A dújvárosi bójakerülgetésen ígértem néhányótoknak egy receptet, csak sajnos egy ideje felhagytam a cavinton-kúrával, ezért nem emlékszem pontosan kiknek, hát gondoltam "enyhe" fáziskéséssel közkinccsé teszem itt:
Csokis keksz
25 dkg margarin
10 dkg barnacukor
20 dkg fehércukor
1 db vaniliáscukor
1 csipet só
1 tojás
35 dkg liszt
fél mokkáskanál szódabikarbóna
fél mokkáskanál sütőpor
20 dkg apróra tört étcsoki (v dió, v mandula)
Cuccok tálba bele, összegyúr, utána kb 30-60 percre az összegyúrt tésztát betesz a hűtőbe, utána kivesz, kb közepes diónyi gömböket kell formálni, és az alufóliával kibélelt tepsibe kb 5 cm-enként elhelyezni. 120-140 °C-on kb 8-10 percig sütni, utána a tepsiben kell hagyni kihűlni, aztán már lehet is tolni a búrába...
Na ennyi, és télleg sorry, h itt foglalom vele a helyet...
Akkor te mázlista vagy!Nekem nem volt ilyen egyszerű.Főleg mivel a motorban 600000 Ft kár keletkezett(a biztosító szerint).A fószer meg nem akart zsebből fizetni.
Hátöööö, van nekem egy perverzióm: csak gyári eredeti alkatrészt rakok a motorra. Várjunk még egy kicsit a cserével, körbejárom az új szerzeményt és meglátjuk, hogy mit látunk meg :)
Na, felkerültek az új tárcsák!
Csinálok róla pár képet, hogy mutat a gépen. Nagyon durva!
Nem tudom milyen volt az eredeti amikor nem ütött, de az valami álom jó a Brembo Sinter betétekkel!
Idén 300km-em van eddig a naggyal...
Mire összeállt minden (lett pénzem vezérműlánc feszítőre) addigra eltört a lábujjam...
Tavaly is csak kb. 8eKm pedig hónapokig szarni is azzal jártam, tavalyelőtt 12e. Előtte a GSX550-nel (pedig fél évet állt) 22e egy év alatt.
A 7-esben is gondolkodtam, 9-esben is de drágák voltak nekem. Mondjuk ha előbb megyünk Szegedre, mint Bcsabára akkor lehet, hogy most 9-esen ülök de a lényeg így utólag, hogy jól döntöttem. Tény, hogy a 7-es is emberi méretű motor, a mai seggrakétákra nem tudom ráhajtogatni magam meg röhögőgörcsöt kap aki rám néz.
Idén 11 éve ülök 1100-on, ez a negyedik példány, hatszámjegyű megtett út, leszünk barátok? :) A harmadik után vettem egy karcmentes tök széria hetest az első tulajtól, de megvolt még, mikor jött a 4. mozdony...
Zömmel utcán motorozom oda meg jobb nekem a Mozdony. Ráadásul minden magára valamit adó 7-es tulaj faragja rá a ZZR1.1 karbisort a 7-esre, na nekem a karbisorhoz van hozzá passzoló ZZR-em és igy jó ahogy van. Kipróbáltam sok mindent már de még nem akadt kérője. Jó az 1.4-es is de az meg nagyon puha kis fordulaton, 5500-ig nem csinál semmit.
Hetesen gondolkodtál már? Azzal is kell küzdeni, gyönyörű és imádnivaló, és 2:18-at azzal a pályatapasztalattal is lehet menni vele, mint ami nekem van, összesen 30 kör :)
Az öntöttvas tárcsáimmal az EBC HH működik a legjobban. Nekem akkor az SBS betétekkel csak annyi baj volt, hogy leégett róla a fekete festék, a tárcsa vetemedett el és beállt a féknyeregbe. Visszahűlés után hibátlan volt, nem is ütött. Egyszerűen nem ilyen igénybevételre tervezték a merev nittelésű tárcsát. Ne félj, a mostani az csörög-zörög minden gödrön, nem kell félni, hogy beáll.
Egyszer, Lucas verseny betéttel pont itt szűnt meg a fékhatás: vagy nem fogott, vagy izomból markolva igen, de blokkolt a kerék. 1-2 méterre sikerült bekanyarodni a palánktól. Hazamenés, kiszed, néz, semmit nem lát rajta, féktisztítóval lefúj, ha már kivéve, vissza a ringre és a hiba soha többé (vannak dolgok, amiknek kár keresni az okát).
Gondolom a mozdonynak sem árt a pályára olyan betét, ami 500 fokos üzemi hőfoknál se halványodik, vagy utcaival nyomod?
Szombaton elérhető vagyok egész nap!