Heló. Kár a vasért. Remélem csak a gép sérül nem a pilóta. Érdekelne a gyújtás vezérlő elektronika meg a hozzá tartozó jeladó tárcsa (főtengely végén jobb oldalon). Cikkszámot kellene tudja róluk. Előre is köszönöm
Szia! A betyárját... sebaj. Lehet valamelyik elsőre is szükség lenne mert az előző tulaj valami mokolással rakta vissza egy dőlés után. Majd még kiderítem melyik az.
Sziasztok, vannak eladó alaktrészeim 93-as második generációs 600-as ZZR-re.
Pl.: első hullámos 300mm tárcsafékek (nem kínai ;)) 2000 km futottak.
Ledes hátsó lámpa "E" betűvel (sosem volt gondom a műszakin vele), 1100-ra is passzol.
Remus egyoldali kipuff rendszer, vidi: http://youtu.be/9k8okJMV9uI
Motor csak alkatrésznek használható (lásd a képen miért :()
És még sok más alkatrész. :)
szia! mindenképpen beállításra, javításra szorul a masina - egy 99-es 600-asnak országúton, 140 körül nem szabad hét felett ennie, nálam, ha 120-140 között túráztunk, 6 körül megállt a gép utassal, csomaggal. érdemes mielőbb megcsináltatni, mert a két liter különbség százanként egy szezonban 30-50 rugó plusz kiadást jelent.
Üdv olyan kérdésem lenne, hogy a gyári kulcsom eléggé össze vissza hajlott , és szeretnék újat másoltatni . Honnan tudok beszerezni a gyári kulcsnak megfelelő méretűt. Ebay-ről rendeltem de az kisebb méretű . Válaszotok előre is köszönöm
Ne keseredj el , de egy 600-as mindíg többet fog enni , eredően a kisebb nyomatékból , sokkal többet kell váltogatni , ill. adott sebességhez nagyobb fordulaton gépészkedtek !
ZZR1100. Kanyargós országúton mindenhol bő gázzal 6,5. Le Kakucsra autópályán, ott 80-90kör (ami a gépnek kímélős csak nekem nem) aztán haza autópályán: 5,6! Város környéki megőrülés sok nyelezéssel: 8-8,5L/100. Ennél többet még nem evett. Ja, kémény nyitott 4:1, áttétel elöl -1 hátul +1 tehát rövid ami ráadás fogyasztás , EGR kitépve ami szintúgy. Előtte jóval kevesebbet evett de így sokkal mókásabb. Szerintem a 600-astól erős az, valami nem stimmel. Ahogy kopnak a karbi alkatrészei, egyre több anyagot adva lehet csak szinkronba hozni, nézesd meg hozzáértő szerelővel. Itt Fehérváron tudok jó mestert.
Akkor ez most azt jelenti ,hogy nem sok a 7-8 lityi? ☺Igazaból nem nagyon érdekel ,csak a sokszori tankolás néha zavaró egy hosszabb túránál. De most úgyis jön a tavaszi szerviz ,ugyhogy mindent szépen beállítunk. Üdv. Zs@
Mire gondolsz ? A túra kormányra ? Azzal vettem , már a gyári van rajta , a túrát ell is adtam . A gyári az gyári ! Én bízok a japcsi mérnökökbe , ezt a vasat nagyon precízen tervezték nagy titokban !
Féktárcsák milyen vastagok és mennyiért adod őket? Van hátsó is? Elsőből a hullámos és a gyári is eladó?
Kulcs immos, zarral egyutt uj kulcsokkal. Ara nem emberi lepteku.
Pl.: első hullámos 300mm tárcsafékek (nem kínai ;)) 2000 km futottak.
Ledes hátsó lámpa "E" betűvel (sosem volt gondom a műszakin vele), 1100-ra is passzol.
Remus egyoldali kipuff rendszer, vidi: http://youtu.be/9k8okJMV9uI
Motor csak alkatrésznek használható (lásd a képen miért :()
És még sok más alkatrész. :)
Van egy sérült tolattyú membránom :( tud valaki elérhető árú beszerzési forrást?
Küldtem neked privátot az adatlapodon lévő e-mail címre.