Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha jól látom, ez a hátsó központi rugóstag alja. a 2002 utáni hatkilóson ott található a csillapítás feszességét állító alkatrész, igaz, úgy emlékszem, az csak három állású.
Sziasztok, egy igazi amator kerdesem lenne mit tudok allitani ezzel? (kezikonyvbe nem talaltam semmit):
Húúú, de jó! Ez igen!
Nagyon szép helyeken jártatok!
Tetszik. Jól bírják a 400-asok, ha rendesen vannak karbantartva, és nem sufni tuningolva!
Ezek remek példák!
Ez igen, ketten a kis Zizin ennyit, ilyen emelkedős, kacskaringós utakon .

Nem volt fárasztóm minden fénykép előtt így kipolírozni a mockót? . Fénylik minden képen, a mi paripáink még várnak a csutakolásra.
Talán most
No még egy pár kép.
Gratula a Túrázóknak!Mi is gurultunk,Ausztriában,Németországban,Ingolstadt,Vohburg,Neuschwainst
ein,München,újra Ausztria és Szlovénia Izola,3000 km +.most meg itthon...
Csak eljutottam addig hogy végre eltűnjön a magenta csík az oldaláról
Sziasztok,

szabadság előtt valaki itt hívott bubis plexi kellett neki, megjött (az amit az előző érdeklődő a megrendelés után másnap lemondott )! De azé aki először jelentkezik, 10eFt. Blahán átvehető .
bocsi zzr 1100
Sziasztok. Nagy bajban vagyok 91-es zzr 110-hoz kellene balos kormánycsutka és egy konzol ami a fejidomot tartja. előre is köszi a segítséget.
Pedig, de fáj a fogam egyre...

Hát igen, de azért fura volt....
Értem :D Túra akkor BMW azt mondja a nagy könyv :) Na meg azért nálunk örülünk a 3-4-500eFt-os motornak is :) A BMW idehaza már elit kategória.
jó volt tényleg.... Hozzá teszem, mi ketten a két Kawasakival, tömeg voltunk!

Kawasakit a sajátjainkon kívül kb 5-öt ha láttunk, abból kettő Chopper volt.
Amivel találkoztunk az, az esetek 98%-ában:
BMW, BMW és BMW.

1 db GSX-R-t láttunk... egy két Hondát.

Ez nagyon érdekes volt számomra.

A gyári rendszer a Misitől van! Ő újat tett fel magának, de majd vissza teszem a régit, csak így kint nem tudtak belénk kötni a hangja miatt...
az fog - nem is annyira minimált, hatban sztem legalább 7-800 fordulatot -, de itt a lánc hosszának változása volt a kérdés
Az áttétel változik,de nagyon minimálisan.
400-as le lett vizsgáztatva rendesen :D Szép teljesítmény :D
Üdv Mindenkinek!

Tegnap este fél 8 körül haza érkeztünk, épségben, minden gond nélkül, hatalmas mosollyal az arcunkon!
3 000,- Km gyönyörű tájak, tenger, napsütés, és Magyarországon kívül mindenhol szinte kifogástalan aszfalt!

Jó, volt egy két szakasz, ahova a GPS bevitt minket ahol volt kivétel, de az elenyésző a 3 000 km-t tekintve.

A motorok kifogástalanul teljesítettek, pedig volt minden, kisebb hágók, szerpentinek, kisebb sóderos útszakaszok, és néhol 50 fok!

Természetesen indulás előtt mindkét motort leszervizeltettük...

10 szer léptünk határt!
Voltunk Horvát országban, Boszniában, Montenegróban és Szerbiában. A határokon, mindenhol kedvesek voltak velünk, és meglepő módon, még hazafelé a Magyar határon sem szedtek szét bennünket, mint szoktak, bár vissza felé, már hármasban jöttünk, az egyik barátnőm kijött elénk Szerbiába. Ő egy Moto Guzzi nyergében tette meg a közel 700 km-ét. (ezt csak azért említem, mert csaj létre GPS nélkül, csak az én általam telefonon leírt városok nevei alapján simán lejött Tatabányáról, Szerbiába egy megadott címre, amit hozzá teszek, még a google sem mutatott...)

Rengeteg képet csináltunk, de egy párat beszúrok ide... Ajánlom mindenkinek ezt a karikát, gyönyörű volt és az árak is viszonylag normálisak voltak.
ha valamiből elveszel egyet, majd hozzáadsz egyet, szerintem nem változik
Sziasztok! Ha áttételt akarok módosítani a ZZR 600nál, előre egy foggal kisebbet (15fog 16 helyett) hátra egyel nagyobbat (49, 48 helyett) akkor mekkora láncot kell rá vennem? Ki lehet ezt vhogy számolni, vagy csak hasra ütés szerűen megveszem a 2 csappal nagyobb láncot?
Köszönöm Mester! Megtaláltam a csöcsöt,jól el dugták a kis japcsik.... Fél óra nőgyógyászati próbálkozás után rájöttem hogy bontanom kell,csak úgy érem el. A cső tartalma kis mennyiségű olajos takony volt amit még este kipucoltam,de a mennyisége nem vészes(szerintem).
Az a legszurohaz leeresztoje. Azert van ledugozva hogy ott ne szivjon levegot viszont ha szervizeled a motort akkor neha le kell ereszteni az osszegyult olajat. Jo allapotu motornal szinte semmi nem gyulik ossze de ahogy kopik a motor ugy novekszik a kartergaz es jobbban es jobban feljon az olaj a motorbol es lent a cso aljan osszegyulik.
ez sem nyert..ez E modellé,az enyém meg D
talán ez?
Ma meg volt az olaj és a levegőszűrő csere,próbakör után észrevettem hogy legalul középen ahol vannak a csövecskék (tankból,akkutól,és valahonnét)az egyik jobban log mint ahogy szokott! Én meg fogtam azt kihúztam ,mert már nem volt a helyén...Kb 45-50 cm hosszú és le van dugózva a vége.Valaki tudja hol van annak a helye? Meg nem értem hogy miért van lezárva ha valami le eresztő bizbasz