Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na elméletileg a cdi dobozom volt rossz....ki derűlt hogy a régi zzr 600 cdi doboz volt az enyimre rárakva...most a sajátya van rajta...még a csatikat is át kellet raknom..teljesen máshogy nézki most a cdi mint a régi...és most gyönyörüen szépen jár....remélem a hiba megszünt....
Sziasztok!
Keresek egy ilyen tömítést. Eddig sehol nem találtam. Tudtok segíteni? Ha lehet Bp. Köszönöm!

http://www.ebay.ie/itm/KAWASAK...
Írd az eredményt , a tűgyertyákat csak akkor tedd be ha teljesen meggyógyult a vas !
köszönöm hogy segitenél..de találtam olcson egyett..holnap kiderül hogy a cdi miat halnak el e a gyertyáim.. a saját cdi dobozomis ad szikrát csak a gyertyákat megöli...mert űgye viz volt benne és valami lerohadt rola.át hidaltam máma de ott szerintem valami elenálás lehettet.mert a panel hátulján a huzalok épek...és minden hogy van szikrám.....beis indul a vas, csak bizonyos idö elteltével kuka a gyertya.hol 1 hol 2 meghal...vagy mind....ecere..
Én Győrbe lakok , ha erre járnál szívesen megnézem tudunk -e valamit elkövetni vele ! Az én munkadíjam 0 , azaz nulla forint !
Először próbálj kölcsönkérni valakitől még a posta is megér annyit hogy biztosra menj . Aztán megér egy misét feléleszteni a tiedet , ha már 100% ez a hiba forrása . Azzal már megint nem vesztesz semmit , és lehet rá esélyed hogy gyógyultan távozik a beteg !
na jolvan..akor vegyek cdi dobozt,,,
Megkövetlek ! Félhullámú színusz !
csak beszélgetünk ......... és ok felytünk .......... senki nem beszél itt számito gépről pl okául ez a banditos megint rá tapintott a lényegre 16 bit es ............ pl okául egy hengerenkénti mpi befecskendezős HONDA cbr 1100 XX ami ugye nem szar gomboc és az üzem anyag elátása fény évekel elörébb van mint a zizinek 8 bites .... 16 bites inyektor vezérlése egy pl egy yamaha 1000 es r /1 nek van amin elektronikus másodlagos pillango szelep vezérlés is talállhato + a fötengely is el van fokolva igy a gyujtás is kacifántos ugyanakor exap szelep is van rajta ,, NA EBBE KELL AZ iridiumos gyertya ............. de nem azért mert jobban szikrázik hanem azzért mert a motor minden egyes fordulaton hidegen és melegen mindig a 16 bit álltal ki számolt üzem anyag keveréket kapja .. se töbet se kevesebet ..

ez által az égés majdnem tökéletesnek mondható és ÉS A GYERTYÁN SEMILYEN KOROM NEM MARAD tehát

TEHÁT kb 60 000 kilométer meg tehető vele mivel .. mivel hogy is müködik

a szikrázás alkalmával egy molekuláris menyiségű anyag is tá vozik a gyertya felyről .. egy átlagos gyertyánál mitt jelent ez ??
hogy üzem közben kb 10 000 km a gyertya hézag meg nő .... az iridiumos gyertya ezt a kopást kűszőbőli ki persze nem tökéletesen mert itt 60 000 km allatt nő meg a hézag .. egy nagy fordulatu motorban .. pl egy kis fordulatu skodába akkár 100 000 km is ki bir

