd le az első-hátsó telót is. kerekeket rángsd meg oldalra, nemszabad kotyogniuk. láncot mindenkpp nézd meg, mert sokba kerül , ha szorul, máshol meg laza, akkor kalkuláld bele a vételárba. idomokon, vázon csúszásnyomokat kellene keresni, vagy javitásra utaló jeleket, amugy egy csusszanástól nemsok baja lesz, de ha balra dől, akkor a deklinek általában annyi, egy karbon védő nem árt rá. mozgasd meg a kormányt is, nem szabad akadnia. ha a gázmarkolat nem ugrik vissza, akkor azon szilikonnal lehet segiteni , kopó cuccokat nézd meg, mert sokba kerülhetnek, és első dolog az olajcsere legyen!
remélem sok hülyesége nem irtam, javitsatok ki.
Nekem a 600-as ra jeladó dekli re kellene meg a másik oldalra mennyi lenne meg még érdeklődés képen kuplung deklire menyi lenne
Valószínüleg ugyis az fog dönteni, melyikből találsz előbb jó állapotút, de vásárlásnál hagyj magadnak egykis pénzt, mert van amit kikell cserélned úgyis, meg a ruha sem olcsó dolog(140körül lesz nekem ha megvettem a nadrágot, de ez csak egy középkategóriás ruházat )
kb ugyanazt tudja mindkettő. 400ast én egyikből se vennék(elnézést a többiektől előre is) japán beltenyészetes szarok mind és nem lehet csomó mindent beszerezni hozzájuk. nálam van egy rf400vr több mint fél éve nem találok hozzá gyujtáselektronikát
ilyen deklivédőm van nekem is,meg bármi esetleg ami kell karbonból megoldható
Dekli védő érdekelne SUZUKI RF600R-típusu motorhoz ha van neked
Haaaat a ZZR az Kawasaki es ez a melette dontendo fo tenyezo .
Ilyet kerdezni egy ZZR forumba ?
Vicc ide, vagy oda anno en is nezegettem az RF-et, de a ZZR nekem szebb,
na most izlesek es pofonok. Nem lehet az sem rossz, marmint az RF, viszont
mintha kevesebb futna belolle igy alkatreszek is talan nehezebben beszerezhetoek,
tekintettel arra hogy ugye a ZIZI van 400 es 600-asban is es csak motorban kulonboznek.
Suzi 400 RF-nek van nagyobb ikertesoja ? Dani (te vagy az adatbazisunk )?
Latom kezditek dobalgatni a Ziziket mar megint ! Deklivedo ugyben okoska70-hez fordulhattok,
hazai gyartmanyuak, de ebay.de-en latom a srac folyamatosan arulja oket (tobb tipusu mocira is).
Segítségeteket szeretném kérni!
400-as kategóriában gondolkodok, eddig 2 moci tetszik: Suzuki RF és a ZZR
Már sok mindent olvastam mind2 mociról, nektek mi a véleményetek összehasonlítva a 2 motort.
Előnyök, hátrányok, stb...
Mind2 nagyon tetszik, és nem tudom mi alapján kéne döntenem!
Köszönöm a segítséget!
De azért jó alkesz hogy egyben vagy
Csak hát neki nem volt deklivédője, és elment az olaja! De azért tudod hogy szeretlek Alkesz!
De hogy mit szenvedtünk és röhögtünk, mire felszenvedtük arra a kurva utánfutóra! Meg nem tudtunk utána leszedni a felhajtóját, és az meg függőleges állásban lett odapókozva a hátsó kapaszkodóhoz! Mondtam is, hogy én nem mennék mögöttük!
Na itt a kép a karcolásról!
azt a maximalista k. életbe! egy kis drazsét akartam köpködni, de akkor 11k. találkozunk
8-9 között, ott szeretnénk lenni, úgyhogy pénteken No jégkocka köpködés.
Randizunk mikó?
Randizunk?
A jobb minőségűekhez (párban kb. 30e-től) kapsz egy kemény, de jó anyagú betétet, amit a motor fényezése ill. a táska közé kell felragasztanod a táskára, egy erős öntapadó oldal segítségével. Ha a felhelyezésnél figyelsz arra, hogy ne legyen poros , akkor egyáltalán nem karcol.
Ellentétben a tanktáskával, főleg esőben. Sajnos már mutatkoznak a tankon a nyomai.
Nagyobb túráknál felrakom, egyébként meg nincs fent, és ezt mind "vas" konzol nélkül.
Utas kényelmesen felfér. Ekkor a pántokat nem az ülésre rakom, hanem az ülést leszedve a nyereg alá.
Táskával+utassal azonban vigyáznod kell! Én túlpakoltam a gépet, be is kellett szereznem egy új láncot.
A pakolása kényelmes, mivel több részből áll. Zipzárok segítségével akkorára alakítod, amekkorára éppen szükséged van. Ha mégsem elég a hely, gyári hevederek segítégével a külsejére is bátran rögzítheted a családi vasalót.
A 7végén lefényképezem és felrakom, ha gondolod...
Váltó az nagyott csattan nemkell megijedni tőle.
Alkesz, sztem itthon leszek akkor
követtem a példád.
Én is eldobtam a mocit.
Peeter dobd fel a fényképet
120-körül eszik max 6 lityit, de nekem mindig 7 körül van. 150-160at hamar eléri, utána már eltart kis ideig, mire felmegy 200ra , de nemvészes, el lehet érni . amugy nemkell a halálba forgatni 4-5 ezres fordulaton nyugisan lehet közlekedni . előzgetéshez van elég ereje, bár akkor nemárt visszaváltani. ami negtivum, az a 200kg-os súly, de ha 65kilómmal megtartom, akkor szte másnak is megy. gyárilag dupl kipufogós ha egy van akkor nincs rajt közép álvány, ami lánckenésnél nemárt. nézd meg hogy elengedett kormánnyal egyenesen megy-e, ha huz valamerre, akkor vlami baj van. egy acélvonalzóval ellenőrizheted hogy a telószárak egyenesek-e, szimmeringeknél enged-e olajat. nyomkodd le az első-hátsó telót is. kerekeket rángsd meg oldalra, nemszabad kotyogniuk. láncot mindenkpp nézd meg, mert sokba kerül , ha szorul, máshol meg laza, akkor kalkuláld bele a vételárba. idomokon, vázon csúszásnyomokat kellene keresni, vagy javitásra utaló jeleket, amugy egy csusszanástól nemsok baja lesz, de ha balra dől, akkor a deklinek általában annyi, egy karbon védő nem árt rá. mozgasd meg a kormányt is, nem szabad akadnia. ha a gázmarkolat nem ugrik vissza, akkor azon szilikonnal lehet segiteni , kopó cuccokat nézd meg, mert sokba kerülhetnek, és első dolog az olajcsere legyen!
remélem sok hülyesége nem irtam, javitsatok ki.
&rash