Hátööö, próbálom röviden megfogalmazni: a gumi keresztmetszete a futófelületnél mondjuk egy lencsére hasonlít, ahelyett, hogy egy tojás csúcsára hasonlítana :)
Ez egy elég meggyőző okfejtés volt köszönöm a tanácsot.
De ha már így benne vagyunk a gumi témába megtudnád nekem mondani h mi az a lapos profilú gumi? Valahol hallottam ezt és nem tudom h mit jelent.
A gumit kb. olyan szélességben lehet kényelmesen körbemotorozni, mint amilyet a gyárban rátesznek - azok sem hülyék ;) Ha számít neked a fordulékonyság és fordulsz is, akkor az eredeti méret a jó választás (szélesség és magasság), okos keverékkel.
(Havercsettintésileg kétélű a szélesebb gumi, ugyanis az eltorzított menettulajdonságokon túl látványra sem túl meggyőző, ha szőrös a széle, ráadásul a ravaszabbak rögtön képesek a történetről valami csúnya dologra következtetni )
Igazából semmit ezzel a gumival vettem a motort és lassan csere érett lett és tájékozódok h milyenre és mekkorára lenne érdemes cserélni.
Esztétikailag hátulról dob a motor megjelenésén komolyabbnak tűnik.
Bár nem tudom teljesen ledönteni a motort durván 1cm van a gumi szélén " a majrécsík".
hoppá
Látom a legyek ott is összemaszatolták a bajszát vagy az még az autópályáról maradt?
A Pikes Peak-i hegyifelfutótpróbálom nézni, még 3-4000m-en is bekap a kamera egy-egy legyet
Pedig élőben is elég nagy, én a 185/105-ös méreteimmel elférek rajta, csak a csuklómat fárasztja kicsit. Pedig a kormánykiemelő sokat segít rajta, de ez van!
Az oldalidomok sajnos nem úszták meg, de javítható állapotban maradtak. A bukógomba kitört a vázból, de talán jobb is így, mert vázat nem tudom, honnét szerezhetnék..
Kakucson épp drift-rendezvényt tartottak, de oda én is ki akarok látogatni egyszer!
igen, leginkább az ár a kérdés gondolom 15körül lehet gyártatni, talán az lenne az ideális megoldás, és talán újan sem lehet sokkal több
fékcső: szerintem mérd le a tieden az a mérvadó.
madzaggal mértem csavarközéptől-csavarközépig (kék), úgyhogy sacc/kb értékek:
hátul: 30cm, ez soknak tűnik, talán 29lenne a pont jó,
elöl: 69cm, ez lehetne 1-2centivel több is
csavarok feje: a kék 14-es, a piros 12,7mm
Helló
Ha a 92-es 500 zizi kormánycsutkája jó a tiedre akkor nekem van.
A lábtartó konzolod azt úgy tudom,hogy nem jó a tiedre mert az enyém az D modell.
Van még sok cuccom ha valakit érdekel.Elérhetőség az adatlapomon.
Széles utat mindenkinek
Sok sikert az eladáshoz és a jövendőbeli géphez is.
Pont ma láttam egy ilyen Zizi-t a Nagykállói motorosbörzén ezüst színbe, hát mit ne mondjak az is szép volt. Fotón valamiért sokkal nagyobbnak tűnik.
Igen pont ilyen volt de valami enduró hátsó féktárcsájaként volt feltüntetve. A fém fékcső hossza érdekelne meg az átmérője. A csávó nekem azt mondta ha nem vagyok megelégedve akkor küldjem vissza az alkatrészt de ha megméri a tárcsa vastagságát akkor olyan nagy baj nem lehet vele. De egy ismerősöm gyártatott egy tárcsát vele ----Kopaszkak1 és ő meg van elégedve igaz h endurója van.
Mégegy függő Kakucsringre szivessen mennék döntögetni, ha valaki megy pályázni majd írjon előtte
Örülök hogy megúsztad sérülés nélkül. Vannak szépségei és veszélyei is.
Enyém hasonló módon bal oldalán csúszott: bukókeret-kipufogón, kormánycsutka elhajlott -visszahajtáskor eltört-, lábtartókonzol törött. Nálad a bukógomba megmentette az idomot a töréstől-karcoktól?
A csizmám én is felkapkodom a lassú kanyarokban
Szerintem a motorodon keresd Lucas katalógusban volt? bár olyant sem találok Így néz ki mint a képen?