tehát egy karburátoros motorba iridiumosat tenni olyan mint pénzt dobálni a wc- be ............... kb enyi
egyszínuszos multiplex még jó hogy a 8 bites mikroprocesszorok nem tudják hogy lejártak a sok hülye gyár nem is tudom miért gyártja őket lassan 10 éve mikor mikroprocesszoros áramköröket terveztünk és gyártottunk , végülis célhardvert 8 bites mikroProccal elég komoly folyamatirányítást lehet összehozni csomagológépen , pasztőrözőn stb szóval lehet vajmi keveset rálátok igaz én csak a forrasztgatós , áramkörtervezős emberke voltam de azért ragadt valami rám is a koszon kívül
Ja és büszke v agyok rád , hogy így kiragadtad a lényeget !
De jó hogy te is itt vagy ! A mai napig használják , sőt már egy tirisztor , és némi kondenzátor /ugyn. szaggató áramkör, multiplex / is elég egy egyszínuszos váltóáram átalakításához amire a gyújtótrafónak szüksége van !
tschner JELKÉPESEN 16 bites SZÁMÍTÓGÉP - et írt irónikus értelemben !
Bizony ezek a SZÁMÍTÓGÉPEK rég lejártak , még nem is éltél , már akkor !
miért lenne elavult a 16 bites mikroP ? a 90-es években is 8 bites mikroproci volt a gyújtásban , semmi értelme komolyabbnak nem kell pornót lejátszon elég komoly dolgokat lehet összehozni már azzal is, sokkal több mindent mint amit egy gyújtáselektronika tud
Szia Taschner ! Ez szép volt ! Miért kell két mondattal tönkretenni fiatal márkatársam ambicíóit ? Ha ő bízik abba a rohadt drága tüskés gyertyába , akkor had szikrázzon az a vasban ! /Mellesleg az enyémben is az van , azzal vettem , de van több készletem simából is/
A trafók cseréjét én valóban nem írtam , mert minden gyertya kormos lesz benne , gondolom a gyújtás teljesen rossz ütemétől , vagy mert el sem égeti a benyát . Egyszerre a két trafó csak nem száll el ?
Már félve merek tanácsot adni , ki fogja a fejemet venni érte ?!
De senki nem tökéletes ! Csendben megjegyezném a 16-bites számítógépek kb. 1966-tól a 70-es évek közepéig datálódnak , így ezek már a 20 éves gépekben is elavultak ! Ezért külön bocsánatért esedezem !
de mielöt gyorsan ki cserélnéd a cdi ... elöte mérd ki a trafokat ... ha azok jok .. akkor cseréld a gyujtás modult az inyektoros motoprba valo gyertákat meg felejcsétek el ............. sima gyári gyertya .. esetleg ha eszi az olajat mehet bele dupla elektrodás .
a cdi a szar ,,cseréljétek !! vagy a Müller elektronika 8 -10 ezerért javitja .. karburátoros motorba meg hot felesleges a a tű elektrodás gyertya .. az iridiumos meg hülyeség ! ... vagy már 16 bites számitogép vezérli a a 20 éves motorjaitokat ? esetleg 3 befecskendezési inyektoros ütem szelep is van rajta ??

hülyeség a karbi hideg inditásnál tönkre basza a gyertyát .. arról nem beszélve hogy semmivel nem szabad a iridiumos gyertyát pucolni !
A gyertyákat a cdi nem tudja kinyírni azok a trafókkal vannak kapcsolatban amik névleges feszültségnél nagyobbat leadni nem tudnak , csak a cdi hibája miatt pl. rosszkor , rossz ütemben , vagy egyátalán nem . A gyertyákat a sok korom , meg a tisztítása a drótkefe öli meg . Az iridium még a bronz kefét is rühelli , nagyon kényes az elektródája , meg ennek a porcelán bevonata .
Ezért írtam hogy legalább egy indítás erejéig kölcsönbe kellene egy cdi . Ha úgy minden ok , akkor kellene egy bontottat vadászni.
irod hogy ne cseszem el az iridiumot...akor szerintem rosz a cdi doboz..mert már a sima ngk 9 az meghalt...ez már a második garnitura gyertyám....az elsö négy ujj gyertyát már kinyirta...akor veszek inkáb egy cdit...adig nemis probálkozok
Ja és normál gyertyával gyakorolj , ne cseszd el az iridiumot !
Ha szemmel is külömbséget tudsz tenni ugyanannál a gyertyánál , akkor valóban lehet hogy nyomás alatt már nem is szikrázik ! Nincs közeledben 600-as zizi motoros akitől kölcsönkérnéd a modult egy indítás erejéig ?
az az érdekes hogy etöl még van szikrám..és beindul a motoris...de beköpi a gyertyákat...szerintem a szikra gyenge...mert ki veszem a gyertyát...benzinbe mártom.és nem gyujtya be..a karbi és az ácém jo..ha a gyertyákat beteszem a másik motorba,,ott nagyob a szikra..
Próbáld meg a rozsdás szart eltávolítani , vékony többeres rézdrót belsejéből egy szállal pótold a hidalást , forraszd le ! Egy próbát megér ! Mondom a ZXR-é tökéletes lett !
Sajna bárhogy nagyítom , nem látom ! De a körmöd szép ápolt !
a csipp bal sarkán volt hidalás..fém lapbol...