Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló. Kár a vasért. Remélem csak a gép sérül nem a pilóta. Érdekelne a gyújtás vezérlő elektronika meg a hozzá tartozó jeladó tárcsa (főtengely végén jobb oldalon). Cikkszámot kellene tudja róluk. Előre is köszönöm
Szia! A betyárját... sebaj. Lehet valamelyik elsőre is szükség lenne mert az előző tulaj valami mokolással rakta vissza egy dőlés után. Majd még kiderítem melyik az.
Szia, prívátba válaszoltam.
Szia, sajnom nem. Minden egyes ép, csak épp a bal hátsó nem úszta meg.
Szia!
Féktárcsák milyen vastagok és mennyiért adod őket? Van hátsó is? Elsőből a hullámos és a gyári is eladó?
Szia! A bal hátsó index búra esetleg épen maradt?
Egy 14-esre egy teljew gyari idom vetekszik egy fel motor araval.
Kulcs immos, zarral egyutt uj kulcsokkal. Ara nem emberi lepteku.
noff ! A jobb oldalában levő relék megvannak? működött az üzemanyag színt jelző? Ha megvannak, mit kérsz a relékért? köszi a választ
noff ! A jobb oldalában levő relék megvannak? működött az üzemanyag színt jelző? Ha megvannak, mit kérsz a relékért? köszi a választ
Szia! ment privátban az üzenet :)
Sajnos nem , a váz és a motor miatt túl borsos lett volna.
De szép moci ! Nem lehetett volna megjavítani ? Kár érte !
Sziasztok, vannak eladó alaktrészeim 93-as második generációs 600-as ZZR-re.

Pl.: első hullámos 300mm tárcsafékek (nem kínai ;)) 2000 km futottak.
Ledes hátsó lámpa "E" betűvel (sosem volt gondom a műszakin vele), 1100-ra is passzol.
Remus egyoldali kipuff rendszer, vidi: http://youtu.be/9k8okJMV9uI
Motor csak alkatrésznek használható (lásd a képen miért :()
És még sok más alkatrész. :)
Kellemes húsvéti ünnepet kívánok ,minden motoros társaimnak!
Sziasztok!
Van egy sérült tolattyú membránom :( tud valaki elérhető árú beszerzési forrást?
Hi!

Küldtem neked privátot az adatlapodon lévő e-mail címre.
Szia! Tudok adni adatlap
szia! mindenképpen beállításra, javításra szorul a masina - egy 99-es 600-asnak országúton, 140 körül nem szabad hét felett ennie, nálam, ha 120-140 között túráztunk, 6 körül megállt a gép utassal, csomaggal. érdemes mielőbb megcsináltatni, mert a két liter különbség százanként egy szezonban 30-50 rugó plusz kiadást jelent.
Üdv olyan kérdésem lenne, hogy a gyári kulcsom eléggé össze vissza hajlott , és szeretnék újat másoltatni . Honnan tudok beszerezni a gyári kulcsnak megfelelő méretűt. Ebay-ről rendeltem de az kisebb méretű . Válaszotok előre is köszönöm
Ja ! és tessék barátoikkal motorozni , akkor nem forgatod 14-ig ! Jó hatással van a fogyasztásra !
Ne keseredj el , de egy 600-as mindíg többet fog enni , eredően a kisebb nyomatékból , sokkal többet kell váltogatni , ill. adott sebességhez nagyobb fordulaton gépészkedtek !
Köszi , hamarosan átesik egy komplett felújításon , tisztításon.
ZZR1100. Kanyargós országúton mindenhol bő gázzal 6,5. Le Kakucsra autópályán, ott 80-90kör (ami a gépnek kímélős csak nekem nem) aztán haza autópályán: 5,6! Város környéki megőrülés sok nyelezéssel: 8-8,5L/100. Ennél többet még nem evett. Ja, kémény nyitott 4:1, áttétel elöl -1 hátul +1 tehát rövid ami ráadás fogyasztás , EGR kitépve ami szintúgy. Előtte jóval kevesebbet evett de így sokkal mókásabb. Szerintem a 600-astól erős az, valami nem stimmel. Ahogy kopnak a karbi alkatrészei, egyre több anyagot adva lehet csak szinkronba hozni, nézesd meg hozzáértő szerelővel. Itt Fehérváron tudok jó mestert.
Akkor ez most azt jelenti ,hogy nem sok a 7-8 lityi? ☺Igazaból nem nagyon érdekel ,csak a sokszori tankolás néha zavaró egy hosszabb túránál. De most úgyis jön a tavaszi szerviz ,ugyhogy mindent szépen beállítunk. Üdv. Zs@
Mire gondolsz ? A túra kormányra ? Azzal vettem , már a gyári van rajta , a túrát ell is adtam . A gyári az gyári ! Én bízok a japcsi mérnökökbe , ezt a vasat nagyon precízen tervezték nagy titokban !