Német pirosfehér kiskönyvem az van, csak nem beszélni német...
Létezik egyáltalán magyar? 2000 körül volt olyan, hogy bemetél a boltba és vettél egy ZZR 1100-at és volt hozzá használati útmutató?
Szombaton találkoztam Tamással, minden nála van: most már csak időzítés kérdése, és indítja azt azért tudni kell, hogy gecisok anyag, szóval legalább három részben fog lemenni... (kb. 3-4x annyi szöveg, mint a Dolomitok túra, és vagy 130 fotó)
a fejidom konzol lehet, h lekerül, de a rugóstag/lengővilla tökéletes az enyémben, tényleg csak a helyet foglalná itt... de kitalálom addig: ha fejidomcsere lesz, akkor félreteszem mindenképp az alkatrészt neked
úgy néz ki szombaton megyünk fel, ráadásul teherautóval, szóval esélyes, h akkor hozzuk el a motyót. hívlak előtte.
kutya ur ugy tünik holnap eljutunk az okmányirodába. kérdés, nem boltoljuk el azt a lengövillát meg a központi rugostagot egy fejidom tartó konzolra, mert égen földön nem találom, és kéne a srácnak akinek az idomgarnitura kell.
Sziasztok, Zizzentek,
korábbi parám tovább gyűrűzött, felhívták rá a figyelmem - amúgy full logikus - h ha elhagytam a kulcsomat, akkor nem elég az indítót cserélni, m a tanksapkát is kell...
so esetleg tud vki segíteni egy olyan készlettel, ahol a kulcs-indító-tanksapi egy szettben van?
Még én is meg tudlak erősíteni abban, hogy jó vételt csináltál! Nekem volt már ilyen újonnan a ZZR-en, és hibátlan volt! Esőben is megállja a helyét. Pályázni is jó vele, és túrán aztán verhetetlen!
Én még elgondolkodnék azon is, hogy ha Himizolinak kibírt 11e kilómétert a 9-esen, akkor a 6-osra is jó vétel lenne. Csak előre lehet hogy már egy sport attack-ot tennék. De a mostani Pirelli Diablo párossal sincs semmi gondom.
Létezik egyáltalán magyar? 2000 körül volt olyan, hogy bemetél a boltba és vettél egy ZZR 1100-at és volt hozzá használati útmutató?
Ilyesmi a könyvem: