Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Köszönöm, hogy tegnap átugrottál, és elvitted ezt a bigyómat megnézetni... jó volt beszélgetni.

Üdv Krisz.
Kawasaki ZZR 400 600 bontott alkatrészek ELADÓK!
Bal első index: 2.500.-
Jobb oldali gyújtás fedél/dekli: 4.000.-
Bal oldali lábtartó: 6.000.-
Műszerfal körüli idom: eladva
Bal oldali folytatása (zárható rekesszel) sérült: 2.000.-
Bal oldali generátor dekli (nincs a képeken): 10.000.-
Lehet, nem tudom... majd jövő héten, megnézi a szerelő!
Én, nem értek hozzá... :)
Mi van most végülis a hátsó rugós tagoddal?
Ha megült 5 centit, akkor az nem csak olajhiány vagy valami. a Rugónak azért tartani kéne a motor súlyát szerintem. Nem tört el a rugós is?
Ezek már távozáskor voltak. Még napsütésben értünk le, úgy hogy egy csobbanásra azért bementem a vízbe! Meglepően jó volt, csak a napozásra nem volt már lehetőség!
szia oké megkőszőnőm egy plexit is néz légyszives kőszi 11kőrűl hivlak ha megfelel
Látom kimondott strandidő volt! :D Legalább gurultatok egyet... :)
Húúúú, ez nagyon jól hangzik...
Tényleg megtennéd nekem?

Természetesen nem ingyen kérem...
Ha, meg tudná nézni, akkor utána be is tudnám szereltetni jövő héten!
De, jó lenne...

Mond mit kell tennem?

Köszönöm K.
Tegnapi strandolás Gárdonyba!
Belülről milyen állapotú az új szerzemény? Tartozik nekem egy futóműves, ha gondolod, elviszem hozzá szívesen a cuccot, szedje szét, cserélje, amit kell (olaj minimum), rakja össze. És ehhez még mosógépet se kell indítani.
értem, köszi véleményed , akkor ez eldőlt
nekem a 9e jobban bevált, a 9ek -val volt műszaki gondom, ráadásul pont túrázás közben - nagyot szívtam vele.
a 9e összesen 80 000 km-t volt a zzr-ekben nálam, nem vettem észre különbséget a drágább ek-hoz viszonyítva.
hali, olvasgattam vissza a fórumon, de azért megkérdezném h zizi 400-hoz meik gyertyát ajánljátok jobban: CR9E; vagy CR9EK-t ? ahogy olvasgattam teljesítményben nincs nagy külömbség, inkább csak tartósságban
ezen a gépen nincs alkatrészprogramom, de hétfőn rá tudok nézni neked!
Van itthon egy 14-48 áttételem, ha kell az adatlapomon megtalálod a hirdetést is.
nem egy uj gép 1990es egyik munka társam é őkért meg olaj levegő szűrő olajszűrő felől hogy nem e tudok segiteni tudsz nekem árat karkulálni
ha nem eszi túlzottan, akkor bármelyik 10w40-es mkp olaj jó hozzá, én 2700-ért tudok Fuchs-ból adni a motorhoz való olajat.
Köszi a tanácsot.

Én is úgy tervezem, hogy az elsővel kezdem, aztán majd meglátom.
Nekem nem hiszem, hogy kapkodja majd az elejét mert csak 500-as a motorom.
szia yamaha fzr 1000hez milyen olajat ajánlasz, kőszi
Köszi a jó tanácsokat...
Sajnos nem jártam sikerrel, egy szerelő sem jelentkezett, így hát ugrott a hétvégi tanfolyamom...
Úgy látszik a jó Isten nem akarja, hogy megtanuljak normálisan motorozni...
De, nem adom fel...
Jövőhéten valahogy megcsináltatom, aztán lesz ami lesz.
Az a furi, hogy az olaj nem folyt el, csak összement a rugó, és ott beragadt... vagy eltört, én nem értek hozzá, tény, hogy nincs semmilyen rugózása és nem lehet középsztenderre rakni, vagy is csak nagyon-nagyon nehezen. Alacsonyabb is lett így egy 5 cm-rel...
Na mindegy, vettem egy új lengéscsillapítót, remélem tényleg "csak" ez a baj!

Csak a tanfolyamot sajnálom, úgy készültem rá, annyira szerettem volna...
Már hónapok óta tervezgettem...

Szóval mostanában nincs jó napom...
Ha adhatok tanácsot, inkább kérj kölcsön egy motort, mint hogy kapkodva/idegesen rakd össze a hátsó futóművet (amit utána még be is kell állítani). Legalább kiderül, vannak-e barátaid ;)
Ahhoz előbb be kellene törni, hogy visszaszerezzem a motort, meg sokkal kényelmesebb innen a gép elől osztani az észt
Elég izmos lehetsz, ha azt összenyomod, de nem kell. Arra figyelj, hogy a kerék a levegőben legyen, amikor középsztenderen van, és ha nincs bent a rugóstag fixen, még csak véletlenül se vedd le róla

Nem lehetne fordítva?

Köszi azért a segítséget, lehet nekileselkedünk holnap...
A rugót pluszban össze kell nyomni felszereléskor?
Vagy ez hülye kérdés volt?
Gyere, várlak Reggelig simán megfordulsz
Szia!

Szerszám van