Kawasaki ZZR 400 600 bontott alkatrészek ELADÓK!
Bal első index: 2.500.-
Jobb oldali gyújtás fedél/dekli: 4.000.-
Bal oldali lábtartó: 6.000.-
Műszerfal körüli idom: eladva
Bal oldali folytatása (zárható rekesszel) sérült: 2.000.-
Bal oldali generátor dekli (nincs a képeken): 10.000.-
Mi van most végülis a hátsó rugós tagoddal?
Ha megült 5 centit, akkor az nem csak olajhiány vagy valami. a Rugónak azért tartani kéne a motor súlyát szerintem. Nem tört el a rugós is?
Ezek már távozáskor voltak. Még napsütésben értünk le, úgy hogy egy csobbanásra azért bementem a vízbe! Meglepően jó volt, csak a napozásra nem volt már lehetőség!
Belülről milyen állapotú az új szerzemény? Tartozik nekem egy futóműves, ha gondolod, elviszem hozzá szívesen a cuccot, szedje szét, cserélje, amit kell (olaj minimum), rakja össze. És ehhez még mosógépet se kell indítani.
nekem a 9e jobban bevált, a 9ek -val volt műszaki gondom, ráadásul pont túrázás közben - nagyot szívtam vele.
a 9e összesen 80 000 km-t volt a zzr-ekben nálam, nem vettem észre különbséget a drágább ek-hoz viszonyítva.
hali, olvasgattam vissza a fórumon, de azért megkérdezném h zizi 400-hoz meik gyertyát ajánljátok jobban: CR9E; vagy CR9EK-t ? ahogy olvasgattam teljesítményben nincs nagy külömbség, inkább csak tartósságban
Köszi a jó tanácsokat...
Sajnos nem jártam sikerrel, egy szerelő sem jelentkezett, így hát ugrott a hétvégi tanfolyamom...
Úgy látszik a jó Isten nem akarja, hogy megtanuljak normálisan motorozni...
De, nem adom fel...
Jövőhéten valahogy megcsináltatom, aztán lesz ami lesz.
Az a furi, hogy az olaj nem folyt el, csak összement a rugó, és ott beragadt... vagy eltört, én nem értek hozzá, tény, hogy nincs semmilyen rugózása és nem lehet középsztenderre rakni, vagy is csak nagyon-nagyon nehezen. Alacsonyabb is lett így egy 5 cm-rel...
Na mindegy, vettem egy új lengéscsillapítót, remélem tényleg "csak" ez a baj!
Csak a tanfolyamot sajnálom, úgy készültem rá, annyira szerettem volna...
Már hónapok óta tervezgettem...
Ha adhatok tanácsot, inkább kérj kölcsön egy motort, mint hogy kapkodva/idegesen rakd össze a hátsó futóművet (amit utána még be is kell állítani). Legalább kiderül, vannak-e barátaid ;)
Ahhoz előbb be kellene törni, hogy visszaszerezzem a motort, meg sokkal kényelmesebb innen a gép elől osztani az észt
Elég izmos lehetsz, ha azt összenyomod, de nem kell. Arra figyelj, hogy a kerék a levegőben legyen, amikor középsztenderen van, és ha nincs bent a rugóstag fixen, még csak véletlenül se vedd le róla
Köszönöm, hogy tegnap átugrottál, és elvitted ezt a bigyómat megnézetni... jó volt beszélgetni.
Üdv Krisz.