Kösz a linket, felhívtam, nemtudta megmondani hogy megvan-e. Írtam neki listát, bár nemszeretek látatlanban használt alkatrészt venni.
Mit mérjek meg rajt a hosszán kívül?
Mondom azzal a simán elférrel vigyázzál: nálam 10-10mm van a villaszárak ill a lánc és a gumi között, azaz a kisujjam nem fér be, és oda még a láncvédőnek is el kell férnie és még hely is kell mindkét oldalán..
Nálam azért a 150/70 mert féláron volt újan. És ebből ez a legkisebb.. az 1collal szűkebb felni annyira összehúzza hogy a széle már nagyon meredek, pályán is marad rajt csík..
Köszi a rugostag tippet, megpróbálok utánajárni, hol és mennyiért tudok ilyet beszerezni. A konzolért nagyon hálás lennék, szólj ha találsz és megalkuszunk!
A motort csak azért hirdetem, mert kissé kényelmetlen a csutkakormány, még így kiemelővel is, ezért gondoltam arra, hogy egy Z 1000 jó lenne nekem. Nem vészes a dolog, éppen ezért nem minden áron eladó, de az én nyugdíjas tempómhoz (90-120 km/h) elég lenne egy Naked is!
jajj... neked nem lett bajod?
körülnézek a garázsban, lehet, h van még konzolom elfekvőben
(a legközelebbi pályázás előtt cseréld le a hátsó rugóstagot a ZX6 1994-98 hátsó rugózóelemére, az nem ül össze annyira, h a középsztender az aszfaltot súrolja )
tegnap megjártam az Euroringet, gondoltam megosztom veletek az első pályázásom élményeit!
A pálya Budapesttől 53 km-re található, közvetlenül az örkényi lehajtónál. Már közeledtem, amikor meghallottam az üvöltő motorok hangját, ez teljesen felvillanyozott, a kerítés túloldalán versenypálya-hangulat fogadott. A box-utca elején található recepción regisztráltam két 1/2 órás menetre (ennek az ára 7.200,- Ft volt / ha előre regisztrálok, akkor 6.000,-). A fizikai erőnlétem (vagyis annak hiánya) ennél hoszabb pályázgatást egyelőre nem is tesz lehetővé, úgyhogy legközelebb is ennyit megyek majd szerintem.. Miután itt végeztem, a box-utca elejére gurultam, és körbeszaglásztam. Néhány tapasztaltabb motorosnál rákérdeztem a legfontosabb tudnivalókra, mindenki nagyon segítőkész és kedves volt. A motorosok félórás etapokat mentek, a következőbe már én is csatlakozhattam. Fel sem eszméltem, és a pályabíró leányzó már intett, hogy menjek, én pedig megtettem életem első métereit motorral egy versenypályán! Hamar látaláltam a 3. sebességfokozatra, ami szinte mindvégig elég volt (még a célegyenes végén is), a műszerfalon pedig csak a fordulatszám mérőt láttam. Az első menet vége felé egyszer csak megszólalt a jobb oldali lábtartóm: hát én úgy megijedtem, komolyan mondom, elkaptam a lábamat.. Nem fékeztem hatalmasakat, inkább lendületből próbáltam közlekedni, szépen, lassan és stabil íveken utaztam. Mire letelt a 1/2 óra, már el is fáradtam, úgyhogy örültem, hogy pihenő következik. Ezalatt elnéztem, ahogy a többiek elég komolyan űzték a technikát. Hamar letelt a fél óra, úgyhogy megint felmehettem. Egyszerre kb. 3-4en voltunk a pályán (és csak 2-3 körönként kaptam kört éppen valakitől), úgyhogy viszonylag nyugisan, egyedül tudtam motorozni. A többiek láthatóan figyeltek rám, remélhetőleg nem tartottam nagyon fel senkit. A második futamban az első körök alatt újraismerkedtem a pályával, majd egy kicsit rákapcsoltam. Teljesen megváltozott a ritmus, végre szerephez juthatott fék is. Próbáltam koncentrálni arra, hogy hova nézek, figyeltem a testsúlyáthelyezésre, a kiülésre és az ellenkormányzásra, persze mindezt úgy, hogy ne görcsöljek közben. Az ívek egyre szebben sikerültek, és megismertem a motor egy új oldalát. Közeledtem talán kicsit a határaihoz is, bár érzésem szerint sokkal többet bír, mint amit kimotoroztam belőle tegnap.. Szóval más lett a ritmus, és azt hiszem, ekkor kaptam rá az ízére: pályán motorozni fantasztikus! Alig hittem a látványnak és az érzésnek, mintha egy filmet láttam volna magam előtt. Fantaszikus érzés, amit előtte még soha nem éreztem (és persze közúton - most már látom, miért - felesleges is keresni az érzést). A kis Zizi megmutatta, mekkorákat tud fékezni, milyen szépen tud kanyarodni és milyen lelkesen forgatja a főtengelyt. Nagyon sokat tanultam a motorról és magamról is, mindenkinek csak ajánlatni tudom!
