http://www.nagyvas.hu/motoralk... ilyet kellene vennem? ez segit a benzincsap problémámom? meg a benzincsapomat hogy tudom szétszedni egyáltalán?? mellékeltem a képet is hogy milyen a csapom. ehhez való a javitókészlet?/évjárat szerint igen/.
Na kezdjük az elején.A benzincsap off állásába kutyakötelesség hogy zárjon .A csoda benzinjeinktől rohadtul elkeményedik a csap gumiáteresztő betétje . Sokan kisérletezgetnek külömböző szabásmintával ,lehet a tiéd is ezért nem zár egyik állásban sem de a gyári betétje is csak kb 2000 ft . Én is cseréltem téli szervíz alkalmával , igy egy darabig puha marad a gumi és tökéletesen zár .Mivel a csap nem vákumra zár neked kell pergetni hogy elzárd .
A karbik tűszelepeinek is zárni kell amit kiszerelve illik lepróbálni nyomás alatt .A vákumos csapok megállás után rögtön zárja a csapot így bátran lökheted oldal sztenderre nem fogja feszegetni az úszókat mert a benzincsőbe meg sem tud moccanni a benyó .
Mivel a zzr csap manuális , leállás után rajtmarad a tűszelepeken a nyomás és még jó állapotú tűszelepeknél is kerülhet olyan helyzetbe /pl. oldalsztender/hogy átereszti a benyót , és az a hengerfalon lecsurog a karterba.Tehát én mindíg zárom a csapot ha tudom hogy pár percnél tovább fog állni a vas.Ha sokáig áll a bringa és nem vagy biztos a dolgodba ne resteld lehúzni a csapról a karbikba tartó csövet .
sziasztok. zzr 600e '95. olajba bekerult a benzin a minap vettem eszre gondoltam megnezem az olajszintet es a kis nyilast ellepte beleszagoltam es hat egyertelmuen atfolyt a benzin. a benzincsapot sose zarom el mivel 1x levettrm a tankot es hiaba zartam el folyt ugyanugy igy ugy voltam vele hogy rossz es minek is zarjam el. nos elkepzelheto hogy ezert ment at valamelyik tuszelepem nem zar tokeletesen? ha csak csapot cserelek es mindig zarom ill nyitom akkor az teljeskoru megoldas vagy muszaj tovabbnezelodni??? a felakadt tuszelep kapcsan./persze ha igy nem fog belekerulni az olajba a benzin/
66000 az semmi. Mit szeretnétek husz eves motortol? Nezd meg hogy az ot hat eves vfr ben is biza 20- 40 ezer van.. az enyem 2007 es alig van hasznàlva es 56e van benne. Persze ez valos...
Sziasztok
Találtam másik 1100-ast de a gyújtás kapcsoló és a tanksapka zárja kuka , de van n rajta műszaki sajna 66 125 km van benne
néztem az ebay-on hozzá de csak 94-es évig találtam az nem jó hozzá? http://suchen.mobile.de/fahrze... http://www.ebay.de/itm/KAWASAK...
Az enyémnek is ez volt a gyárí színe ! Nagyon szép a vas ! Ha hozod haza Győrben megállhatnál , szívesen meg hiénáznám milyen a vas ! A típussal kapcsolatban nem fogsz csalódni !
azért kérdem mert erősen gondolkodom egy moci vásárlásán és 1100-es tetszik igaz 94-es de csak 44000km tettek bele nem is van tölem messze én Berlinben melozok innin kb 30km http://suchen.mobile.de/motorr...
Ha az ülés pozicióra gondolsz közel azonos , csak jóval szélesebbnek érzed a kezeid között ! Közlekedés szempontjából városban a súlytöbblet miatt nyűgösebbnek érzed ,/intenzívebb fékezések , nehézkesebb kanyarok / de ez rövid időn belül/pár óra/ megszűnik , és lakott területen kívül besírsz a sisakba a menettulajdonságbeli különbségen ! Elfelejtheted a váltogatásokat , a necces előzéseket .Mivel karbis vasról beszélünk és nem injektoros elektromos szarokról , a jobb kezed idegességére azonnal alapról jelentkezik a tolóerő ! A legnagyobb meglepi szerintem tankoláskor ér , mikor kevesebbet fogsz tankolni mint a majd feleannyi ccm-be !
Dul dus also tartomanyban. Ez lehet tulfolyas, nagyobb fuvokak, magasabb uszoszint, keverekkepzocsavar tul kint van stb stb stb. Szinkronnak semmi koze ehhez.
Kawasaki ZZR 600 oldaldoboz tartóm van egy eladó Szegeden, ha érdekel valakit. Fehling a márkája, 1993-2006 évjárattal kompatibilis, szerelvényei, leírása megvannak. Givi dobozhoz való. Ára: 25 000 Ft + posta, ha nem helyben veszi át valaki!
A karbik tűszelepeinek is zárni kell amit kiszerelve illik lepróbálni nyomás alatt .A vákumos csapok megállás után rögtön zárja a csapot így bátran lökheted oldal sztenderre nem fogja feszegetni az úszókat mert a benzincsőbe meg sem tud moccanni a benyó .
Mivel a zzr csap manuális , leállás után rajtmarad a tűszelepeken a nyomás és még jó állapotú tűszelepeknél is kerülhet olyan helyzetbe /pl. oldalsztender/hogy átereszti a benyót , és az a hengerfalon lecsurog a karterba.Tehát én mindíg zárom a csapot ha tudom hogy pár percnél tovább fog állni a vas.Ha sokáig áll a bringa és nem vagy biztos a dolgodba ne resteld lehúzni a csapról a karbikba tartó csövet .
http://www.ebay.com/itm/Kawasa...
Találtam másik 1100-ast de a gyújtás kapcsoló és a tanksapka zárja kuka , de van n rajta műszaki sajna 66 125 km van benne
néztem az ebay-on hozzá de csak 94-es évig találtam az nem jó hozzá?
http://suchen.mobile.de/fahrze...
http://www.ebay.de/itm/KAWASAK...
Én is erre készülök
http://suchen.mobile.de/motorr...
1 kérdés kényelmesebb az 1100 mint a 600-as?