Más: bal kormánycsutkát és bal oldali lábartókonzolt vennék. Biztos, ami biztos, bal oldali deklivédőt is.
Az utolsó futam leintése után lelassultam, talán el is méláztam és beeshettem az egyik bal kanyarban (ez a második sikán volt). A középtámasz kiemelt. A motor a bal oldalán csúszva elkszökött, én pedig seggen csúszva néztem, ahogy elszikrázik a naplementébe.)
De ha már így benne vagyunk a gumi témába megtudnád nekem mondani h mi az a lapos profilú gumi? Valahol hallottam ezt és nem tudom h mit jelent.
(Havercsettintésileg kétélű a szélesebb gumi, ugyanis az eltorzított menettulajdonságokon túl látványra sem túl meggyőző, ha szőrös a széle, ráadásul a ravaszabbak rögtön képesek a történetről valami csúnya dologra következtetni )
Esztétikailag hátulról dob a motor megjelenésén komolyabbnak tűnik.
Bár nem tudom teljesen ledönteni a motort durván 1cm van a gumi szélén " a majrécsík".
Látom a legyek ott is összemaszatolták a bajszát vagy az még az autópályáról maradt?
A Pikes Peak-i hegyifelfutót próbálom nézni, még 3-4000m-en is bekap a kamera egy-egy legyet
Pedig élőben is elég nagy, én a 185/105-ös méreteimmel elférek rajta, csak a csuklómat fárasztja kicsit. Pedig a kormánykiemelő sokat segít rajta, de ez van!
Kakucson épp drift-rendezvényt tartottak, de oda én is ki akarok látogatni egyszer!
fékcső: szerintem mérd le a tieden az a mérvadó.
madzaggal mértem csavarközéptől-csavarközépig (kék), úgyhogy sacc/kb értékek:
hátul: 30cm, ez soknak tűnik, talán 29lenne a pont jó,
elöl: 69cm, ez lehetne 1-2centivel több is
csavarok feje: a kék 14-es, a piros 12,7mm
Ha a 92-es 500 zizi kormánycsutkája jó a tiedre akkor nekem van.
A lábtartó konzolod azt úgy tudom,hogy nem jó a tiedre mert az enyém az D modell.
Van még sok cuccom ha valakit érdekel.Elérhetőség az adatlapomon.
Széles utat mindenkinek
Pont ma láttam egy ilyen Zizi-t a Nagykállói motorosbörzén ezüst színbe, hát mit ne mondjak az is szép volt. Fotón valamiért sokkal nagyobbnak tűnik.
Örülök hogy megúsztad sérülés nélkül. Vannak szépségei és veszélyei is.
Enyém hasonló módon bal oldalán csúszott: bukókeret-kipufogón, kormánycsutka elhajlott -visszahajtáskor eltört-, lábtartókonzol törött. Nálad a bukógomba megmentette az idomot a töréstől-karcoktól?
A csizmám én is felkapkodom a lassú kanyarokban
Kösz a linket, felhívtam, nemtudta megmondani hogy megvan-e. Írtam neki listát, bár nemszeretek látatlanban használt alkatrészt venni.
Mit mérjek meg rajt a hosszán kívül?
Mondom azzal a simán elférrel vigyázzál: nálam 10-10mm van a villaszárak ill a lánc és a gumi között, azaz a kisujjam nem fér be, és oda még a láncvédőnek is el kell férnie és még hely is kell mindkét oldalán..
Nálam azért a 150/70 mert féláron volt újan. És ebből ez a legkisebb.. az 1collal szűkebb felni annyira összehúzza hogy a széle már nagyon meredek, pályán is marad rajt csík..
Köszi a rugostag tippet, megpróbálok utánajárni, hol és mennyiért tudok ilyet beszerezni. A konzolért nagyon hálás lennék, szólj ha találsz és megalkuszunk!
A motort csak azért hirdetem, mert kissé kényelmetlen a csutkakormány, még így kiemelővel is, ezért gondoltam arra, hogy egy Z 1000 jó lenne nekem. Nem vészes a dolog, éppen ezért nem minden áron eladó, de az én nyugdíjas tempómhoz (90-120 km/h) elég lenne egy Naked is!
körülnézek a garázsban, lehet, h van még konzolom elfekvőben
(a legközelebbi pályázás előtt cseréld le a hátsó rugóstagot a ZX6 1994-98 hátsó rugózóelemére, az nem ül össze annyira, h a középsztender az aszfaltot súrolja )
tegnap megjártam az Euroringet, gondoltam megosztom veletek az első pályázásom élményeit!
A pálya Budapesttől 53 km-re található, közvetlenül az örkényi lehajtónál. Már közeledtem, amikor meghallottam az üvöltő motorok hangját, ez teljesen felvillanyozott, a kerítés túloldalán versenypálya-hangulat fogadott. A box-utca elején található recepción regisztráltam két 1/2 órás menetre (ennek az ára 7.200,- Ft volt / ha előre regisztrálok, akkor 6.000,-). A fizikai erőnlétem (vagyis annak hiánya) ennél hoszabb pályázgatást egyelőre nem is tesz lehetővé, úgyhogy legközelebb is ennyit megyek majd szerintem.. Miután itt végeztem, a box-utca elejére gurultam, és körbeszaglásztam. Néhány tapasztaltabb motorosnál rákérdeztem a legfontosabb tudnivalókra, mindenki nagyon segítőkész és kedves volt. A motorosok félórás etapokat mentek, a következőbe már én is csatlakozhattam. Fel sem eszméltem, és a pályabíró leányzó már intett, hogy menjek, én pedig megtettem életem első métereit motorral egy versenypályán! Hamar látaláltam a 3. sebességfokozatra, ami szinte mindvégig elég volt (még a célegyenes végén is), a műszerfalon pedig csak a fordulatszám mérőt láttam. Az első menet vége felé egyszer csak megszólalt a jobb oldali lábtartóm: hát én úgy megijedtem, komolyan mondom, elkaptam a lábamat.. Nem fékeztem hatalmasakat, inkább lendületből próbáltam közlekedni, szépen, lassan és stabil íveken utaztam. Mire letelt a 1/2 óra, már el is fáradtam, úgyhogy örültem, hogy pihenő következik. Ezalatt elnéztem, ahogy a többiek elég komolyan űzték a technikát. Hamar letelt a fél óra, úgyhogy megint felmehettem. Egyszerre kb. 3-4en voltunk a pályán (és csak 2-3 körönként kaptam kört éppen valakitől), úgyhogy viszonylag nyugisan, egyedül tudtam motorozni. A többiek láthatóan figyeltek rám, remélhetőleg nem tartottam nagyon fel senkit. A második futamban az első körök alatt újraismerkedtem a pályával, majd egy kicsit rákapcsoltam. Teljesen megváltozott a ritmus, végre szerephez juthatott fék is. Próbáltam koncentrálni arra, hogy hova nézek, figyeltem a testsúlyáthelyezésre, a kiülésre és az ellenkormányzásra, persze mindezt úgy, hogy ne görcsöljek közben. Az ívek egyre szebben sikerültek, és megismertem a motor egy új oldalát. Közeledtem talán kicsit a határaihoz is, bár érzésem szerint sokkal többet bír, mint amit kimotoroztam belőle tegnap.. Szóval más lett a ritmus, és azt hiszem, ekkor kaptam rá az ízére: pályán motorozni fantasztikus! Alig hittem a látványnak és az érzésnek, mintha egy filmet láttam volna magam előtt. Fantaszikus érzés, amit előtte még soha nem éreztem (és persze közúton - most már látom, miért - felesleges is keresni az érzést). A kis Zizi megmutatta, mekkorákat tud fékezni, milyen szépen tud kanyarodni és milyen lelkesen forgatja a főtengelyt. Nagyon sokat tanultam a motorról és magamról is, mindenkinek csak ajánlatni tudom!
Más: bal kormánycsutkát és bal oldali lábartókonzolt vennék. Biztos, ami biztos, bal oldali deklivédőt is.
Az utolsó futam leintése után lelassultam, talán el is méláztam és beeshettem az egyik bal kanyarban (ez a második sikán volt). A középtámasz kiemelt. A motor a bal oldalán csúszva elkszökött, én pedig seggen csúszva néztem, ahogy elszikrázik a naplementébe.)
Csak rossz hozzászóláshoz írtam.